700 E38 - kuidas aru saada, kas on difi plokk või mitte?
700 E38 - kuidas aru saada, kas on difi plokk või mitte?
tahaks osta 700 E38 - neid pakutakse näiteks sellisi, kus kirjas:
elektrooniline diferentsiaali lukusti
näited:
1. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
küsimused:
a) kuidas kontrollida, kas on TÕESTI mingil moel "differentsiaali plokk" olemas või mitte?
ei taha osta autot, et hiljem tuleks välja, et oli teadmata või pahatahtlikult kirjas et difri lukustus ON, aga tegelikult EI OLE.
tänud ette
elektrooniline diferentsiaali lukusti
näited:
1. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
küsimused:
a) kuidas kontrollida, kas on TÕESTI mingil moel "differentsiaali plokk" olemas või mitte?
ei taha osta autot, et hiljem tuleks välja, et oli teadmata või pahatahtlikult kirjas et difri lukustus ON, aga tegelikult EI OLE.
tänud ette
Viimati muutis ploom, 16.04.2006 14:14 10, muudetud 1 kord kokku.
E38-l ei ole LSD-d kunagi olnudki. Ja DSC-ga ei õnnestu musti jutte maha joonistada.Jass kirjutas:otsid natuke tühjema asfaldi platsi paned dif luku peale ja vaatad mida auto suudab...kui on 2 musta kriipsu on dif lukk täiesti olemas kui 1 kriips siis on kas lsd või pole lukku. soovitavalt mitu korda proovida kui on tegu lsd.ga
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
enda 740 pole ei diffrit , lsd , lcd ega asd peal ja talejooksul jäin ainult korra kinni. see ka enda lollusest. sai lihtsalt hange pargitud ja öösel külmetas . Tõsta auto ülesse. keera kardaanist kui rattad samas suunas pöörlevad siis peaks differ plokiga olema.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
kõigepealt lõpetame jamamistJass kirjutas:740 ilma difrita vist üldse edasi ei liigu, mäestalla ainult siis
ja saame aru, et küsimus pole KAS ON DIFFER VÕI MITTE
küsimus on ikka kas diffril PLOKK ON või MITTE vat nii
räägime - mis üldse see LSD on ? ASC tean,.. traksion tean... DSC vist saan aru kõik on sama... erinavad nimed... noh ABS ikkaE38-l ei ole LSD-d kunagi olnudki
a LSD ???
no krt teab miks.. E32 1992 ASC... ja ei saagi edasi liikuda.... libe ja jää oli... ja ei aita järrelikult, kui ei liigu edasi... maja taga pargitud olin... ei saanud välja... lund oli vaid 1-2cm kõrgusegapriitv8 kirjutas:No miks ta siis ei aita?ploom kirjutas:ja ASC ei aita...
Viimati muutis ploom, 14.04.2006 19:59 45, muudetud 2 korda kokku.
minagi e32 730 sain välja aint kui ASC välja panin, sedagi suure rasuksega sain välja... 30 min joblasin autos sina tagasi, asc-ga ja ilma...ErkiS kirjutas:Kui õigesti mäletan, oli mu e39 manuaalis kirjas, et lumes kinni istudes on soovitatav ASC+Traction välja lülitada. Ja LSD jätab kenasti 2 jutti, see ta idee ju ongi. Paljudel autodel yldse konkreetselt LUKK tagasillas on?
hea et manuaal on... muidu üldse ei saaks... aga ka see päästis mind vähe et manuaal
mu arust nii - oleks difri plokk olemas - siis iölma ASC-ta kui hakkaks üks rattas libama ja ülepöörlema jääl, siis differ paneks automaatselt/elektrooniliselt/automehaanilsisetl end lukku/plokki ja hakkajs ka teine rattas pöörlema... ja kahe rattaga on juba kergemin välja..
aga ploki mul vist pole - siis pks ratas läbi ja teine ei pöörle... ei saagi välja...
see on minu arusaam, aga võin eksida...
räägime - mis üldse see LSD on ? ASC tean,.. traksion tean... DSC vist saan aru kõik on sama... erinavad nimed... noh ABS ikka
a LSD ???
Nih LSD on siis Limited Slip Differencial ehk siis piiratud läbilibisemisega differ... praktikas siis peaks tähendama seda et kui üks ratas hakkab ringi käima libeduse tõttu siis kantakse kogu jõud üle teisele rattale..
a LSD ???
Nih LSD on siis Limited Slip Differencial ehk siis piiratud läbilibisemisega differ... praktikas siis peaks tähendama seda et kui üks ratas hakkab ringi käima libeduse tõttu siis kantakse kogu jõud üle teisele rattale..
Kuna ta on piiratud läbilibisemisega (s.t. ei lukustu 100%), siis kantakse teisele rattale siiski ainult osa momenti.Jass kirjutas:... praktikas siis peaks tähendama seda et kui üks ratas hakkab ringi käima libeduse tõttu siis kantakse kogu jõud üle teisele rattale..
