1. leht 2-st

e32 keeb ?

Postitatud: 28.07.2006 21:52 34
Postitas Wilson
lugu siis selline et 735 läheb koguaeg keema.sai vaadatud nii termostaati kui pumpa.termostaat kuumas vees avanes ja pumpa oli näpuga tunda et ringi käib.sai tööle pandud.¨li tundus kuidagi vedel ja ei paistnud määrivat.sumpa otsast ei tilkunud päris aga oli tunda vett.ei tea kas jookseb vesi väljaheitesse?? mida teha??? mida soovitate???
temperatuuri näidik tousis täpselt keskele ja sinna ta ka jäi,on see normaalne?
asjaga on väga kiire!!

Postitatud: 29.07.2006 11:29 15
Postitas fromme
Termostaat võib olla vana ja avaneda vale kraadi juures...oma kogemused näitavad, et alati tasub kõigepealt termostaat lihtsalt ära vahetada ja siis edasi uurida-termostaat suht odav ka! Kontrolli kas radikas ei ole umbes!
osad veepumba labad võivad olla ära murdunud kui plastist!
Kui õli tundub kahlane siis vaheta õli igal juhul ära!

kahtlane on veel see et temp näidik keskele tõusis, kui vesi kees - millest järeldasid et ta kees? Surve oli liiga kõrge? Kuulsid mulinat?vms?

Postitatud: 29.07.2006 14:24 44
Postitas Wilson
termostaadi jätsin vahelt yldse ära hetkel.radika puhusin igatpidi läbi ja vesi käis ringi.soojaks läheb radikas ka igaltpoolt.veepumba labasi katsusin näppudega ja tundusid terved olema.keskele püsis lihtsalt ilma keemata.
täna sai siis tööle pandud.töötas 10 min järjest kohapeal,näidik läks veidi yle poole ja jooksis vett mingi jagu välja.mulises ikka parajalt.sumpast ei tule yldse heitgaasi pigem veeauru lohna :( mida veel proovida ja mida teha?
leidsin ka et sisemise radika ventiksa ei tööta?kas see m¨jutab ka asja kuidagi?

Postitatud: 29.07.2006 17:41 43
Postitas Jass
Ära seda mootorit rohkem keeda vaheta polikaane tihendid ära kui ei aita on kaan kõver....siis kaan lihvimisse ja uued tihendid ja siis looda et plokiveesärgis mõrasid pole kui on siis hüvasti mootor....

Postitatud: 29.07.2006 19:14 10
Postitas KappOtt
Jass kirjutas:Ära seda mootorit rohkem keeda vaheta polikaane tihendid ära kui ei aita on kaan kõver....siis kaan lihvimisse ja uued tihendid...
Kui juba tihendi vahetuseks pea maha kisud,siis oleks mõistlik kohe ka ära survestada,et saada teada,mida edasi teha - kas piisab vaid tihendi vahetamisega või tuleb hakata kaant remontima(pragu või kaan kõver).Igal juhul,isegi ainult tihendi vahetamise korral,oleks mõistlik lasta kaant lihvita.Ainult tihendi vahetamise korral piisab kergest lihvimisest. Samas kui juba kaan maas oleks mõistlik üle vaadata ka klapide juhtpuksid(eriti väljalaske klappide omad)ning klapisääretihendid.

Postitatud: 29.07.2006 20:55 16
Postitas Wilson
yhes¨naga asi siis kindel et kas tihend vīplokikaas jah?

Postitatud: 31.07.2006 14:04 25
Postitas Wilson
oskab keegi öelda kus saab lihvida plokikaant?ainus jama on asjas sellega et auto on soomes!kuidas öelda kumb on läbi kas kaas või tihend?

Postitatud: 31.07.2006 17:42 12
Postitas KappOtt
donpedro kirjutas:oskab keegi öelda kus saab lihvida plokikaant?ainus jama on asjas sellega et auto on soomes!
Kus kandis ise asud? Tallinn,Pärnu jne?
donpedro kirjutas:kuidas öelda kumb on läbi kas kaas või tihend?
See selgub täpsemalt lahkamisel. Kaan tuleb ära survestada.Kui selle käigus selgub,et peab,siis kaan kergelt lihvida,ning uus tihend. Kui aga kaan kõver,siis ega tihendi vahetusest kah pääsu pole .Uus tihend tuleb igal juhul panna,kui plokikaane lahti võtab.

