K: Põranda polstri vahetus E34'l
K: Põranda polstri vahetus E34'l
Kas keegi on seda teostanud ja kui raske antud operatsioon on Kas armatuuri peab ka välja kakkuma??? Hetkel veel kahtlen kas nii mahukat tööd on mõttekas ette võtta ,sest armatuuri ei tahaks küll välja kiskuda..
Lancer EVOLUTION 9
Olen teinud. Töö tundub mahukam kui ta tegelikult on. Armatuuri maha võtta vaja ei ole, küll aga keskkonsool (ka tagumine). Kõige olulisem on see, et tegelikult jääb see polster keskkonsooli peal ahju alla. Selle väljaehitamine oli aga minu jaoks liiga suur töö, niiet lõin noa sisse ja lõikasin hästi ahju lähedalt lihtsalt katki. Hiljem jääb see kõik niikuinii keskkonsooli alla. Kindalaegas võib ka külge jääda.
Maha tuleb võtta ukselävedel seespoolsed liistud, uksetihendid eemale tõmmata (ainult alt, tervenisti eemaldada pole vaja), B-piilari alumised katted, esimesed kõlarikatted ja muidugi esiistmed välja.
Ahjaa, matt on kahes tükis, ühenduskoht jookseb esiistmete taga. Tagumise vaiba äär jääb eesmise peale.
Gaasipedaali pead ka põrandast kätte saama. Aga üldiselt käib kõik lihtsalt ja loogiliselt. V.a. ehk esimeste rihmade kõrgusregulaatorite alumised rullikud, mis on esiistmete tagumiste kinnituspunktide kõrval.
Neil on vaja tihvtid sisse suruda (nagu veinikork nt.), siis tulevad nad põhja küljest lahti (idee on sama, mis keskmiste ukseliistude kinnitustel). Siis kui vaip maast üleval, saad ka need tihvtid sealt plekk-karbikust kätte. Pikad pintsetid oleks kindlasti abiks.
Edit: kuna mul auto siiani seest haljas, siis võin Sulle praktilise demo ka korraldada.
Maha tuleb võtta ukselävedel seespoolsed liistud, uksetihendid eemale tõmmata (ainult alt, tervenisti eemaldada pole vaja), B-piilari alumised katted, esimesed kõlarikatted ja muidugi esiistmed välja.
Ahjaa, matt on kahes tükis, ühenduskoht jookseb esiistmete taga. Tagumise vaiba äär jääb eesmise peale.
Gaasipedaali pead ka põrandast kätte saama. Aga üldiselt käib kõik lihtsalt ja loogiliselt. V.a. ehk esimeste rihmade kõrgusregulaatorite alumised rullikud, mis on esiistmete tagumiste kinnituspunktide kõrval.
Neil on vaja tihvtid sisse suruda (nagu veinikork nt.), siis tulevad nad põhja küljest lahti (idee on sama, mis keskmiste ukseliistude kinnitustel). Siis kui vaip maast üleval, saad ka need tihvtid sealt plekk-karbikust kätte. Pikad pintsetid oleks kindlasti abiks.
Edit: kuna mul auto siiani seest haljas, siis võin Sulle praktilise demo ka korraldada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Liitun ka teemaga, kuigi midagi suurt lisada pole.
Omal kangutasin ka mati välja, seda pesemise eesmärgil. Ainuke asi, mis mulle mõistusele käis, oli ka sooja ahju alune, mis sai eelkõneleja kombel noaga puruks lõigatud. Kuid mina ei pidanud küll rihmade rulle eemaldama!?! Ometi on mul eelpingutid, või on mul liiga plank auto?
Igatahes pestud need matid said ja lõptulemus oluliselt parem. Pesin pesuriga. Tolmuimeja ei võta ikka seda liiva karvade vahelt välja, tee mis tahad. Kuna matid on ju nii paksud, siis kuivatamise protsess võtab oma nädala. Teine tõrge oli veel, selleks oli gaasipedaal, mis ei suvatsenud kuidagi põhja küljest lahti tulla. Vajas tugevat jõudu, enne, kui eraldus. Kuna roosteuss oli sisse pugenud ja hoidis kõige oma kümne küünega pedaali kinni. Reostan veel teemat ja küsiksin, kas ei leidu kellelgi laepolstrit, mis oleks viisaks ja millel katteriie lahti poleks. Omal on senine helehall. Kas on need sakslasel liimi arvelt kokku hoidnud, või siis eestimaine gravitatsioon liiat tugev, aga riie hakkab vaikselt põhja poole vajuma
Omal kangutasin ka mati välja, seda pesemise eesmärgil. Ainuke asi, mis mulle mõistusele käis, oli ka sooja ahju alune, mis sai eelkõneleja kombel noaga puruks lõigatud. Kuid mina ei pidanud küll rihmade rulle eemaldama!?! Ometi on mul eelpingutid, või on mul liiga plank auto?
