aitake mull aku alati tühjeneb

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
valer
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 22.03.2008 11:49 59
Asukoht: jõgeva

aitake mull aku alati tühjeneb

Postitus Postitas valer »

kui ma paar paevaautod ei puudu üldse to parast käima ei saagi.miles problems on
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Äkki räägid ka mis autoga on tegemist!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Erilist vahet pole mis autoga tegemist ... ilmselt kas kindalaekasse, salongi või pagasnikusse jääb tuli põlema ... või jamab alarm.
Indrek
Urmet_N
Huviline
Postitusi: 891
Liitunud: 28.01.2008 17:53 22
Asukoht: Viljandi/

Postitus Postitas Urmet_N »

kui akus asi osta uus kui aku uus siis jääb lihtsalt mingi el.tarbija taha mull oli selline probleem makk jäi tööle mis sellest et ta välja lülitasin makki viga autoks minul E36 318i sedaan ostsin uue makki pole probleemi enam
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Indrek_M kirjutas:Erilist vahet pole mis autoga tegemist ... ilmselt kas kindalaekasse, salongi või pagasnikusse jääb tuli põlema ... või jamab alarm.
Kunagi Fordiga oli sama jama!Kaks päeva ja puuks-aku tühi.
Võtsin siis pagasniku pirnid välja ja viga oligi käes.
Aga miks küsisin auto marki.Asi selles,et vanemal autol võib olla ka selline asi,et mõni relee jääb kinni (kontaktid põlenud).Ka selline asi omal olnud.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
valer
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 22.03.2008 11:49 59
Asukoht: jõgeva

Postitus Postitas valer »

mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
:D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli? :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Mine elektriku juurde ja lase elektrolüüdi tihedus ära mõõta.Kui kasvõi ühel purgil on tihedus teistest madalam on viga akus.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

TiitR kirjutas: :D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki
Mis akusid sa kasutad? :shock:
wunderbaum
Huviline
Postitusi: 493
Liitunud: 20.06.2007 21:59 27

Postitus Postitas wunderbaum »

Minul oli ka selline probleem,autoks oli e36 325..kui auto 5 päeva seisis,jooksis aku tühjaks,akus probleem ei olnud,see oli uus.signast ei sõltunud,panid peale või oli maas,tühjaks jooksis ikka,pirne kuskil põlema ei jäänud ja maki võtsin välja..ja lahendust ei leidnud isegi auto elektrik :? testeriga sai mõõdetud voolutarbimist,võttis natuke lubatust rohkem,aga mis võttis ei saanudki teada :cry:
järelikult tuleb autoga võimalikult tihti sõita,sest seismine on auto surm :D
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

hansu kirjutas:
TiitR kirjutas: :D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki
Mis akusid sa kasutad? :shock:
Olen täheldanud (firmas suht suur masinapark), et kui akul garantii, e. 2a. otsa saab, siis kohe-kohe kustub ära ka aku ise.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
52 72 989
Kasutaja avatar
mart551
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 16.06.2004 09:31 32
Asukoht: Viljandi - Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas mart551 »

generaator on ka selline imevidin,mis akut suudab natuke elustada - vb näiteks selle laadimispinget kontrollida ?
e39 540i + zaz 968M
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Kokkuvõtlikult - külasta elektrikut. Lase üle kontrollida laadimine, aku korrasoleks ning võimalik tarbija.
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Räägi täpsemalt.

Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.

Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
MehisM
Huviline
Postitusi: 2042
Liitunud: 29.06.2008 14:55 31
Asukoht: Tallinn.

Postitus Postitas MehisM »

Aga sul võimendi on muidu?kui on siis äki jääb võim pidevalt sisse ja ka sellepärast aku pidevalt tühi!! :cool: Endal on juhtnud seda päris tihti!!
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

Viga võib olla genekas.Genekas tarbib voolu.Mul endal oli nii.Kõige lihtsam seda teada saada on nii, et jäta õhtul auto seisma ja kui hommikul lähed auto kallale-tee kapott lahti ja katsu kas genekas on soe/leige.Kui on siis järelikult genekas peetis. :cool:
(OO==[][]==OO)
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Silver_S kirjutas:
Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Räägi täpsemalt.

Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.

Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
Mul põhjustas aku tühjenemist kliima "siili" lühis .. ühel päeval lõpetas salongivent lihtsalt töö (loomulikult oli tegu selle suve kuumima päevaga :D) .. UM-st uus "siil" ca 1200.- pool tundi tööd ja probleem lahendatud ;)
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
valer
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 22.03.2008 11:49 59
Asukoht: jõgeva

Postitus Postitas valer »

võimendi mul ei ole , ja selle geneka värgika peab provima ja kõige parem peab elektriku jures ära käima {ärge vead pange tähele}
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Postitus Postitas volli777 »

endal oli ka kunagi sama jama 525tdsiga, viga oli selles et seal soenduslülitite juures oli mingi el tarbiv asi väikse resti taga, sai tollel juhtmed tagant kakutud ja peale seda pole aku tühjaks saanud
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Postitus Postitas leits »

TiitR kirjutas:
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
:D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli? :roll:
hmm, mul on 2003a e39 ja siiani originaal aku.töötab probleemi vabalt. sureb, siis sureb ka paugust.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

leits kirjutas:
TiitR kirjutas:
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
:D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli? :roll:
hmm, mul on 2003a e39 ja siiani originaal aku.töötab probleemi vabalt. sureb, siis sureb ka paugust.
Kas akul kuupäev näha? Mu praegusel on ka originaal aku peal, kuid vahetatud 2006a. saksamaal :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Silver_S kirjutas:
Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Räägi täpsemalt.

Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.

Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
Jutt käib siiski ilmselt "siilist", mis vajab tolmust puhastamist või siis juba välja vahetamist ja asub kliima juhtploki taga.
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Ise küsid, ise vastad! Probleem on ilmselt siiski selles, et sõidad vähe. Kulutad akusse kogutud energija käivitamiseks + sõit tuledega jms. Lühidalt öeldes kulutad ära rohkem energijat, kui generaator tagasi toota suudab. Samuti ei püüa e39 laadimislamp sulle eriti silmapaistvalt päevasel ajal seletada, et laadimisega probleemid. Tule võbelemist võid märgata vaid pimedas või vaid siis, kui rihm laiali jookseb. Kui aga harjad läbi hakkavad saama, ei lähe tuli põlema vaid hõõgub õrnalt ning laadimist praktiliselt ei toimu.
Alustuseks soovitan siiski laadida statsionaarse laadijaga aku täis ja kui siis nädala pärast ikka aku tühi, mine elektrikule külla (järgmine võimalus üldjuhul, et harjad kinni jäänud või kulunud)! ;)
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Pigem on probleem kehvasti paigaldatud signas. Lasid pädevas kohas paigaldada või on keegi ise pusinud?
E39 puhul kui signa on valesti paigaldatud, siis auto ei lähe "unerežiimi" ja ongi paari päevaga aku tühi.
Indrek
Kasutaja avatar
kuldar
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 21.06.2005 22:00 34
Peamine sõiduk: BMW 730 E65
Asukoht: Tartu; Turku

Re:

Postitus Postitas kuldar »

TiitR kirjutas:
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
:D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli? :roll:
Kuule TiitR, vaevalt, et Sa isegi ideaalselt emakeelt oskad ja nn. haugud siin teiste yle! Teen siis Sulle endlegi märkuse, et peale koma, punkti jne. peaks tyhik ka olema. Seega ärme nokime teiste vigu, kirjutaja vöib olla ka muust rahvusest ja väga positiivne on kui inimene yritab. Loodan, et ei teinud kellelegi sellega ylekohut?. Ja olge söbralikud mitte ärge nokkige. Issegi Audiklubis, kus on öigekirja mitteoskamise pärast kontosulgemine, möistetakse seda kui kirjutab keegi kes ei oska ideaalselt eesti keelt.
Vasta