Postitatud: 31.07.2006 19:39 05
Postitas toivoku
tegelikult paneb mind imestama see,et näidik ei tõusnud yle poole, kui masin keeb siis peaks ju temp kah ylesse tõusma?

Postitatud: 31.07.2006 20:42 03
Postitas Wilson
kuna auto on soomes siis on võimalik kaan tuua tlnna!oskab öelda mis on koguselle lihvimise ja ylevaatamise hind? samas ka tihendi hind?
toivoku@ vb oli selles asi et termostaati polnud sees?no kui natuke yle poole oli siis ei keenud veel 100% vaid mulistas mõnusalt ja paisupaagi äralaskevoolikust tuli vett!

Postitatud: 31.07.2006 21:20 43
Postitas toivoku
donpedro kirjutas:kuna auto on soomes siis on võimalik kaan tuua tlnna!oskab öelda mis on koguselle lihvimise ja ylevaatamise hind? samas ka tihendi hind?
toivoku@ vb oli selles asi et termostaati polnud sees?no kui natuke yle poole oli siis ei keenud veel 100% vaid mulistas mõnusalt ja paisupaagi äralaskevoolikust tuli vett!
nu see temperatuuri näidik küll ei tohiks sõltuda nüüd termostaadist, või panen mina mööda? parem tseki aks õlis on tosooli ja vastupidi, kui pole siis pole :)

Postitatud: 01.08.2006 19:47 50
Postitas Wilson
mõtlesin sellele küll kuid kuidas seda proovida?tosool oli puhas,samuti ka õli.oskab siis keegi hindadest midagi rääkida?

Postitatud: 01.08.2006 23:06 29
Postitas kapa
üks suurte kogemustega vanamees teeb ka " Kullo " garaazides vnäntasid nukkasid plokk ja kaasi.

Postitatud: 01.08.2006 23:11 02
Postitas Cardo
kapa kirjutas:üks suurte kogemustega vanamees teeb ka " Kullo " garaazides vnäntasid nukkasid plokk ja kaasi.
3,5 plokk ei mahu neil pinki, mustamäel usa auto kõrval on suurem pink

Postitatud: 02.08.2006 14:29 26
Postitas fromme
nu vaevalt et sul plokk ise kõver on....lase ikka kaant vaadata kõigepealt!

Postitatud: 02.08.2006 20:23 38
Postitas Wilson
ei tea siis konkreetsetest hindadest midagi?keegi?

Postitatud: 02.08.2006 23:33 35
Postitas toivoku
donpedro kirjutas:ei tea siis konkreetsetest hindadest midagi?keegi?
minu 2,8 kaas lihviti vist mingi 400 eegiga kunagi.

Postitatud: 03.08.2006 12:44 01
Postitas Jass
tõukurist küsi neil arvatavasti ka järjekord ja kui vesi keeb ei pruugi sul alati temp näidik nii kõrgele minna kuna kui ei eksi siis temp näidik keskel kuskil ongi mootoril 100 kraadi juures ja kui surve süsteemis siis vesi veel keema ei lähe samas kui survet pole süsteemis läheb vesi kergemini keema ja kui näiteks leke on ja süsteemis sul vedeliku praktiliselt pole siis mõõdab sul see temp andur seal veesärgis oleva õhu temperatuuri mis on kindlasti madalam kui plokk ise....samuti ei pruugi vesi ka alati õliga kokkujoosta kui leke on õiges kohas....soovitan ikkagi alata tihendite vahetusest ja alles siis lihvimisse mudugi kui neid kaani maha võtad siis võta korralikult otsi netist millist polti peab kõigepealt lahti keerama ja mis järjekorras edasi liikuda...see on väga tähtis...

Postitatud: 03.08.2006 12:57 52
Postitas fromme
Jass kirjutas:soovitan ikkagi alata tihendite vahetusest ja alles siis lihvimisse
kui kaan ikkagi kõver siis pead uue tihendi ostma kui jälle lahti võtad....
see ka raha ja päris suur töö.....vii parem kohe lihvima.

