E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Postitus Postitas luts »

Oh üllatust hakkasin sõitu minema ja käivitasin auto,hetkel kui tuled peale lülitasin,seiskus auto mootor ja displeile tuli veateade"FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG." :evil:
Ja enam ei käivitu.!!What a f...!

Alles kuu aega tagasi vahetati UM-is kütuse pealeande pump mis ligi 5kilo koos vahetusega oli!Tookord kustus auto UM-i ees parklas.

Äkki keegi teab midagi rääkida
Viimati muutis luts, 07.07.2008 16:12 11, muudetud 3 korda kokku.
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

vigu võib olla nii palju kui on kütusega seotud osi: aga ka näiteks kui aku poolenisti tühi , või küte ei oma sobivat rõhku, mingi klapp kinni.
Kui starter veab ringi- siis võiks vaadata kas küte on üldse pumba sektoris :lol:

Seda et pump on all uus- on hea kuid võib olla ka inimlik eksitus (halb kontakt- voolikuklambrid) või ka on veel teine pump mis võib Samuti läbi olla.
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Eest on voolikud kütet täis!
Et aku tühjavõitu,on nüüd küll reaalne ja et viga võib sellest tuleneda,sest ka auto suri välja kui tuled peale keerasin ja siis viskas veateate ette!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Hetkel käivitus ja viga enam ei viska!
Panin ka aku laadima,eks homme tuleb aku ja generaatori test igaksjuhuks teha!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
sauh
Huviline
Postitusi: 3174
Liitunud: 14.06.2007 21:43 36

Postitus Postitas sauh »

mõõda laadimisvoolu,laadimise puudumisel võivad ilmuda igasugused veateated,samuti ei pruugi alati akutuil põleda laadimise puudumisel.
igaks juhuks vaata ka geneka rihma seisukorda.
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Aku on ka varem tühjaks läinud,küll oma süü läbi,aga siis pole sellist veateadet ette visanud!Lihtsalt nendel kordadel ei vedanud starterit ringi,nüüd aga starter toimis kuid ei käivitunud!
Rihm on terve!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4354
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

Puudulik laadimine ja sellest tingitud toitepinge langus võib auto elektroonika küll selliseid trikke tegema panna.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Nagu kaas võitleja "sauh" juba kirjutas,mõõda ära aku pinge.Töötava mootori ja põlevate tuledega ei tohiks aku pinge olla väiksem kui 12,5V.Samas akutuli ei pruugi iga kord põlema minnagi kui laadimine nõrk vaid põleb siis kui laadimine puudub.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

vaikeboa kirjutas:Nagu kaas võitleja "sauh" juba kirjutas,mõõda ära aku pinge.Töötava mootori ja põlevate tuledega ei tohiks aku pinge olla väiksem kui 12,5V.Samas akutuli ei pruugi iga kord põlema minnagi kui laadimine nõrk vaid põleb siis kui laadimine puudub.
Süsteemi pinge peaks ikka olema 13,5 kuni 13.9(14) mitte rohkem ja mitte vähem... See siis vähemalt minul koguaeg on olnud...
minu rolleril on isegi 14.1V tavaliselt :D , ja e39 omab nii kavalat generaatorit kus teda ei saa petta ega ka midagi ise aretada- ja seda vähemalt diislite (525 ja 530) peal. Nad erinevad vanematest generaatoritest just elektroonika süsteemi poolest....
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Vähe jah, sest täislaaditud aku pinge peakski olema 12,6V. 2,1V plaadi kohta siis. Ütleme nii, et võiks seal 14V lähedale jääda ikka. Paned auto käima, tuled järgi ja vaatad pinget akul. Anna teada tulemus ja siis saab eedasi mõelda.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
wunderbaum
Huviline
Postitusi: 493
Liitunud: 20.06.2007 21:59 27

Postitus Postitas wunderbaum »

