e32 pikk käivitus - kas paagisisene bensiinipump õhtal?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

e32 pikk käivitus - kas paagisisene bensiinipump õhtal?

Postitus Postitas margo74 »

Autoks on siis 89a. 730i.(Kütusefilter uus, küünlad uued. küünlajuhtmed kontrollitu ja korras, aku uus)

Auto käivitus on pikk ja seda just sooja mootoriga (arvan et külma mootoriga võiks ka veidi kiiremini käima minna). Tihti peale venib käivitus aeg nii pikaks et katkestan ja proovin uuesti. :(

Kohati on mootori käima minemise hetk suht uimane - väga vaikselt hakkab pöördeid koguma, jääb mulje just kui oleks "hingkinni".

Otsingu järgi jäi mulje et selline probleem on diiselmootoriga autodel ja siis on põhjuseks paagisisene bensiinipump.

Muidugi ühe "targamehe" soovituse järgi panin talvel pensiinipaaki kaks korda seda pihustite hooldamise vahendit CRC vms. :evil: :evil:
Äkki leotas mingi saasta lahti ja pani seal midagi peeti? :cry:

Küsimused:

Mis hetkel see pump peaks töötama? Kas on kuulda?
Kuidas kontrollida?
Palju remont/uus maksta võib? :oops:
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

:?
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
lambikonn
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 12.05.2004 21:50 08
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lambikonn »

siis kui süüte sisse keerad hakkab bensiinipump tööle ja seda on kuulda ikka kuidas ta bensiini tõmbab . alguses töötab kõvemini ja siis kui bensiini piisavalt peale andnud siis vaiksemalt. kui kontrollida tahad kas töötab võta välja bensupump ja pane pluss ja miinus juhe akupealt järgi näed kas töötab . kui tahad teada palju uus või kasutatud maksab helista saue romulasse näiteks.
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Oskab keegi selgitada miks külma mootoriga suht hästi käivitub?
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
lambikonn
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 12.05.2004 21:50 08
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lambikonn »

äkki jookseb sooja mootoriga täis?
truumu

Postitus Postitas truumu »

margo74 kirjutas:Oskab keegi selgitada miks külma mootoriga suht hästi käivitub?
pihustid tükk maad kauem lahti, süüde hilisem.
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Täielik keemia minu jaoks. Autot käivitades (süüte sisse keeramisel) kuulen igasuguseid surinaid aga need pigem eest aramaturist. Eks peab mingi remontija juurde minema kui aega ja raha saab :cool:

Kui reaalne see : äkki jookseb sooja mootoriga täis? on? ja millest see peaks tulenema :?: :|
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kasutaja avatar
DeLaBig
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11.01.2005 18:35 31
Asukoht: Tallinn/Keila

Postitus Postitas DeLaBig »

Soovitan pihustid ära vahetada ja probleem kaob. Millal viimati vahetatud on?
Külmalt läheb paremini käima kuna siis aitab kaasa külmpihusti(mootor saab vajaliku bensiini kiiremini kätte). Soojalt peab käiama, kuna siis sind külmpihusti ei aita.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

margo74 kirjutas:Täielik keemia minu jaoks. Autot käivitades (süüte sisse keeramisel) kuulen igasuguseid surinaid aga need pigem eest aramaturist. Eks peab mingi remontija juurde minema kui aega ja raha saab :cool:

Kui reaalne see : äkki jookseb sooja mootoriga täis? on? ja millest see peaks tulenema :?: :|
surinaid teevad salongisoojenduse klapid. süüte sisselülitamisel ajavad mootorid klapid lahti(või kinni, oleneb, mis asendis nupp on)

kui süüde välja lülitada ja autos istuda mingi aeg, kuuleb, kuidas süsteemselt mingi intervalliga soojapuhuri klappe (üigemini mootortid) suristatakse...
see on normaalne nähtus
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 598
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

minul aitas selle vastu tagasilaske lkapi vahetus
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

DeLaBig kirjutas:Soovitan pihustid ära vahetada ja probleem kaob. Millal viimati vahetatud on?
Külmalt läheb paremini käima kuna siis aitab kaasa külmpihusti(mootor saab vajaliku bensiini kiiremini kätte). Soojalt peab käiama, kuna siis sind külmpihusti ei aita.

