725 tda ksenoon lähituli
725 tda ksenoon lähituli
palun abi!
Kui lülitan tuled sisse hakkavad mõlemad esituled põlema, mingi 2 minuti pärast annab armatuurile teate, et kontrolli esituld!? Lähen vaatama, üks esituli ei põle. Kas pirn võib läbi olla või on midagi muud läbi? Olen kuulnud, et kui ksenoon on läbi, siis ta läheb lillaks või midagi seesugust aga see põleb alguses normaalselt.
Kui lülitan tuled sisse hakkavad mõlemad esituled põlema, mingi 2 minuti pärast annab armatuurile teate, et kontrolli esituld!? Lähen vaatama, üks esituli ei põle. Kas pirn võib läbi olla või on midagi muud läbi? Olen kuulnud, et kui ksenoon on läbi, siis ta läheb lillaks või midagi seesugust aga see põleb alguses normaalselt.
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 07.08.2004 23:49 24
- Asukoht: Tartu
.
Sinu autol on ksenoon tule trafo läbi. Mul endal oli autoga samamoodi, et vahepeal töötas tuli ja siis mitte. Kasutatud trafot ei soovita osta, sest see ei pea kaua vastu. Minu autole (525 tds t) maksis uus ksenoon tule trafo UM-s natule üle 5000 kr.
BMW X5 3.0d Edition Exclusive Sport '06
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 07.08.2004 23:49 24
- Asukoht: Tartu
.
Kõige lihtsam et mine UM-sse ja seal vaadatakse üle. Mõlemal tulel on trafo.
BMW X5 3.0d Edition Exclusive Sport '06
Samas ei pruugi see trafo ise katki olla, viga võib ka purunenud kaablis olla, kuskil seal mooduli sees. Mul on kuskil üks link õpetusega, kuidas nt. vana E32 Hella ksenooni puhul seda tehti. Hetkel ple seda ainult käepärast.
Selge, et uued ksenoonid ei näe just täpselt samamoodi välja, aga kui asjale mõistusega läheneda ja elektroonikaplokk lahti teha, siis võib selguda, et viga on nii elementaarne, et oleks narr kohe uue ploki eest 5K maksta.
EDIT: siin väike stiilinäide sellest, kuidas tavaline kaabliisolatsiooni purunemine oleks põhjustanud omanikule 700 komplektse laterna vahetuse (standardprotseduur), kui ta poleks julgenud ise asjale kallale minna.
Selge, et uued ksenoonid ei näe just täpselt samamoodi välja, aga kui asjale mõistusega läheneda ja elektroonikaplokk lahti teha, siis võib selguda, et viga on nii elementaarne, et oleks narr kohe uue ploki eest 5K maksta.
EDIT: siin väike stiilinäide sellest, kuidas tavaline kaabliisolatsiooni purunemine oleks põhjustanud omanikule 700 komplektse laterna vahetuse (standardprotseduur), kui ta poleks julgenud ise asjale kallale minna.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!