Bmw 528 e39 parempoolne ratas kõver

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
timps00
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 12.07.2008 15:40 53

Bmw 528 e39 parempoolne ratas kõver

Postitus Postitas timps00 »

Lugu siis selline ,et parempoolne ratas on kõver,nimelt ülemineratta pool on 6-7mm seespoole kui alumine,nii öeldi stendis.
öeldi ,et vaheta sisemine ja välimine rooliots ära ja tule siis tagasi.
sai siis vahetatud need ära ja pole veel tahtnud tagasi minna kuna järsku võib veel midagi pahasti olla?Kõver sellepärast ,et sai suhteliselt tugeva paugu vastu kändu ,kuid mõelda seda ,et velge kõveraks ei löönd ka siis sai piisava,siinkohal ütlen ka kohe ära ,et ise autost ei jaga midagi.
Järsku keegi oskab head nõu anda mida kontrollida või kust abisaada,sest silmaga ei paista midagi olema valesti aga silm pole just kõigeõigem asi millega kontrollida :D .arvati ,et võis ka lükata sellise asja paigast ära kuhu rattalaager peale käib asjatundja nagu ta oli ei osand sellele õiget nime anda ja arvas ,et siis mingi võll,nelja poldiga kinni.üldiselt siis nagu raske kirjeldada aga võiks öelda nagu see siis kuhu ratas üldiselt otsakäib:D.
Sorri aga tõesti ise ei jaga midagi,ärge siis pahased olge kui midagi valesti ütlesin.
bmw 528,e39
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

No rooliotsad kallet küll ei mõjuta - kokkujooksu ikka.
Kõver on kas käändtelg või õõtsad.
Indrek
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Esimene asi mis Sinu kirjeldatud olukorras ilmselt kõveraks võis minna on alumine hõõts. Alumine ja ülemine hõõts valmistatud valualumiiniumist, mis tõttu alati annavad need oma elastsusest tingitult järgi. Kui löök tuli rattale alumisse serva on ilmselt alumine hõõts kõver. Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna :lol:
Alumine hõõts maksab ca´1000 - 1500 eeki. Kontrollida saad seda ka selliselt, et ronid auto alla ja alumisele hõõtsale joonlaud peale, see peab olema sirge, kui ei ole siis viga käes. Ülemist oma kõvera kuju poolest nii kontrollida ei saa.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

dantee kirjutas:Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna:lol:
Ei tule - E39 puhul on see ka alumiiniumist.
Indrek
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Indrek_M kirjutas:
dantee kirjutas:Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna:lol:
Ei tule - E39 puhul on see ka alumiiniumist.
Ega ikka ei ole küll. Minuomal on vähemalt mingist mustast metallist. Praegugi vedeleb üks jalus ja olen kindel, et see pole alumiiniumist. Selle puki sisse keeratakse seestpoolt ju poldid mis hoiavad kinni seda pukki rummu sees. Võimalik,et "väikestel" on see ka alumiiniumist aga kui ta peaks selle ärapainutama, siis peaks see ratas ikka juba logisema seal. Arvata, et paremal juhul on õõts kõver aga võib olla ka sillatala või poolraam, mis selle kalde äramuudab. Ja üleüldse kui (ratas kõver on) nagu teema on, siis tuleb ikka ratas äravahetada. :?
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

dantee kirjutas:Esimene asi mis Sinu kirjeldatud olukorras ilmselt kõveraks võis minna on alumine hõõts. Alumine ja ülemine hõõts valmistatud valualumiiniumist, mis tõttu alati annavad need oma elastsusest tingitult järgi. Kui löök tuli rattale alumisse serva on ilmselt alumine hõõts kõver. Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna :lol:
Alumine hõõts maksab ca´1000 - 1500 eeki. Kontrollida saad seda ka selliselt, et ronid auto alla ja alumisele hõõtsale joonlaud peale, see peab olema sirge, kui ei ole siis viga käes. Ülemist oma kõvera kuju poolest nii kontrollida ei saa.
No kui nüüd loogilist poolt vaadata, siis kui lõi alumise õõtsa kõveraks, siis muutub see veel lühemaks ja ratas liigub väljapoole hoopis ülevalt, teemaalgatajal aga ratas seespool just ülevalt :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

Tere,
Loen siin teemat ja imestan, et mul sama probleem E39 esimese parempoolse rattaga :S rattas koopas. ise teadlikult kuskile vastu sõitnud nagu pole ja velg ka terve... Tõstuki peal ka nagu midagi ei avastanud ja kui amort kõver oleks, siis oleks ta ju tühi ka aga amort töötab ilusti.
kas tõesti hakkavad lansekad laiali vajuma?? :shock:
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

mul sama mure esimese juhipoolse rattaga,peale väikest kraaviskäiku talvel hoijab ratas veitsa teistmoodi!silla stendis ka ei suudetud midagi teha!kõik õõtsad,rooli otsad jne uuued aga ikka ei midagi
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

TiitR kirjutas:
dantee kirjutas:Esimene asi mis Sinu kirjeldatud olukorras ilmselt kõveraks võis minna on alumine hõõts. Alumine ja ülemine hõõts valmistatud valualumiiniumist, mis tõttu alati annavad need oma elastsusest tingitult järgi. Kui löök tuli rattale alumisse serva on ilmselt alumine hõõts kõver. Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna :lol:
Alumine hõõts maksab ca´1000 - 1500 eeki. Kontrollida saad seda ka selliselt, et ronid auto alla ja alumisele hõõtsale joonlaud peale, see peab olema sirge, kui ei ole siis viga käes. Ülemist oma kõvera kuju poolest nii kontrollida ei saa.
No kui nüüd loogilist poolt vaadata, siis kui lõi alumise õõtsa kõveraks, siis muutub see veel lühemaks ja ratas liigub väljapoole hoopis ülevalt, teemaalgatajal aga ratas seespool just ülevalt :roll:
No siis kõver ülemine pulk. Nii öelda kodustes oludes sirkel peale ja võrdle haaret vasakuga ning asi vosem!!! ;)
Kasutaja avatar
timps00
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 12.07.2008 15:40 53

Postitus Postitas timps00 »

mul sama teema ,et ei suudetud stendis sirgeks panna.agaeks võtan kätte ja uurin siis asja ära
bmw 528,e39
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Kui üks pulkadest kõver, ei saa seda jah kahjuks üheski stendis õigeks, kuna esimesi höötsasid minu mäletamise järgi eksentrikega ei liiguta, see võimalus vaid tagasillal.
Vasta