Igatahes pestud need matid said ja lõptulemus oluliselt parem. Pesin pesuriga. Tolmuimeja ei võta ikka seda liiva karvade vahelt välja, tee mis tahad. Kuna matid on ju nii paksud, siis kuivatamise protsess võtab oma nädala. Teine tõrge oli veel, selleks oli gaasipedaal, mis ei suvatsenud kuidagi põhja küljest lahti tulla. Vajas tugevat jõudu, enne, kui eraldus. Kuna roosteuss oli sisse pugenud ja hoidis kõige oma kümne küünega pedaali kinni. Reostan veel teemat ja küsiksin, kas ei leidu kellelgi laepolstrit, mis oleks viisaks ja millel katteriie lahti poleks. Omal on senine helehall. Kas on need sakslasel liimi arvelt kokku hoidnud, või siis eestimaine gravitatsioon liiat tugev, aga riie hakkab vaikselt põhja poole vajuma
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Tänud priit! Eks ma siis võtan selle töö uuesti ette. Minu töö jäi katki just nimelt selle nn "ahju" juures sealt kätte ei saanud - tuleb siis katki lõigata. Kuidas sa selle demo korraldaksid?
Ja kas need plastik katted(põrandast -laeni) mis mõlemat turvavööd katavad peab ainult alt lahti kakkuma?
Ja kas need plastik katted(põrandast -laeni) mis mõlemat turvavööd katavad peab ainult alt lahti kakkuma?
Lancer EVOLUTION 9
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Nii.. priit äkki sa teeksid väiske õpetuse kusmaalt ma selle sisselõike teen ja kuidas see pedaal ikkagi ära käib hetkel seisab töö nende taga kinni.
Nüüd siis tuli välja miks matid pidevalt niisked on põhjakork laseb läbi ja ümbruses on ka väike auk. Nii ,et keevitustöö ootab ees.
Nüüd siis tuli välja miks matid pidevalt niisked on põhjakork laseb läbi ja ümbruses on ka väike auk. Nii ,et keevitustöö ootab ees.
Lancer EVOLUTION 9
Lisan ka omalpoolt natuke OT:
Minu autol läheb kõrvalistuja jalge alt polster natuke märjaks, mis omakorda põhjustab sügis-talv-kevad perioodil mõningast aknaklaaside uduseks muutumist.
Põhjas olevad korgid peaksid ilusti alles olema ja terved, samuti pole märki roostest ega muudest vigastustest. Seega tekkis mõte, et peaks vaiba lahti harutama ja seestpoolt asja kaema, et milles uba. Ilmselt siis sama asi, mis eelpool kõnelejal.
Siit sain häid näpunäiteid.
Minu autol läheb kõrvalistuja jalge alt polster natuke märjaks, mis omakorda põhjustab sügis-talv-kevad perioodil mõningast aknaklaaside uduseks muutumist.
Põhjas olevad korgid peaksid ilusti alles olema ja terved, samuti pole märki roostest ega muudest vigastustest. Seega tekkis mõte, et peaks vaiba lahti harutama ja seestpoolt asja kaema, et milles uba. Ilmselt siis sama asi, mis eelpool kõnelejal.
Siit sain häid näpunäiteid.
Nii sain põranda üles kakutud kuid ilma pedaali vabastamata -lõikasin läbi. Kuid uue katte paigaldamisel jääb see ikka ette? Põhjakorgid on omadega läbi kas neid pole siis juba mõttekas kinni keevitada -sest vett ega niiskust pole nende kaudu vist kunagi välja lastud ,sellest vist ka selline korrosioon
Viimati muutis Kristo_P, 05.10.2004 15:08 55, muudetud 1 kord kokku.
Lancer EVOLUTION 9
No kui autot ennast näha tahad, tule täna enne kella 18:00 Liivalaia uulitsasse end. Dünamo poe tagahoovi.Kristo_P kirjutas:Nii.. priit äkki sa teeksid väiske õpetuse kusmaalt ma selle sisselõike teen ja kuidas see pedaal ikkagi ära käib hetkel seisab töö nende taga kinni.
Nüüd siis tuli välja miks matid pidevalt niisked on põhjakork laseb läbi ja ümbruses on ka väike auk. Nii ,et keevitustöö ootab ees.
B-piilari katteid peab jah ainult niipalju kergitama, et vaiba nende alt kätte saaks. Mul olid nad küll kahes tükis, alumine pool plast ja ülemine laematerjaliga kaetud.
Paistab et see korkide värk ikka tõsine teema, sest mul just nendesamade pärast lahti võetud. Kusjuures kaks aastat võttis aega enne kui toas vaip märjaks läks. Ja Igor teeb juba kolmandat nädalat jõupingutusi, et mingitki korralikku põhja mulle välja lõigata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Paistab ,et sul on siis olukord sama tõsine! Kas vahetad terve põranda välja? Hetkel liikuda ei saa kuidagi... aga eks ma katsun hakkama saada -kuid hetkel valmistab probleemi gaasipedaali vabastamine. Kas seda peab ikka tegema? Või saab uue "vaiba" ilma selleta külge.priitv8 kirjutas:No kui autot ennast näha tahad, tule täna enne kella 18:00 Liivalaia uulitsasse end. Dünamo poe tagahoovi.Kristo_P kirjutas:Nii.. priit äkki sa teeksid väiske õpetuse kusmaalt ma selle sisselõike teen ja kuidas see pedaal ikkagi ära käib hetkel seisab töö nende taga kinni.
