E32 730 palju probleeme

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

E32 730 palju probleeme

Postitus Postitas masekas »

Tere!
Autoks 730, 87 aasta ning esineb paar probleemi.
Suurim neist seotud automaat käigukastiga. Nimelt kui panna sport rezhiimi peale, siis kick-downiga kiirendades ei vaheta käiku üles. Economy mode on samuti kuidagi imelik. Ja M (mis rezhiim see üldse on?) on üldse kuidagi uimane. Kui nüüd päris aus olla, siis ei lähe ta üldse edasi. Sest kick-downiga ei vaheta käiku üles ja enne seda on nagu tigu.
Mis selle käigukastiga nüüd lahti on siis?
Teine probleem on spidomeetri all olev tabloo. Ostes kõik töötas. Järgmisel hommikul enam ei töötanud. Näitas paari veakoodi ka, seoses mingite tuledega. Nüüd ei kippu ega kõppu. Kaitsmed paistsid kõik terved olevat. MÕned kaitsmed olid muidugi pornostatud. Ehk siis traadiga parandatud.
Üks väike probleem on veel. Nimelt ei sulgu juhiuks enamasti korralikult kinni. Vaid jääb ainult esimesse lukustus asendisse. Mis seal saba on andnud ja kuidas korda saaks?
Ehk oskab keegi aidata värsket BMW omanikku. :(
Viimati muutis masekas, 21.08.2005 13:40 24, muudetud 1 kord kokku.
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Selle spidoka ekraani sain korda. Näppisin neid pirne seal taga ja hakkas tööle.
Nüüd annab mingit anhängerlicht veateadet. Samuti ka seda, et ma käsiraamatut kontrolliks.
Mida + tähendab veateate juures?
Ahjaa, kui mootors seisma jätta, siis viskab selle ka ette, et jahutusvedelikku on vähe, kuid see peaks nagu normis olema. Ma just valasin peale. Tea, kuhu ta ära oli ainult kadunud.
Oijah, muresid kuhjaga.
Oskab keegi selle automaatkasti probleemiga aidata? Kas võib viga peituda näiteks kick-down lülitis? Või kust ma otsima peaks viga hakkama.
Äkki keegi oskab Tartus soovitada mingit inimest, kes auto üle vaataks ja vead ette loeks, et siis saaks otsast korda tegema hakata autot.
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

+ peaks tähendama et veateateid on mitu
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Selline huvitav tähelepanek, et kui veateadete ja odomeetri ekraan ära kustub, siis hakkavad ka jamad automaat kastiga pihta. Kus siin konks on? Ja see tabloo kustumine on ka juhuslik. Vahel töötab normaalselt, vahel jälle kustus tuled. Kust viga otsida? Või kellele Tartus autot näidata, kes kohe rahakoti kallale ei asuks, vaid midagi enne teeks ka?
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Niisiis, veel üks probleem. Nimelt tankides mingi koguse bensiini laseb sisse ära ja siis purskab bensiin tagasi välja. Mingi õhutuse kala? Natukese haaval soristasin, siis sain oma kütuse sisse lastud.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

egas pole enam seda jahutus vedelikku kadunud?
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

toivoku kirjutas:egas pole enam seda jahutus vedelikku kadunud?
Natuke on küll vähemaks jäänud.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

oeh jah sa ei taha teada mis sind ees ootab :S.

plokikaas vigane sul või kõver :S .
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

toivoku kirjutas:oeh jah sa ei taha teada mis sind ees ootab :S.

plokikaas vigane sul või kõver :S .
Eelmine omanik ütles, et kaan on tehtud. Et tal tõmbas kaane kõveraks, kui veepump katki läks, kuid nüüd pidi kõik korras olema.
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Nii täna siis selline lugu. Peale mitmeid kiirendamisi kadus kast tagant ära. Sesmõttes, et andsin gaasi, kuid mingit edasiliikumist nagu ei toimunud. Jätsin auto seisma, tühikäigul ja proovisin edasi sõita. Veo võttis taha ilusti, kuid kui kiirendama hakkasin, siis sama jama jälle. Kast õhtal? Ausalt öeldes on see auto juba ära tüüdanud, probleem probleemi otsa.
Rääkimata veel sellest, et ta aku tühjaks tõmbab paari päevase seismisega.
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Kontrolli kastis õli.
Kas on piisavalt.

