1. leht 1-st

e32 salongiradiaator

Postitatud: 02.03.2011 21:22 33
Postitas leed90
Tere.
On keegi teinud e32 salongiradiaatori vahetust? Saan aru et armatuur maha võtta. Siis kas sellel radikal on need kolm toru endal küljes kohe, mis lähevad kapoti alla? Või on need kolm toruotsa lihtsalt mingid ühenduse jaoks seal, st nende torude ja radika vahel on veel omakorda mingi ühenduskoht?
Mure nimelt selles et pidevalt on salongis sees siuke jahutusvedeliku auru hais ja vahel lööb ka kaasid korralikult uduseks.
Üks variant on see ka veel et juhul kui on salongiradika ja nende kolme toru ühenduskohal tihend väsinud, siis võib ju sealt ka lekkida.
Kust oleks kõige mõttekam uus osta ja mis hinnaklassis need radikad olla võivad?

Tänud ette.

Re: e32 salongiradiaator

Postitatud: 02.03.2011 21:44 32
Postitas teet82
Kunagi aastaid tagasi olen sama asja läbi elanud..
Piisas keskkonsooli eemaldamisest, seejärel kaas maha sellelt soojenduse kastilt..
Radika külge läksid need torud vist poltidega ja torude keskel oli veel üks ühenduskoht kummirõngastega. Minul lekkisid need ühenduskohad, sai ära puhastatud korralikult ja silikooniga kergelt kokku tehtud tihendid. Minul jäi pidama :D

Re: e32 salongiradiaator

Postitatud: 02.03.2011 23:32 22
Postitas Peeter_S
OT:
See aasta väga paljud vahetasid 2 x salongiradikat. Kõigepealt läks katkise asemele b-osa ja siis a-osa.
B-osa ei pidanud hästi toimivat (samas enda passatile virutasin mõned päevad tagasi just b-osa sisse ja ei kurda)...

Re: e32 salongiradiaator

Postitatud: 03.03.2011 09:02 42
Postitas Aimo
Minu autol oli ka salongimatt pikka aega märg ja klaasid pidevalt udused. Seal radiaatori ees on üks plastmassist toru, mis kipub lekkima. Toru ise paistis küll korralik, ei mingeid pragusid, aga surve all hakkas tilkuma. Kui toru tuleb vahetada(saab UM-st), siis ka uued tihendid panna. Minu auto olid kummitihendid juba plastmassiks muutunud. Vaata ka minu auto teemat, seal on juttu ja mõned pildid sellest.
Ehk oli abi.