Täpsustasin ome eelmist posti vale asjaga auto remontimise osas
Aga tüürimise all pean seda silmas, et gene laadimist juhib auto nö. aju vms (pingeregulaatori otsa läheb 2-3 klemmiga pistik).
Jällegi - pole huvi tundnud, miks see täpselt nii on ja kuidas toimub. Kas nt peale käivitust laetakse mingi aeg suurema pingega, et aku kiiremini täis saaks, et kompenseerida võimalikke lühikeste otste sõitmist vms.
4,4 vesijahutusega generaator
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: 4,4 vesijahutusega generaator
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: 4,4 vesijahutusega generaator
Kõige räigemad gene- ja akutapjad on need 38/39`d,milledel elektriküttega katalüsaatorid all on.Küttekehad imevad lühiajaliselt ligi paarisaja amprist voolu koos muude tarbijatega.
52 72 989
Re: 4,4 vesijahutusega generaator
nii,mul genekas nüüd korras.Vahetati dioodid jälle ära.Maksis see pull 80 eur ja loodetavasti kestab.Ütles et viga sinus endas,et ei tohi kohe hommikul igasugu lisasi järgi toppida nagu istmesoendused,roolisoendus,klaasisoendus jne.Peab laskma kasvõi 5 min enne käia...eks proovin siis oma naisperele kah asja seletada.
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Re: 4,4 vesijahutusega generaator
"et ei tohi kohe hommikul igasugu lisasi järgi toppida"
ei saa küll päris täpselt pihta, mis see hommik siia puutub eks asjad on külmad jah, aga mis sa neist soendustest siis pärast enam järgi ühendad seda veel mõistaks jah, et kõikvõimalikud tarbijad korraga taga tekitab ehk siis liiga suure koormuse...kuigi tegelikkuses ei tohiks sellise asja nagu liiga suur koormus tekitamine ju olla võimalik!
Elektrikütte kati küljest peaks vist saama lahti ühendada, ilma suuremate tagajärgedeta? ärme loe siis antud hetkel seda lühiajalist lisanduvat looduse reostamist suuremaks tagajärjeks.
ei saa küll päris täpselt pihta, mis see hommik siia puutub eks asjad on külmad jah, aga mis sa neist soendustest siis pärast enam järgi ühendad seda veel mõistaks jah, et kõikvõimalikud tarbijad korraga taga tekitab ehk siis liiga suure koormuse...kuigi tegelikkuses ei tohiks sellise asja nagu liiga suur koormus tekitamine ju olla võimalik!
Elektrikütte kati küljest peaks vist saama lahti ühendada, ilma suuremate tagajärgedeta? ärme loe siis antud hetkel seda lühiajalist lisanduvat looduse reostamist suuremaks tagajärjeks.
Re: 4,4 vesijahutusega generaator
Miline E39 elektriküttega kati kasutab?Trionic kirjutas:Kõige räigemad gene- ja akutapjad on need 38/39`d,milledel elektriküttega katalüsaatorid all on.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 4,4 vesijahutusega generaator
Ei teagi ühtegi. E38-l oli kah ainult 750-l(M73TU), mis tuli alates 09/1998. Selle jura jaoks oli vaja autol 2 akut.
tel. 51 949 859