E38 3,0d head ja vead

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Memphisc
Huviline
Postitusi: 187
Liitunud: 04.07.2009 22:23 35
Asukoht: Tallinn

E38 3,0d head ja vead

Postitus Postitas Memphisc »

Viimasel ajal on kolmene diisel huvitama hakanud. Kuidas antud isend vastu peab? Kas võrreldes 2,5sega on mingeid eeliseid ka? Kuidas kõrgservepump, turbo, kast vastu peavad? Millised on tüüpvead? Roolilatt?
Mure just selle pärast,et tean sama aasta audidest( a6,a8) nii mõndagi, ja VAG'i kk.küll loodud kestma pole. Kuidas on lood kütusekuluga Tlns, Tln-Trtu trassil? Hooldused ja filtrid ei tohiks väga palju maksta? :)
Viimati muutis Memphisc, 16.06.2011 16:56 13, muudetud 1 kord kokku.
dann875
Huviline
Postitusi: 800
Liitunud: 23.12.2006 02:16 53
Peamine sõiduk: BMW X5 E53 3,0d

Re: E38 3,0 head ja vead

Postitus Postitas dann875 »

Memphisc kirjutas:Viimasel ajal on kolmene diisel huvitama hakanud. Kuidas antud isend vastu peab? Kas võrreldes 2,5sega on mingeid eeliseid ka? Kuidas kõrgservepump, turbo, kast vastu peavad? Millised on tüüpvead? Roolilatt?
Mure just selle pärast,et tean sama aasta audidest( a6,a8) nii mõndagi, ja VAG'i kk.küll loodud kestma pole. Kuidas on lood kütusekuluga Tlns, Tln-Trtu trassil? Hooldused ja filtrid ei tohiks väga palju maksta? :)
Olen vahetanud moto poolel igast muid asju eelsüüte küünlad, mõned lõdvikud, mis vanadusse surnud, rihmad-rullikud ja ka siseelaske kollest need pöördklapid välja võtnud aga mitte turbot ega kõrgs.pumpa, auto Eestis 5a., vahetatud ka kütusepumbad(paagisisene uus, põhjaalune kasut.origin.)
Pole ka kuulnud massilisest turbode vahetusest!
Paraleellvarda vahetasin umbes 90 tuhande pealt ja oli 2,5a. vana ning ülejäänud esisilla jupid kestavad praeguseni, ls. juppidel umbes 115 tuhat ja 3,5a. jutt käib orig. varuosadest
Kastil tahaks hüdromuhv remonti saada muud pole midagi, klapid ei sulgu või ei avane õigeaegselt :cool:
Kuuldavasti on kindlasti 3,0d parem, kui 2,5 tds, kuid 3,0d 142kw tahavad kuuldavasti aeg ajalt sisselaske kolle klapid pahandust teha :(

Saab ka nii sõita nagu naabripoiss sõitis, kui auto ostis, siis tegi mingi rem. 2500eeki küünlad, mingi filter ja sõitis terve aasta ja valas aint kütust sisse, mis sest, et kettad ees kõverad olid ja kes teab mida veel .... :D
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
Memphisc
Huviline
Postitusi: 187
Liitunud: 04.07.2009 22:23 35
Asukoht: Tallinn

Re: E38 3,0 head ja vead

Postitus Postitas Memphisc »

Tänud, dann875!
Viin end autoga kurssi ning leidsin sellise foorumi. http://www.e38.ee/foorum2/
Lihtsalt tulevikus infoks ka teistele E38 huvilistele.
dann875
Huviline
Postitusi: 800
Liitunud: 23.12.2006 02:16 53
Peamine sõiduk: BMW X5 E53 3,0d

Re: E38 3,0 head ja vead

Postitus Postitas dann875 »

Memphisc kirjutas:Tänud, dann875!
Viin end autoga kurssi ning leidsin sellise foorumi. http://www.e38.ee/foorum2/
Lihtsalt tulevikus infoks ka teistele E38 huvilistele.
seda teavad arvatavasti kõik 7ser omanikud :D
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
pancho villa
Huviline
Postitusi: 657
Liitunud: 04.04.2009 11:02 59

Re: E38 3,0d head ja vead

Postitus Postitas pancho villa »

minu 2000a 142 kw isend on 60tkm tallinna tänavate jooksul saanud vist kõik veermiku kulujupid va vedrud ja amordid vahetatud, samuti on tüüpveana roolikarp lõtkuga, maksumus ca kolmandik auto turuväärtusest aga kuna "lipulaev" juba jumal tänatud järgmise omaniku käes, siis mina seda vahetama ei pea.
ostes oli tegelik läbisõit 180tkm kanti, vana omanik oli vahetult enne vahetanud turbo, nüüdseks too juba lekib kuskilt. alguses kohe läks sisselaskekolle pauguga lõhki, koos vahetusega UMis ca 8keeku. veel läinud mingi käimaritoru, EGR klapp, termostaadid, eelsüüteküünlad, üks pihusti (aeg-ajalt annab tunda) raadiovõim (tüüpviga), pikslid surevad, paak mädanes valtsi vahelt ära (tüüpviga, carwayst sain teise paagi, mis oli kokkuvõttes samuti mäda aga andis hõbedaga ära lappida) ja lisaks tavapärasele klotsivahetusele on korra aastas uued esikettad tulnud osta (ei osta odavaid). Esiklaas sai kasko poolt ära vahetatud, kehvavõitu b-osa oli alla 5keegu midagi (antenn + vihmasensor jne)
kütusekulu oli viimane 100% tallinnasõidu paagitäis 10.1l/100km (ees 245 ja taga 275 rehv ning mitte väga tagasihoidlik gaasijalg) ja maanteel kuskil 7-8, saksas kruiisiga 110kmh paagitäis 6.6l/100
ega endalegi see nimekiri väga hull ei tundu, kuigi kindlasti olen paljut unustanud aga arvestades, mis hinnaga need jupid müügis on (varastatud peegliklaas 6keeku, mingid pudinad sildadesse koos tööga järjekordne 20keeku, udutuli ca 120 euri), siis igapäevasõidukiks ei soovita. et autot korralikult ülal pidada, läheks vaja rahakotti, mis oleks võimeline juba samasugust tehaseuuena ostma. mul igal juhul läks asi ebamugavaks.
dann875
Huviline
Postitusi: 800
Liitunud: 23.12.2006 02:16 53
Peamine sõiduk: BMW X5 E53 3,0d

Re: E38 3,0d head ja vead

Postitus Postitas dann875 »

Remont on kirves jah, taastatud karbi saab 15k eegiga
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
Kasutaja avatar
ändi
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
Peamine sõiduk: X3
Asukoht: Autodoonor
Kontakt:

Re: E38 3,0d head ja vead

Postitus Postitas ändi »

99a toodetud 730d ülalpidamise peale kulus 2a ja 2kuuga u.4500euri ja u.1500euri oleks võinud kohe veel sisse panna,kui ennem ära müünud poleks.Ei sobinud igapäevaautoks,kuna ei olnud aega kogu aeg remondiga tegeleda.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
Vasta