1. leht 2-st

K:730i 3,0 R6 138kw 87.a

Postitatud: 15.11.2005 20:41 43
Postitas seppa
Soov oleks soetada endale selline riistsapuu. :D ootaks teie poolseid arvamusi ,soovitusi ,millised promleemid teda vaevavad. + ja - Igasugune teema on tere tulnd !!! :D :D :D

Postitatud: 15.11.2005 22:35 51
Postitas Jüri 750
Tere.
Hea auto aga kui on ära trööbatud siis kordategemine on kallis lõbu,
ilmselt oluliselt kallim kui selle auta hind võiks olla.
Osta korras auto ,hoolimata alghinnast tuleb ikka odavam.

Jüri.

Re: K:730i 3,0 v6 138kw 87.a

Postitatud: 15.11.2005 23:19 44
Postitas Tarvo
seppa kirjutas:Soov oleks soetada endale selline riistsapuu. :D ootaks teie poolseid arvamusi ,soovitusi ,millised promleemid teda vaevavad. + ja - Igasugune teema on tere tulnd !!! :D :D :D
Mootor ikka R6 :roll:

Postitatud: 16.11.2005 18:28 31
Postitas seppa
V 6 . on ta vist küll ,ise pole näind aga mis olexid ta miinused millega peaks arvestama kui ma teda ostma lähen ?

Postitatud: 16.11.2005 20:17 23
Postitas allan23
kw kuidagi vähe v6 kohta

Postitatud: 16.11.2005 20:25 18
Postitas Tarvo
mis krdi V6-st te siin soiute aru ma ei või?!

Postitatud: 16.11.2005 21:08 15
Postitas seppa
:oops: sorry aga saan aru et emb kumb on vale kas kw või V6.Minule anti igastahes sellised andmed. HELPP aidake mind sellega .Ei tea bmw-st eriti midagi kuigi tahaks endale sellist.

Postitatud: 16.11.2005 21:18 27
Postitas Jaanus_P
v6 ei ole võimalik! kui siis v8 aga ka kilowatte on siis rohkem. 138kw on R6

Postitatud: 16.11.2005 21:19 40
Postitas Oleg P
V6 ta kohe kindlasti pole! R6 moto arvan et on seal ehk sis (rida 6).
Kw 138 kui ei eksi. Beid vigu ole igal isendil erinevad, mine ja vt auto üle sis saad teada mis vead just sellel masinal on. Kõige tähtsam vist eesti teedel on esisild, kindlasti mootor mida võiksid üle vaadata jne.
Kõige parem oleks auto viia diagnosti kust saad täpsema vigade nimekirja.

Aga igal juhul edu auto soetamisel!

Postitatud: 17.11.2005 09:10 20
Postitas MantaOwner

Postitatud: 17.11.2005 09:21 07
Postitas AARE540
730-il, nagu ka Tarvo ütles ja teised samuti arvasid (enamus siiski teavad), et neil on peal 138kW 6-silindriline reasmootor, seega võid pealkirjas ka selle V6 muuta R6-ks, see ju lausa rüvetamine :D

Postitatud: 17.11.2005 10:38 22
Postitas Charly
allan23 kirjutas:kw kuidagi vähe v6 kohta
See on PARIM asjatundja lause foorumites viimase aasta jooksul.

:lol:

Postitatud: 17.11.2005 18:24 31
Postitas seppa
:P :P :P SUURED TÄNUD SIIANI :P :P :P TÄNUD !!!

Postitatud: 17.11.2005 19:48 15
Postitas allan23
kiiruga kirjutasin :( aga v8 kohta on ikka kw vähe

Postitatud: 17.11.2005 19:49 31
Postitas allan23
minul on 730 manuaal kastiga ja olen igati rahul, v8 e34 oleks vist etem aga 7 seeria välimus on stiilsem ja neid on vähem ka kui 5 seeria omi

Postitatud: 17.11.2005 20:17 37
Postitas AARE540
Mõnede arvates on see R6 parim mootor, mis BMW-l eales olnud- ei oska seda küll ise kommenteerida- olen V8ga rahul :P

Postitatud: 17.11.2005 22:19 18
Postitas priitv8
allan23 kirjutas:kiiruga kirjutasin :( aga v8 kohta on ikka kw vähe
Huvitav, kas kW ja silindrite arvu ning paigutuse vahel peaks mingi seos olema?
BTW '87 aasta 730i ei saa kohe kuidagi V8 olla, sest seda mootorit hakati tootma kevadel '92.

