Tagasilla väärtus koos difriga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
grossu
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.12.2010 13:38 50

Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas grossu »

Nimelt ei osanud kuhugile seda teemat teha, seega ärge pahandage, kui vales kohas, aga küsimus järgmine....
Nimelt omal väike projketikas pooleli nüüd vaja aga ka tagasilda. on jäänud 1 740 tagasild nii seisma, mis oleks nagu ehk saadaval......siinkohal küsiks, et oskab keegi öelda, mis oleks terve selle tagasilla koos diffriga väärtus??, nu amorte nagu ei tahaks, vaid sild ja differ? Ehk saab keegi aidata, et siis tean, mis hinda võiks sellise asja eest maksta
......või on kellelgi siin olijatest pakkuda tagasilda koos difriga? et differ peaks väljakannatama üle 3,5 liitrist mootorit ja 200kw
Oodates teie pakkumis ja ettepanekuid siis kas PS või siia
tänan ette
Andres
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: K: tagasilla kohta küsimus

Postitus Postitas fiziks »

TYP210 differ, tavalise lahtise hind ei ole midagi eriti hullu. 500-1000eeku.
sillakandur ise kah umbes samas suurusjärgus hind. oleneb ikkagi palju, et mis seal küljes on. kas pidurid on, korralikud puksid ja 8-liigendid?
ma ei tea, ise ei maksaks kumbagi kasutatud asja eest rohkem kui 1000eeku, kuna neid liigub ikkagi võrdlemisi palju.
grossu
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.12.2010 13:38 50

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas grossu »

On ehk kellelgi endal selliseid asju pakkuda,või isegi äkki Teil LSD silda? Omal jah hetkel 740 millel juppe veel päris palju, kuid oskate ehk öelda ka seda, et kuidas lood selle silla vastupidavusega?
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas fiziks »

räägime asjadest õigete nimetustega ikka.

sild maakeeli on terve see suur kobakas raudraam, mis seal auto all 2 suure poldi otsas + keskelt diffrikinnitusega all ripub.
sina küsid ilmselt diffri kohta hoopis. ehk siis, on olemas LSD differ (väga täpne olla siis LSD sisuga differ) ja siis tavaline lahtine differ. vastupidavus, noh ega neid tagasildasid just tihti puruks ei sõideta :) peamised kuluosad on ilmselt tagasilla kaheksad ja suured sillapuksid. pooltelgede porikummid kipuvad ka rebenema mõnikord...tasub kohe vahetada, muidu vahetad hiljem juba pooltelge.
diffrid peavad ka suht hästi vastu minu andmetel. kuigi LSD elemendid, mis nö. libisevate ketastega loomulikult kuluvad lõpuks ära - täpsemalt need libisevad kettad kuluvad ära. aga neid saab ka vahetada.
grossu
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.12.2010 13:38 50

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas grossu »

fiziks kirjutas:räägime asjadest õigete nimetustega ikka.

sild maakeeli on terve see suur kobakas raudraam, mis seal auto all 2 suure poldi otsas + keskelt diffrikinnitusega all ripub.
sina küsid ilmselt diffri kohta hoopis. ehk siis, on olemas LSD differ (väga täpne olla siis LSD sisuga differ) ja siis tavaline lahtine differ. vastupidavus, noh ega neid tagasildasid just tihti puruks ei sõideta :) peamised kuluosad on ilmselt tagasilla kaheksad ja suured sillapuksid. pooltelgede porikummid kipuvad ka rebenema mõnikord...tasub kohe vahetada, muidu vahetad hiljem juba pooltelge.
diffrid peavad ka suht hästi vastu minu andmetel. kuigi LSD elemendid, mis nö. libisevate ketastega loomulikult kuluvad lõpuks ära - täpsemalt need libisevad kettad kuluvad ära. aga neid saab ka vahetada.
ja jaa, nii ongi, mul vaja TERVET silda ning ka DIFFRIT, ehk siis kogu kupatust tagantpoolt. Ainult amordid ja kettad jätaks esialgu välja! Sellepärast uuringi, et mis ja kui palju maksab siis terve sild ja siis differ lisaks?
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas Meelis »

Maksab täpselt niipalju, kui müüja küsib.
Ja kui müüja ei oska küsida midagi, siis paku talle 200 eek.