Nüüd siis tuli välja miks matid pidevalt niisked on põhjakork laseb läbi ja ümbruses on ka väike auk. Nii ,et keevitustöö ootab ees.
B-piilari katteid peab jah ainult niipalju kergitama, et vaiba nende alt kätte saaks. Mul olid nad küll kahes tükis, alumine pool plast ja ülemine laematerjaliga kaetud.
Paistab et see korkide värk ikka tõsine teema, sest mul just nendesamade pärast lahti võetud. Kusjuures kaks aastat võttis aega enne kui toas vaip märjaks läks. Ja Igor teeb juba kolmandat nädalat jõupingutusi, et mingitki korralikku põhja mulle välja lõigata.
Lancer EVOLUTION 9
Kuna ma enam ei loodagi tervete korkidega põhja leida, siis just seda ma teha kavatsen. Imelikul kombel on need korgid ise 4 korda õhemast plekist kui põhi ise. Algselt peaks nad küll tsingitud olema.Kristo_P kirjutas:Põhjakorgid on omadega läbi kas neid pole siis juba mõttekas kinni keevitada -sest vett ega niiskust pole nende kaudu vist kunagi välja lastud ,sellest vist ka selline korrosioon
Ja E32-l on neid veel kaks tükki kummalgi pool!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Jah, mul juba vesi seestpoolt uuristamist alustand, seetõttu püüab uued tükid sisse keevitada, praktiliselt selle süvendi suurused.Kristo_P kirjutas:Paistab ,et sul on siis olukord sama tõsine! Kas vahetad terve põranda välja? Hetkel liikuda ei saa kuidagi... aga eks ma katsun hakkama saada -kuid hetkel valmistab probleemi gaasipedaali vabastamine. Kas seda peab ikka tegema? Või saab uue "vaiba" ilma selleta külge.
Pedaal tuli lahti kuidagi jõuga, tal on seal autonina (mootori) pool küljes keskel üks keeleke, mida tuli juhiistme poole painutada, siis peaks üles välja tulema.
Uut vaipa tagasi pannes on muidugi ilusam, kui selle gaasipedaali rant ilusti ja ühtlaselt vaiba peale jääb ja tolle lõikesetrva ära katab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mina ei pannud esmalt tähele seda kida, mis hoiab pedaali kinni. Kuid suure jõu ja paraja kangiga kangutasin lõpuks ikka lahti. Tegelikult ka soovitus, et kui juba põhjamatt käes siis vala igaks petteks ka katuseluugi kanalitest vett ja vaata, et äkki pole mõni tropp kusagile ette saanud. Kipub ka luugi-vesi sinna põrandale voolama.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu
Minu autol läheb kõrvalistuja jalge alt polster natuke märja
mul oli ka see mure et kõrval istuja jalge all oli märg.Võtsin kätte ja hakkasin otsima ja viga peitus hoopis kapoti all nimelt aju karbi all oli üks ära voolu kanal ummistund.Kalla pudeliga vett aju kõrvalt ja vaata kas tuleb salongi.Puhastamiseks peab ülalt pea kõik lahti arutama 1-2h tööd.
võta aku klem igaks juhuks maha enne aju eemaldamist pistikust
võta aku klem igaks juhuks maha enne aju eemaldamist pistikust
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Tõstan vana teema üles, kuna sai täna ajaviiteks esimene pool lahti lammutatud ja põhjamatt ära kuivatatud.
Segaseks jäi see põhjakorgi küsimus. (Mul oli ta oma kohapealt ära liikunud ja nüüd ei tea kas vesi mati sisse oli sealtkaudu tulnud või ikka pealtpoolt.)
Et kas võib selle alatiseks kinni panna või mis otstarve sellel üldse on?
Sealtkaudu ju midagi välja lasta ei saa(kui just päris uputus ei ole)
Segaseks jäi see põhjakorgi küsimus. (Mul oli ta oma kohapealt ära liikunud ja nüüd ei tea kas vesi mati sisse oli sealtkaudu tulnud või ikka pealtpoolt.)
Et kas võib selle alatiseks kinni panna või mis otstarve sellel üldse on?
Sealtkaudu ju midagi välja lasta ei saa(kui just päris uputus ei ole)
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Ma ükspäev avastasin ka, et üks põhjaalune kork on puudu. Kas kõige parem variant on sinna midagi sobiva suurusega ette lasta keevitada või aitaks ka sellest kui seest poolt paar kihti tugevamat kile panna. Vanal Mazdal mul oli põhi nagu sõelapõhi ja sinna ma aretasin täies ulatuses põhjakile + parketialune soojustus, mis kuni lõpuni ilma katkiminematta vastu pidas.
BMW 325i E30 1986 M20