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tundub et hakkate jõudma umbes sellesse kohta nii et väike link teile:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ja põhjus, miks mitte ühelgi E38 pole "plokk diffrit" on nati jabur, kuid asi pidi olema selles, et 750 on kõikidel DSC ehk siis libisemis vastane seade ja milleks siis üks lux auto omanik veel LSD vajaks??? nõrgematel mootoritel pole see libisemine vist nii suureks probleemiks ka ja ka neil paljudel vähemalt ASC...
ja kahjuks ei saa lihtsalt seda LSD mõne teise masina alt ka sinna alla panna ainult spets difrid hinnaga 20k+
ja kahjuks ei saa lihtsalt seda LSD mõne teise masina alt ka sinna alla panna ainult spets difrid hinnaga 20k+
BMW M5 V10
ok jutt muutub segaseks aga teema alustajale nii palju et olgu plokkdiffer või mitte talvel sellest abi eriti ei ole-st. NÄIDE:rekkaga olin talvel kinni (päris palju raskust ju)ooh plokk sisse ja tuld-palju önne mitte edasi ega tagasi,vaid külgepidi
ja kui oled veel kerge kaldega koha peal,kogemus olemas e34-ga ristmikul kiilakas jää-kohalt minnes kergelt gaasi ja järgmine hetk kraavis
ja kui oled veel kerge kaldega koha peal,kogemus olemas e34-ga ristmikul kiilakas jää-kohalt minnes kergelt gaasi ja järgmine hetk kraavis
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
Tõsta auto tõstukil üles, keera kardaanist ja kui üks ratas keerleb ühele ja teine teisele poole, siis on sellel autol kõige tavalisem ülekanne, kui aga keerlevad ühes suunas ja kui keegi veel üritaks ühte ratast kinni hoida ja see ei õnnestu erilist jõudu rakendades, siis on nn piiratud libisemisega asi all. See nn piiratud libisemise nähtus saab tulla ka kaua paigal seisnud autol, nii et enne sõida asi soojaks.
E32 puhul on erinevad reduktorid silmaga märgatavalt eri suurusega, E38-l ei oska pakkuda.
Mingist elektriliselt juhitavast diffrist olen kuulnud vaid "kalamehe pajatustes".
Kui keelegil on midai sellist ette näidata, siis ma vaataks seda meeleldi.
E32 puhul on erinevad reduktorid silmaga märgatavalt eri suurusega, E38-l ei oska pakkuda.
Mingist elektriliselt juhitavast diffrist olen kuulnud vaid "kalamehe pajatustes".
Kui keelegil on midai sellist ette näidata, siis ma vaataks seda meeleldi.
Ootan põnevusega juba talve ja libedust. PriitV8 rääkis, et e34 pole ka plokk diffrit kui on ASC ometi kui ma tegin loomkatseid mõni aeg tagasi nii, et üks ratas oli kruusase asfaldi peal ja teine oli puhta asfaldi peal siis
ringi käisid ja juti jätsid mõlemad rattad.
http://kodu.neti.ee/~ugodit/picture002.avi
ringi käisid ja juti jätsid mõlemad rattad.
http://kodu.neti.ee/~ugodit/picture002.avi
Kujuta ette, kui mõlemad, ühel teljel olevad rattad on jäigalt teineteisega seotud, kas sellist autot on võimalik normaalselt juhtida!?. Isegi piiratud libisemisega süsteem halvendab libedal roolile kuulekust, samas muidugi kergendab otsesõidul liikumise kindlust. Igasugused sisse ja välja lülitatavad nupukesed ei tee vanaaja bmw-del muud, kui juhivad elektroonilist mootori töö piirajat. Lihtsalt teevad nii, et rataste läbi libisemisel sõidul "lasevad gaasi maha" või ei tee seda, kui süsteem välja lülitada.
E34 ja 32 on sama rauaga, kui mootoriks on 4.0, kardaan vaid erineva pikkusega.
E34 ja 32 on sama rauaga, kui mootoriks on 4.0, kardaan vaid erineva pikkusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Pidureid see ei mõjuta.(vähemalt e34)
Sinu e34 peaks küll plokkdiffer olema, aga kõige parem variant järgi proovimiseks on see, et lähed märja asfaldi peale ja siis hakkad kohapeal tiire tegema, kui hakkab ümber enda tiire tegema, siis on plokk, kui ei hakka, siis pole. Tegelt peaks piisavalt võimu olema 540-l, et kuival ka seda proovida, lihtsalt rehve lõhub:D
Sinu e34 peaks küll plokkdiffer olema, aga kõige parem variant järgi proovimiseks on see, et lähed märja asfaldi peale ja siis hakkad kohapeal tiire tegema, kui hakkab ümber enda tiire tegema, siis on plokk, kui ei hakka, siis pole. Tegelt peaks piisavalt võimu olema 540-l, et kuival ka seda proovida, lihtsalt rehve lõhub:D
ASC+T aitab küll. Piirab mootori pöördeid (see teine "kõri" päris-gaasisiibri ja õhulugeja vahel) ja +T ei ole diffrilukk vaid pidurdab läbilibisevat ratast vajalikul määral, et teine vedama hakkaks. Pealegi laseb ka ASC+T mingil määral tagaratastel kiiremini käia - kui gaasi peal hoida siis kisub lume peal mõõdukalt külge.priitv8 kirjutas:No miks ta siis ei aita?ploom kirjutas:ja ASC ei aita...
Ilma +T-ta ASC oli viimati peal vist E34 535i-l. Edasi on ASC+T ja see tähendab ka +Traction-it e. el. difrilukku.
Aga E38-t ilma veojõukontrollita pole küll minu meelest mõtet osta. Täna olid tänavad paksus lumes ja 3,0 mootoriga pani iga gaasipedaali puudutus veojõu tulukese vilkuma.
Õige, aga efekt on ju (peaaegu) sama, sest ASC+T tractioni osa töötab ainult kuni 40km/h-ni. Ja uutel X-drive mudelitel pole ka enam difrites muud lukku peale selle piduriketastelt töötava.hotwing kirjutas:...ja +T ei ole diffrilukk vaid pidurdab läbilibisevat ratast vajalikul määral, et teine vedama hakkaks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!