Või soovid teada saada, palju see sild uuena esinduses maksab?
Fiziks ju enne pakkus mingid hinnad. Need peaks esialgu sobima küll.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
grossu
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.12.2010 13:38 50

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas grossu »

On ehk kellelgi siis midagi pakkuda, ja palju küsite?
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas Rain. »

grossu kirjutas:On ehk kellelgi siis midagi pakkuda, ja palju küsite?
See siin ei ole ostuteema! Kui midagi osta tahad, tee korralik teema õigesse alamfoorumisse!
grossu
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.12.2010 13:38 50

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas grossu »

Oskab keegi öelda, et kas 740 ja 535 diffri ülekanded on väga erinevad või kuidas? Ning ehk keegi valgustab mind diffri ülekannete osas, kunas, ma suht uus bemmide alal!
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas fiziks »

bmwfans.info

kõik autod on kirjas, vali välja, vali huvipakkuv komponent ja vaata ise, mis ülekanne on.

4.0 moototritel ilmselt on kiiremad diffrid kui 3.5'l küll. E34 puhul 4.0 ülekanne 2.93, 3.5 ülekanne 3.46. nii et erinevus on ikka päris suur.
grossu
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.12.2010 13:38 50

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas grossu »

fiziks kirjutas:bmwfans.info

kõik autod on kirjas, vali välja, vali huvipakkuv komponent ja vaata ise, mis ülekanne on.

4.0 moototritel ilmselt on kiiremad diffrid kui 3.5'l küll. E34 puhul 4.0 ülekanne 2.93, 3.5 ülekanne 3.46. nii et erinevus on ikka päris suur.
Samas saan siis õieti aru, et mida suurem on ülekande number, seda väiksem lõppkiirus, kuid kiirendus on see eest parem?
Tundub, et sa selle Bemmi värgiga suht sina peal.....seega kui tüli ei tee, uuriksin oskad sa öelda, kumb differ ja sild parem, kas 740 või siis 535- täistala, et on miski selline asi ka olemas ja lsd differ lisaks?
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas fiziks »

jah, sellest oled õigesti aru saanud. mida suurem ülekande arv, seda rohkem jõudu on autol ratast ringi ajada. seega seda parem kiirendus ja väiksem lõppkiirus. aga see väiksem lõppkiirus on enamasti selline teoreetiline probleem, praktikas võib suurem ülekanne ka suurema lõppkiiruse anda mõnel juhul.

740 ja 535 tagasillad peaksid olema praktiliselt identsed. Diffrid on ühesugused, ainult ülekande arvud erinevad! LSD diffrit loetakse üldiselt paremaks asjaks kui lahtist. Samas tavalisel tänavasõidu autol sellest mingit märgatavat kasu pole...kui siis talvel.
grossu
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.12.2010 13:38 50

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas grossu »

fiziks kirjutas:jah, sellest oled õigesti aru saanud. mida suurem ülekande arv, seda rohkem jõudu on autol ratast ringi ajada. seega seda parem kiirendus ja väiksem lõppkiirus. aga see väiksem lõppkiirus on enamasti selline teoreetiline probleem, praktikas võib suurem ülekanne ka suurema lõppkiiruse anda mõnel juhul.

740 ja 535 tagasillad peaksid olema praktiliselt identsed. Diffrid on ühesugused, ainult ülekande arvud erinevad! LSD diffrit loetakse üldiselt paremaks asjaks kui lahtist. Samas tavalisel tänavasõidu autol sellest mingit märgatavat kasu pole...kui siis talvel.
Ja oskad sa öelda, et nende vastupidavust? nimelt, oma projektile läheb peale Audi V8 3,6 liitrine. Mingil hetkel tahan ka seda mootorit kaasa aidata, et nii noh miskit 250-300kw, kas 535 LSD sild selle välja ka kannataks? Ja oskad ehk öelda, mis sellise LSD 3,5 silla koos diffriga väärtus ka olla võib?
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas fiziks »

no typ210 on bemmi suurim differ. kannatab küll välja jah. aga isegi kui ta ei kannataks, mis sa siis teeksid praegu selles osas? :D