Ei tea kuna vahetat-i auto minu käes veebruarist.
Kuid kas viga ikka peitub selles? Siin pakutakse välja ka teisi variante.
Kas mingi diagnosyika näitab selle vea ära :?:

Krt siin pommiaugus ei oska ka kellegi juurde minna :evil: (va üks onkel aga see on ka vähe kodukootud)
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
truumu

Postitus Postitas truumu »

keera küünlad välja, kui on peal tahmajäljed, on pihustid vigased või kehv bena.
Hea oleks kütusesüsteemi surve ära kontrollida...
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Küünlad OK
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

vabandan, et tülitan oma muredega seda teemat, lihtsalt arvan et probleemid lähedased.
nimelt 90a e34 2,5 125 kW , tegi varemalt sarnaseid vigureid, sooja mootoriga oli vahest käivitus pikk, eile aga kooles päris ära. sõitsin parklasse ja kogu moos, sealt ära enam ei saanud. auto läks küll korraks käima, kuid hakkas siis puterdama ja suri välja, hilisemad käivitused enam autot tööle ei pannud. kahtlustasin ka benapumpa, kuid täna kontrollisin voolu olemasolu pumpa viivates juhtmetes: panin süüte sisse kuid üheski kontaktis voolu polnud, kontrollisin üle kõik kaitsmed, need ok. kas probleem võib olla milleski muus: kompuuter plokib, aju?
Kasutaja avatar
DeLaBig
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11.01.2005 18:35 31
Asukoht: Tallinn/Keila

Postitus Postitas DeLaBig »

sookoll kirjutas:vabandan, et tülitan oma muredega seda teemat, lihtsalt arvan et probleemid lähedased.
nimelt 90a e34 2,5 125 kW , tegi varemalt sarnaseid vigureid, sooja mootoriga oli vahest käivitus pikk, eile aga kooles päris ära. sõitsin parklasse ja kogu moos, sealt ära enam ei saanud. auto läks küll korraks käima, kuid hakkas siis puterdama ja suri välja, hilisemad käivitused enam autot tööle ei pannud. kahtlustasin ka benapumpa, kuid täna kontrollisin voolu olemasolu pumpa viivates juhtmetes: panin süüte sisse kuid üheski kontaktis voolu polnud, kontrollisin üle kõik kaitsmed, need ok. kas probleem võib olla milleski muus: kompuuter plokib, aju?
Ehk bensiinipumba relee või juhtmed kusagil mädad-oksüdeerunud.
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

kus asub benapumba relee? eks elektriku juurde peab sammud nagunii seadma. auto muidugi kooles õiges kohas, olen ise tartust ja käisin autolehe sünnipäeval, siis naisega poodi: viru keskusesse. sinna tasulisse parkimismajja ma jäingi! krt ei võinud siis mujal katki minna. ja siis kui minu oma nööri otsas järve selverist möödus oli seal veel üks punane e34 passatil tirida :D
kas selline stsenaarium on võimalik et pump on suht õhtal ja seetõttu põhjustab relee läbipõlemise, krt ei ole selles elektriasjas eriti tugev.
pumpa läheb kolm juhet, äkki keegi annab värvide järgi mis mingi juhe on, või siis pistiku klemmid?
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Sookoll mis edasi on saanud?
Mul seis siiani sama (muidugi sõidan suht vähe hommikul ca 3km tööle ja õhtul tagasi + nädalavahetuse sõidud) :cry:
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

auto seisab garaazis ikka veel, pole raha hetkel ja aega on kah töö ja kooli kõrval niipalju et ühest kohast teise liikuda. ise tartus aga auto on raplamaal esivanemate juures, seega ei saa ka mingigi vaba aja tekkimisel kätt külge lüüa.
ootaks siiski infot pumba relee asukohast, sest releedel pole mingeid märke ega kirju juures, saaks teadagi, kas releeni voolu tuleb.

to: margo 74, soovitan siiski pumbaga mõne elektrimehe juures ära käia, las kontrollib üle, muidu istud varsti nagu mina kuskil tasulises parklas ja edasi ei saa.
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

nii, sai eile natuke elektriga jamatud, minu mõistus on otsas, skeem näitab, et vool liigub relee-kaitse-pump. kuna ei leia releed üles, siis kontrollisin kaitsest, kaitsesse voolu ei tule, panin voolu otse kaitsmele, pump tööle ei hakanud, krt mõlemad õhtal?
STG44
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 01.10.2003 14:50 04

e 32

Postitus Postitas STG44 »