Kahjuks praeguste hindade kohta ei oska midagi öelda...2 aastat tagasi maksis 400,- ....lihvimine siis

Postitatud: 03.08.2006 14:37 24
Postitas Tom
Vähemalt 2000 läheb see nali maksma, kui õigesti teha. Kui kaas peetis siis rohkem.

Postitatud: 03.08.2006 17:19 35
Postitas Wilson
et siis kaas tõukurisse ja uus plokikaanetihend? rohkem tihendeid pole mida seal vahetama peab? kas teab keegi kus netis on joonist kuidas plokikaane polte lahti keerata?

Postitatud: 03.08.2006 18:25 14
Postitas fromme
lahti keerad välimistest äärtest keskele poole ja risti .... kinni vastupidi keskelt välja ja risti kordamööda!Ise alati nii teinud ja pole probleeme olnud....muidugi hea kui mingi superspetsialisti leiad

Postitatud: 03.08.2006 19:03 31
Postitas Wilson
keegi soomes tööl pole?et võtaks soomes koos lahti:s
see oleks võimalus nagu!
illustreerivat pilti pole :?:

Postitatud: 03.08.2006 19:30 22
Postitas fromme
tähistame kõigepealt ülemise rea poldid vasakult paremale järgnevalt:
3-5-11-13-9-7-1 ja alumise rea poldid vasakult paremale 2-8-10-14-12-6-4
ja nüüd hakka lahti kruvima järjekorras 1-2-3-4-5-6.......-14 aga mitte kohe täitsa lõpuni keerates vaid algul igaühte ca pool ringi siis peale 14 poldi keeramist 1 ring juurde ja lõpuks kõik välja!

kinni keeramisel:
uus tähistus
NB: Vajad Njuutonmeetrit

ülemine rivi 12-10-4-2-6-8-14 ja alumine rivi 13-7-5-1-3-9-11
algul keerad näpuga sisse ja siis pingutad järjekorras 1-2-3-4-5....-14
esimene kord pingutad 60Nm ...siis ootad 20 minutit ja siis samas järjekorras 80Nm ....siis paned käima ja lased mootoril töötada 25 min ja pingutad veel 35 kraadi juurde.....ja ongi kogu lugu

NBNBNB! VAJAD KINDLASTI Nm

Tulen soome homme õhtul ja lahkun pühapäeva õhtul, asun helsingis, võin laupäeva õhtul korra läbi tulla kui jäi arusaamatuks ja kui sa liiga kaugel ei asu!

edu ja jõudu

Postitatud: 03.08.2006 20:50 46
Postitas Wilson
ei jõuaks ikka.no maha keerata pole arvatavasti mingi suur kunst? kui maha saan siis viin tlnna lihvimisse ja ostan uue plokikaanetihendi,kuid siis oleks alles vaja kedagi kes jagaks õpetussõnu?
Kas miski muu ei või olla läbi või vajada vahetamist peale siis plokikaane koos tihendiga??
Palju see Nm maksab? laenata pole kellelgi?

Postitatud: 03.08.2006 21:02 25
Postitas fromme
Maha keeramisel arvesta ka ikkagi järjekorraga

Nm hinnad algavad 400,- kuni 7000,-

Postitatud: 04.08.2006 07:20 42
Postitas truumu
Pilt

Postitatud: 04.08.2006 08:43 37
Postitas fromme
millisest manualist sellised numbrid saadud on?Esimene manual mida ma näen kus ei nõuta poltide vahetamist!
Kuigi välja tuleb praktiliselt sama, võibolla isegi parem variant kuna pingutatakse aeglasemalt!

Postitatud: 04.08.2006 23:36 56
Postitas Wilson
kysin uuesti kas mingis muus asjas ei saa nt viga olla??

Postitatud: 07.08.2006 14:56 19
Postitas fromme
minumeelest sai eespool pikalt jahutud milles viga veel võib olla! Kui ülejäänud variandid ellimineerid siis saad teada kas on vaja kaant maha katkuda või ei!