väärtustest üldiselt me juba rääkisime. LSD diffri väärtus sõltub sellest, kelle käest ostad ja mis seisukorras ta on. müüakse a'la 1000eekuga ja müüakse ka nii 5000'ga.
üldiselt kellegi auto alt suvalist LSD diffrit ostes võid olla praktiliselt kindel, et tehase 25% piiratud libisemisest on järel vast ehk mingi 10-15% piiratud libisemist...kui sedagi. kui tõsist asja planeerid ehitada ja tahad ka mingil määral kindel olla selles, mis sa sinna alla keerad siis soovitaks osta ikkagi mingi kontrollitud ja vajadusel korrastatud LSD. siin foorumis vist kasutaja vrt tegeleb selliste asjadega, võid uurida.
sild va s*tt ei maksa suurt midagi ja seal ei ole vahet, kas pistad vahele piiratud libisemisega või avatud diffri. veovõllide pooleks minemisest saab ehk teoorias rääkima hakata alles siis kui kasutad mingit tõsist 300+ kleepuvat rehvi...mootor võib 10000hp ka olla, see ei mängi rolli kui rehv jõudu maha ei suuda panna!
grossu
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.12.2010 13:38 50

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas grossu »

fiziks kirjutas:no typ210 on bemmi suurim differ. kannatab küll välja jah. aga isegi kui ta ei kannataks, mis sa siis teeksid praegu selles osas? :D

väärtustest üldiselt me juba rääkisime. LSD diffri väärtus sõltub sellest, kelle käest ostad ja mis seisukorras ta on. müüakse a'la 1000eekuga ja müüakse ka nii 5000'ga.
üldiselt kellegi auto alt suvalist LSD diffrit ostes võid olla praktiliselt kindel, et tehase 25% piiratud libisemisest on järel vast ehk mingi 10-15% piiratud libisemist...kui sedagi. kui tõsist asja planeerid ehitada ja tahad ka mingil määral kindel olla selles, mis sa sinna alla keerad siis soovitaks osta ikkagi mingi kontrollitud ja vajadusel korrastatud LSD. siin foorumis vist kasutaja vrt tegeleb selliste asjadega, võid uurida.
sild va s*tt ei maksa suurt midagi ja seal ei ole vahet, kas pistad vahele piiratud libisemisega või avatud diffri. veovõllide pooleks minemisest saab ehk teoorias rääkima hakata alles siis kui kasutad mingit tõsist 300+ kleepuvat rehvi...mootor võib 10000hp ka olla, see ei mängi rolli kui rehv jõudu maha ei suuda panna!
Ega jah, mis saaksin ettevõtta, eks ikka vaataks siis kuskilt mujalt mõne hea diffri, mõne audi alt, või miskit subaru, aga hetkel tundub et 3,5 LSD mulel piisav.....nüüd tuleb loota, et saaks kuskilt suht korraliku ja soodsa hinnaga
Mida see % täpsemalt näitab, ehk oskad selles osas ka aidata?
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas fiziks »

olen kindel, et ei audi ega subaru alt ei leia sa vastupidavamat diffrit. võibolla mõnel neil on vastupidavam limited slip tehnoloogia, seda ei oska eriti kommenteerida kuna pole kursis nende autodega.

% näitab seda kui palju väänet differ suunab parasjagu kergemini ringi käivale rattale. näide: keevitatud ehk nö. 100% differ - koguaeg on mõlemal rattal kogu mootorist tulev vääne taga. näide2: lahtine ehk 0% differ - kui üks ratas saab pöörelda vabalt (näiteks kurvis sisemine ratas õhus) siis kogu vääne läheb vabalt pöörlevale rattale ja autol on sisuliselt vedu tagant ära.

piiratud libisemisega differ - 25% (näiteks bmw tehase LSD puhul) väändest suunatakse mitte-vabalt pöörlevale rattale juhul kui rataste pöörlemiskiirus on piisavalt palju erinev ja LSD element hakkab tööle.
Kasutaja avatar
kajakaz
Huviline
Postitusi: 1102
Liitunud: 20.04.2010 19:38 03

Re: Tagasilla väärtus koos difriga

Postitus Postitas kajakaz »

tere
mull kodus vedeleb küll lsd difred , aga kuidas hinnata nende kuluvust, pärit siis e32 220kw alt.
Vasta