95 % on viga küünlajuhtmetes, lase mõõta kõrgepinged käivitamisel ja
tühikäigul ( vaja ostsilloskoopi)
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

küünlajuhtmetes!? võimalik, sest eile sai tõsiselt pusitud ja uuritud ja isegi eriti lõbusas tujus Truumule helistatud. tuli välja, et pump oli õhtal, see sai ajutiselt ära lapitud. süüde sisse ja ikka ei midagi, pumba kaitsmesse voolu ei tulnud. pärast tuli katsetuse käigus välja, et relee annab voolu alles käivitamise hetkest alates pumbale, seega bensusüsteemi elekter on korras ja bena peale tuleb. pika käiamise peale hakkas bena sumpsist välja tulema, küünlad maha, täiesti märjad. säde selline et pimestab, aga käima ikka ei saa. eks peab nööri otsa võtma ja Säreverre tirima, eks siis paistab mis saab. oma mõistus otsas.
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Re: e 32

Postitus Postitas margo74 »

STG44 kirjutas:95 % on viga küünlajuhtmetes, lase mõõta kõrgepinged käivitamisel ja
tühikäigul ( vaja ostsilloskoopi)
Mul küünlajuhtmed kontrollitud ja OK.
Minu mõistus kiilub kinni - (ega ma ei jaga ka eriti seda mootori värki) kust sa seda kõrge pinget mõõdad? see mingi eraldi juhe jagajal vms?
(Saaaks teda oskaks kontrollijale öelda ;) )
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Käisin kotrollimas: jätan seisma käivitan - kõik ok, mõtlesime et mootor pole piisavalt soe lasime pikalt kohapeal käia ja proovisime uuesti käivitada ikka ok. jätsime seisma ja ootasime (mingi paar min) - ikka ok
Kui rääkisin et külma mootoriga pöörded kõiguvad pakuti välja et võiksin tühikäigumootori ära puhastada ja et äkki kaob ka see käivitamise problem ära. :?:
Pärast läksin autopesulasse ja seal seisis mootor pikemalt ja käivitamise ajal oli jälle sama jama :( starter vedas päris pikalt aga käima ei tahtnud minna, katkestasin ja andsin teistkorda siis käivitus . Prooviks jätsin seisma ja käivitasin uuesti - kõik ok, jätsin seisma ja käivitasin uuest jälle kõik ok.

Seega mootor ei taha hästi käivituda siis kui mootor on soe aga veidi seisnud (ca 10min). Kui sooja mootori jätad seisma ja koheselt uuesti käivitad pole mingit muret - käivitub suht kiiresti.
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

minul auto praegu säreveres, eile sai uuritud ja välja tuli ikkagi see, et pump on õhtal, otsin praegu sobivat pumpa. see pikk käivitus on üks märk et pump hakkab ära koolema, minu puhul on mingi kala veel vooluga kaitsmest pumbani, ei tea kas signa plokib pumpa, või on midagi seal ära kärsanud.
igaljuhul kui pihustati bena käsitsi sisse, siis auto läks ilma jamata tööle.
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Puhastasin tühikäigumootori ära, masin enam külmana ei jõura (tuurid üles alla). Tõsiselt tahmane oli - puhastasin saebensuga (bikeõliga :cool:)

Aga käivtamine ikka sama nagu enne - ****.
Ise kaldun arvama et ei ole pumba viga - aga **** teab. Lähen järgmine nädal uuesti kontrollima - proovib lasta mootoril korralikumalt jahtuda jn.
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Kõik kontrollitud viga ei leitud.
Mis sest et sitalt vahest käivitub - vähemalt on korras :lol:
Ei viitsi enam jamada kui korras siis korras ;)
Ilusat suve :cool:
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Siiski bensiinipump - miski tagasilaske klapp vms jamab st. bensiini tase vajub ära kui pump ei pumpa.
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Mikk_O
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 21.07.2005 00:29 24
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_O »

mul ka sama jama e30 2,0 käivitub kaua ja vahest ei võta üldsegi pumpa järele, kunagi varem oli ka mingi samalaadne jama olnud ja siis veeti pumbale kaitsmeplokist uus vool, relee jäeti aga mängust välja...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8282
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

i-bmw-i kirjutas:siis veeti pumbale kaitsmeplokist uus vool, relee jäeti aga mängust välja...
Hea võimalus auto avariis põlema saada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mikk_O
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 21.07.2005 00:29 24
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_O »

mismoodi? kas relee lülitab siis peale avariid pumba välja?
seal on ju mingi avariiklapp. ühega siin mõlkisin plekki ja peale seda enam käima ei läinud, võtsin siis akuklemmi maha 15sekiks ja pärast toimis. ja kui see kah midagi loeb, siis on mul mingi mazda pump peal hoopis :roll:
Vasta