Postitatud: 18.11.2005 10:10 45
Postitas Charly
priitv8 kirjutas:
allan23 kirjutas:kiiruga kirjutasin :( aga v8 kohta on ikka kw vähe
Huvitav, kas kW ja silindrite arvu ning paigutuse vahel peaks mingi seos olema?
ehk et sama pointi üritasin osadele tulutult arusaadavaks teha

Postitatud: 18.11.2005 18:30 30
Postitas Tarvo
:mrgreen:

Postitatud: 01.12.2005 12:12 33
Postitas jan1
Soovitatakse R6 valida just 3,5l mootor pidavat parem olema.Ise just seda ei oska väita,tegin oma 735iA 88a mootori remondi,16 000eek läks kokku ja veel tuttav tegi.Vahetasin õlipumba,nookurid,kolvirõngad,saaled ja kõik vajalikud/võimalikud tihendid.Nüüd mootor korras järgmisena k.kasti remont ees,see läheb 8000-9000eek.
Autol on vigu küllaga,kuid sõit kaalub selle kuhjaga üle ja sellest saad aimu kui ise roolis oled!Hetkel maadlen veel salongisoojendusega,kogu elekter selles jamab ja ei tööta.
Soovitan 735 ja automaati,seda saad ka manuaalina kasutada,kuid auto vaata väga korralikult üle enne kui käed lööd!
Võid osta auto 25-35 000,kuid siis paned mõne aastaga veel sama juurde,et auto oleks head korras!!!
Edu!


Otsin TLN-s autoelektriku.

Postitatud: 01.12.2005 18:21 25
Postitas seppa
SUURED TÄNUD jan----ile . !! :D :D :D

Postitatud: 01.12.2005 20:39 45
Postitas siim528
ise ostsin 730 -89 ja olen rahul. soitnud 7000 ise ja pole pidanud midagi remontima. autot ostes vali korralik isend mitte kõvasti tegemist vajav ja sedapuhku odavam. imestan ka ise aga 25000 krooni eest on võimalik juba päris korralik isend saada...hoolimata auto vanusest. ostes veendu et auto oleks komplektne! EI TUUNINGULE. tegemist on ikkagi lux masinaga. veendu et auto oleks suuremate avariideta. salong olgu puhas, terve ja komplektne. samuti pakiruum. kapoti alt kuiv. kontrolli et oleks alles koikvõimalikud tüüblid ja kruvid katted ja muu pudipadi mida ei viitsita teinekord tagasi panna. kuna tegemist on lux masinaga siis peab olema auto täiesti vaikne. igasugune kolin ja nagin salongis viitab lahtivõtmisele ja kehvalt kokkupanemisele. uksed peavad sulgema laitmatult... mittekäimine viitab avariile. sillad võiksid muidugi olla vaiksed aga ei ole hullu kui on väike kolks. vana auto nagu ikka on kriimuline ja mõlkis. kui on ilusti särav ja sile siis kontrolli värvimis kvaliteeti. väldi roostet!!! tavalised kohad on uste alumised servad seest poolt... väljast ei ole midagi näha. samuti kapott seestpoolt ja pagasiluuk. kindlasti väldi roostes tagatiiva servi ja karpe. salongisoojendus võiks töötada laitmatult... tavaliselt rikkega. stangede kroomosad võiks olla siledad... mõlkideta. samuti on kallis esiklaas. esituled on tavaliselt tuhmunud voi üldse katki.

edu ostuga... ära ostumõtet maha laida.

Postitatud: 01.12.2005 21:08 45
Postitas Jaanus_P
oli 730 manuaal kastiga ja küttekulu maanteel 9-12 ja linn 11-17 sajale. kõik olenes kuidas hetkel vajutasid. samas sai kõik silla jupid ka korraga vahetatud (amordid, suured puksid taga, ja ees kõik mis andis) ja hind ei olnud väga kirves. eks rohkem lähebki töökojas vahetades remondi eest raha. üldiselt oli väga öko masin ja plaanin uuesti midagi sellist osta. kindlasti ostan ka uue auto manuaal kastiga kuna meeldib üht kätt tegevuses hoida :)

Postitatud: 01.12.2005 21:22 38
Postitas lambikonn
kust kohast saab automaat käigukasti õli juurde valada sellisel rida 6 mootoril ?

Postitatud: 01.12.2005 23:35 39
Postitas siim528
kapoti all on kaks õlivarrast punane on mootoriõli oma ja kollane on aut kasti oma. õli taset kontrollitakse töötava mootoriga N asendis.

Postitatud: 02.12.2005 00:00 51
Postitas lambikonn
aitäh aga ma küsisin muidu et kus kohta ma pean juurde kallama aut kasti õli?

Postitatud: 02.12.2005 09:24 10
Postitas siim528
selge... no eks ikka sealt samast ;) õlivarda august.

Postitatud: 02.12.2005 16:13 08
Postitas lambikonn
tänud

Postitatud: 02.12.2005 20:28 16
Postitas Tarvo
siim528 kirjutas:selge... no eks ikka sealt samast ;) õlivarda august.
:shock:

Postitatud: 02.12.2005 20:33 25
Postitas siim528
:o tead sa mõnda paremat kohta... vähemalt 4hp22-l küll ühtegi teist auku ei ole.