Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Õlisurve märgutuli põleb?
See tähendab, et õlisurve madal tühikäigul. Kas siis pump hõre,surveklapp pumbal streigib, mootor liigselt kulunud või õlifiltrikannus (oli seal ka vist mingi) klapp surnud. Tihti on nende kannude viga olnud, kui peale käivitamist pikalt tuli põleb.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Cert85 kirjutas:Õlisurve märgutuli põleb?
See tähendab, et õlisurve madal tühikäigul. Kas siis pump hõre,surveklapp pumbal streigib, mootor liigselt kulunud või õlifiltrikannus (oli seal ka vist mingi) klapp surnud. Tihti on nende kannude viga olnud, kui peale käivitamist pikalt tuli põleb.
täiesti võimalik,et õlipumbapoldid on lahkunud pesast ja noh nüüd pump on törts sodi.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
asi siuge et kui auto tööle panen ja veits sõidan siis tuli ei lähe põlema ja kui pikemalt sõitan siis hakkab vikuma tühikäigul ja jätsin auto seisma 2-3 min ja vaatasin õli taset ja varras ei näidanud üldse ja enne sõitu oli õli tase normis
aga tegu on 3.5 R6 mootoriga ja probleem on kõrvaltatud asi oli selles, et õli filter oli umbes, selle läks tuli põlema, sai õli ja filter ära vahetatud ja ongi OK summutist ikka ei viska sinist suitsu, ülevaatusel öeldi et mootor on täitsa tipptoppp
Ma nüüd targutan:
Tehnilisi teemasid ei panda lukku, kuna järgmine probleemiga silmitsi olev inimene võib koperdada sinu teema otsa ja leida lahenduse.