Vea kirjeldusest tundub nagu oleks lihtsalt vähe õli
BMW 530d -01 142kw Pilt
ints2
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 08.02.2005 12:37 10
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas ints2 »

kui kast hakkab lambist tagant ära kaduma, siis vist seest sidurid õhtal
üldiselt saabki jama alguse sellest et õlitase liiga madal või filter sitane.....
nuusuta, kui õlil kärsakas juures siis hakka uut kasti otsima, sest remont on ülikallis..... kasutatud kastid alates 1000 eeku-3500eeku
ja pead vaatama mitu el. juhet kasti läheb (2/7/8)
omal ka olid need probleemid kevadel :(
725 TDS= ECO CRUISER
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

vastus ühele küssale

Postitus Postitas Ergo750 »

Ma vaatasin,et ühele küsimusele sa vastust ei saanud,nimelt käigukasti M asend.
Ostsin alles hiljuti samasuguse auto ja mulle öeldi,et see on talvel sõitmiseks s.t.libedaga sõitmiseks,et kohe kaapima ei hakkaks.
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

ints2 kirjutas:kui kast hakkab lambist tagant ära kaduma, siis vist seest sidurid õhtal
üldiselt saabki jama alguse sellest et õlitase liiga madal või filter sitane.....
nuusuta, kui õlil kärsakas juures siis hakka uut kasti otsima, sest remont on ülikallis..... kasutatud kastid alates 1000 eeku-3500eeku
ja pead vaatama mitu el. juhet kasti läheb (2/7/8)
omal ka olid need probleemid kevadel :(
Mingi imelik kärsakas tuleb küll salongi. Ise arvasin, et see mootorist kuskilt tuleb, sest mootor on must ja õline. Pole jõudnud veel ära pesta. Aga kui ta nüüd kastist tuleb, siis küll kellad. Midagi parandada ei anna? Ainuke lahendus uus kast? Kellele üldse autot saaks näidata Tartus, kes oskaks öelda vead ja normaalse hinna eest ka neid lahendada?
Elektriprobleem on ka. Nimelt tõmbab aku tühjaks. Mingi tarbija on taga vist. Aga ei tea ühtegi elektrikku, kelle juurde pöörduda ning kes rahakotti tühjaks ei imeks sekundiga.
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Õnneks kast tundub siiski korras olema. Valasin õli juurde ja nüüd enam ei trikita, vaid töötab korralikult. Jumal tänatud!
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

kärsakas tuleb siis salongi, ku ploki/klapikambri(kaas) on õline e. vaheta klapikambrikaane tihend. See õli läheb sooja mootoriga kärssama ja vut-vut, läbi ventilatsiooni salongi...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
jan1
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 14.04.2004 13:02 53
Asukoht: TLN

Postitus Postitas jan1 »

M-tähendab MANUAL,lülitad käsitsi 1-2-3
beumer
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 31.07.2007 19:07 01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas beumer »

.
Viimati muutis beumer, 22.04.2012 00:07 19, muudetud 1 kord kokku.
Indrek523
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 28.02.2006 22:09 31

Postitus Postitas Indrek523 »

tegelikulton nii et see M on lühend ingliskeelsest sõnast MUD ehk siis maakeeli muda.Jä ongi siis ühesõnaga libeda jaoks.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

Indrek523 kirjutas:tegelikulton nii et see M on lühend ingliskeelsest sõnast MUD ehk siis maakeeli muda.Jä ongi siis ühesõnaga libeda jaoks.
Vähemalt E38 manuaalis pole mudast mingit juttu, kuigi nojah mudast saab küll paremini M reziimis välja.

M – Manual program
This program is for driving in one gear
(4th gear when D has been selected).
The transmission then remains in the
selected gear both when underway and
when starting off. For instance, when
you make a steep ascent with the selector
lever in position 2, the transmission
does not make undesired upshifts.
The same principle applies during operation
on ice-covered roads: By placing
the selector lever in position 3 you can
move off gradually, and the transmission
will also suppress subsequent
shifts into higher gears.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
1beat2heaven
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 05.11.2006 18:23 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 1beat2heaven »

Tuleks ikkagi selle kasti juurde tagasi..... kas keegi oskab selle vea saksakeelest ingliskeelde tõlkida? Mul sarnane jama, sõitsin, kuni ühel hetkel akkas jõud kaduma ja auto jäi lihtsalt seisma, tabloo peale lõi kirja ( Trans Service, see owner´s manual)-kas se sama viga? siamaani auto seisab ja ei liigu, vaid tagumine käik töötab.
Dimitri

56 672 752
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8276
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Trans Service Program = kast avariirežiimis.
Ilma diagnostikata pole isegi mõtet leiutada, mis selle põhjus võib olla.
Erinevaid põhjusi võid nt. siit uurida, alates lk. 22
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... bmwcod.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta