E34 "Väikse" OBC sobivus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
yokohama
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 17.09.2009 00:04 39
Asukoht: Harjumaa/Tallinn

E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas yokohama »

Lugu siis selline, et autol oli originaalis tavaline analoog kellake. Vahetasin selle nö "väikse" OBC vastu aga millegi pärast näitab ta ainult et kell on koguaeg 0:00 ja kuupäev mingi suvaline 01.00 vms ühesõnaga midagi ei saa muuta.
Kas ma pean juhtmetega midagi ümber tegema? Auto ise tavaline 525tds.
BMW E34 525TDS 1995
Kasutaja avatar
erki535
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 16.02.2008 17:44 30

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas erki535 »

Kui palju sul juhtmeid seal pistiku taga on? Kas olid mõned või pundar? Miski taoline teema ka meelde jäänud, et tds´i kompuutri sees oma "coding plug" kiip vms.

Samas küsiksin ise kah, et kuidas sellega on kui juhtmepundar juba pistikusse jookseb, kas seljuhul ainult ühendamise rõõm?
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas anari »

erki535 kirjutas:Kui palju sul juhtmeid seal pistiku taga on? Kas olid mõned või pundar? Miski taoline teema ka meelde jäänud, et tds´i kompuutri sees oma "coding plug" kiip vms.

Samas küsiksin ise kah, et kuidas sellega on kui juhtmepundar juba pistikusse jookseb, kas seljuhul ainult ühendamise rõõm?
Ühendamis rõõm tuleb alles 2,5 ja üle selle aga alla selle vaja ikka seda "coding plug" muidu tööle ei hakka, kui muidugi ei viitsi kellade pistikuid ringi tegema hakata, et saaks 2,5 jne.. kellad panna.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas anari »

yokohama kirjutas:Lugu siis selline, et autol oli originaalis tavaline analoog kellake. Vahetasin selle nö "väikse" OBC vastu aga millegi pärast näitab ta ainult et kell on koguaeg 0:00 ja kuupäev mingi suvaline 01.00 vms ühesõnaga midagi ei saa muuta.
Kas ma pean juhtmetega midagi ümber tegema? Auto ise tavaline 525tds.
Oleneb jah palju sul juhtmeid sinna pistikusse jookseb, kui ainult kolm juhet siis tuleb juurde vedama hakata.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Lauri_R

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas Lauri_R »

Ka osadele lahjematele pandi nö suurem juhtmestik ning võis koos muude lisadega analoog kella OBC IV-ga asendana (coding plug ja üks juhe lisaks).
Kasutaja avatar
yokohama
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 17.09.2009 00:04 39
Asukoht: Harjumaa/Tallinn

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas yokohama »

Ma mõtlen siiski seda väiksemat "vennikest", mitte seda täis OBC-d. Teises autos mul täitsa töötas see ja tegu oli ka 525tds-ga.

Pilt
BMW E34 525TDS 1995
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas anari »

yokohama kirjutas:Ma mõtlen siiski seda väiksemat "vennikest", mitte seda täis OBC-d. Teises autos mul täitsa töötas see ja tegu oli ka 525tds-ga.

Pilt
Võta se "väike vennike " välja ja vaata palju selle taga olevas pistikus juhtmeid on. Kui on kolm juhet siis pead juurde vedama ühe voolu ja temp anduri juhtme. Järelikult oli teises 525tds-is kõik vajalik olemas, et asi toimis.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas Kalev »

Kõige lihtsal variant, et asi tööle saada on kella sees kaks otsa sillata, et süüte toide tuleks peale, see juhe on ilmselt puudu. Samas temperatuuri ta näitama ei hakka aga kell hakkab tööle. Homme aega saan panen skeemi üles. Omal ka nii tehtud.
F11
Lauri_R

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas Lauri_R »

Me leidsime tegelikult selle toitejuhtme kuskil pedaalide kohal üles, mis puudu (värvide järgi, mille saime uue pistiku küljest teada), kuid see jäi ikkagi lühikeseks. Temperatuuri jaoks tuleb otsast lõpuni siiski ise vedada.
yokohama kirjutas:Ma mõtlen siiski seda väiksemat "vennikest", mitte seda täis OBC-d.
Tegelikult on board computer´ks seda nimetada pole päris õige, vaid tegu lihtsalt digikellaga. Aga mõte oli selles, et kas sul on siis vaid kolm juhet või täiskimp e 21 juhet. Minu teada mingit vahepealset varianti pole
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas anari »

Kui ma õieti mäletan siis peaks asi nii olema.
Kompu taha PIN-8 F1 PIDEV VOOL enne 9/92a peaks voolu võtma pistikust x34 pinn-6 (must pistik)ja peale seda pistikust x15 pinn23 (valge pistik) asuvad rooli all. Ja asi peaks toimima hakkama.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Kasutaja avatar
yokohama
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 17.09.2009 00:04 39
Asukoht: Harjumaa/Tallinn

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas yokohama »

Selgus, et on jah 3-juhtmega isend. Mis variandid oleks, et vähemalt see digikell-gi tööle saada?
BMW E34 525TDS 1995
Kasutaja avatar
Silverbeast
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 20.06.2009 14:04 37
Asukoht: Mõned kilomeetrid Saaremaa keskpunktist.

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas Silverbeast »

pin4: ground
pin8: + from fuse F1
pin9: + from fuse F20
pin22: grey/red, light switch

vead vähemalt need juhtmed järgi(PS. kolm nendest peaks juba veetud olema)
Ajalugu väidab nii: Opel Calibra **93 2.0 85kw - Ford Escort **97 1,8td 66kw - BMW e39 **97 2.0 110kw ja hetkel BMW e34 **88 2,5 125kw
Kasutaja avatar
tann320
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 20.12.2008 17:14 04
Asukoht: vastseliina

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas tann320 »

anari kirjutas:
erki535 kirjutas:Kui palju sul juhtmeid seal pistiku taga on? Kas olid mõned või pundar? Miski taoline teema ka meelde jäänud, et tds´i kompuutri sees oma "coding plug" kiip vms.

Samas küsiksin ise kah, et kuidas sellega on kui juhtmepundar juba pistikusse jookseb, kas seljuhul ainult ühendamise rõõm?
Ühendamis rõõm tuleb alles 2,5 ja üle selle aga alla selle vaja ikka seda "coding plug" muidu tööle ei hakka, kui muidugi ei viitsi kellade pistikuid ringi tegema hakata, et saaks 2,5 jne.. kellad panna.
Hakkasin 520 kellasi vahetama 525 kellade vastu. Osa juhtmeid klappis aga palju juhtmeid ei sobinud värviga kokku. kompu taha tuleb terve pundar juhtmeid ja oleks vaja panna 525 kellad et asi tööle hakkaks. Äkki oskab keebi aidada kellade vahetusega või on keegi teinud ümber niimoodi.
BBdX
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 02.07.2009 13:32 01
Peamine sõiduk: E46 320D

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas BBdX »

Oskab keegi öelda, millised kontaktid seal kellas sees tuleks kokku sillata, et aega näitama hakkaks? präegu näitab 00.00 ja muuta ei saa.
E34 525i 88´ / E34 518i 90´ / E36 320i 93´ / E38 728ia 99´ / Omega TDS 00´/ E39 525Da 03´ / E39 530D 04´
BBdX
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 02.07.2009 13:32 01
Peamine sõiduk: E46 320D

Re: E34 "Väikse" OBC sobivus

Postitus Postitas BBdX »

Keegi pole siis kellasisese jootmisega kokku puutunud?? Suht help juba, 00.00 ees ja ei liigu kell edasi.
E34 525i 88´ / E34 518i 90´ / E36 320i 93´ / E38 728ia 99´ / Omega TDS 00´/ E39 525Da 03´ / E39 530D 04´
Vasta