diislijoodik kirjutas:
vaikeboa kirjutas:Nagu kaas võitleja "sauh" juba kirjutas,mõõda ära aku pinge.Töötava mootori ja põlevate tuledega ei tohiks aku pinge olla väiksem kui 12,5V.Samas akutuli ei pruugi iga kord põlema minnagi kui laadimine nõrk vaid põleb siis kui laadimine puudub.
12,5V töötava mootori puhul on ilmselgelt vähe.
väike jah,aga nagu kasutaja vaikeboa ütles et ei tohiks olla väiksem kui 12,5V,see ju tähendab et võib rohkem ka olla..aga kui ta nii väike on siis ilmselt laeb genekas halvasti..või äkki ei lae üldse,võtta töötava mootori ajal aku pealt pluss klemm maha ja vaata kas mootor töötab veel edasi :roll:
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Ei, seda, mis eelnevalt soovitati, mina seda EI SOOVITA!
Auto on juba sellist elektroonikat täis, et jäta selline asi tegemata. Nii generaatori kui muu elektroonika heaolu nimel.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Aku test ütleb "Good Battery"
Ja laadimine auto varjatud menüüst näitab 13,6-13,8V
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Aga kuidas sul oli, kas palju lühikesi otsi? Viga pole enam ilmnenud?
Ehk oli viga lihtsalt lühikestes otstes ega jõudnud korralikult akut laadida. Palju siin juhuseid olnud, kus kodanikud lihtsalt mõne kuu tagant laevad akut ise, kuna sõidud lühikesed ja käivitamisi palju.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Linna sõidud 85%
Rohkem pole seda veateadet visanud,loodame,et ei viska kah!
Võibolla genekas ei suutnud jah täitsa täis laadida nende sõitudega aga näeme mis edasi saab.
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
Juhtmejupp
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 21.05.2007 11:44 24
Asukoht: Loksa

Postitus Postitas Juhtmejupp »

Wunderbaumi juhiste järgi toimetades võid nii mõnestki kallist elektroonikakomponendist ilma jääda kui töötava mootoriga klemmid maha võtad.
Ainult lollid teavad kõike...
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Ma rääkisin sellest,et ei tohi olla väiksem kui 12,5V.Üldiselt peaks olema pinge töötava mootoriga 13,4-13,8V ja olenemata sellest kui palju on hetkel tarbijaid süsteemi lülitatud.
Aku klemmide kallale küll ei tohi töötava mootoriga minna.Korralik genekas on võimeline ilma vastu pingeta (regulaatorita) andma välja kuni 15V pinget ja see on kohe ilmselgelt liig auto elektroonikale.
Kui laadimine korras siis järelikult hakkab aku otsi andma või ehk seisis Sul auto pikemalt.Linnasõidud ei tohiks küll määravad olla aku tühjenemiseks.Endal iga päev 8h ainult linnasõidud,pikem ots kolm-neli kilomeetrit ja kümneid käivitusi.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
kenwo22
Huviline
Postitusi: 1153
Liitunud: 04.08.2009 16:32 22
Peamine sõiduk: E61 530d

Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Postitus Postitas kenwo22 »

Kaevaks vana teema üles. Probleem omal selles et laadimine on väiksevõitu. Tühikäigul jääb 13-13,4 vahemikku kuid tarbijatega langeb vastavalt sellele kui palju tarbijaid järgi panen. Lähituledega maanteesõidul 13,3-13,4, pannes lisaks põlema kaugtuled ja udutuled jääb laadimine 13,1-13,2 vahemikku, mis on ilmselgelt liiga vähe. Aku tuld ei ole siiamaani kordagi vilksatanud ja sõitnud olen niimoodi juba ~1000km sealjuures ühel korral akut vahetanud kuna sai tühjaks(ilmselt vähese laadimise näol).
Kas peaks kohe kahtlustama harjasi või/ja pingeregulaatorit või võib viga veel mujal olla?kellelgi kokkupuuteid?
tegu 530d e39
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Postitus Postitas arnis »

Kui auto tund aega sõitnud ja pinge alla 13.4V siis peaks uurima
genekat tõesti (tingimusel et aku ise korras on).
Kui ei viitsi raha kulutada diagnoosimise töö peale, võid lihtsalt
osta geneka ja ära vahetada. Kui ei aita, saad maha müüa alati.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Postitus Postitas arnis »

Maanteesõidul arvatavasti vaatas ta pinget varjatud menüüga.
Seal on alati tiba teine pinge, kuid ma võtsingi aluseks varjatud menüü numbrid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
kenwo22
Huviline
Postitusi: 1153
Liitunud: 04.08.2009 16:32 22
Peamine sõiduk: E61 530d

Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Postitus Postitas kenwo22 »

Tundub,et tulebki see töö proovi mõttes ette võtta kuna jah,kui viga selles polnud siis vähemalt mahavisatud raha see ei ole.
Põhjus,miks ma seda probleemiks pean, peitub selles, et sõites igapäevaselt ~100km, olen alati voltmeetriga peale sõite kontrollinud aku pinge üle ning paraku langeb see iga korraga ~ 0,2v võrra. Aku sai täis laetud 4-5 päeva tagasi ning algselt oli akus pinge 12,9x V. Hetkel pinge 12,1V millest piisab vaevu 3,0d käivitamiseks parajalt külmade ilmadega.
Akus viga arvan mitte olevat kuna teine aku on vähem kui aasta vana 100A Excide, nüüd siis olen kolmandat tiiru akusi vahetanud. Nii enda närvikulu kui akude "tervise" mõttes, ei kannata nii akusi edasi-tagasi ümber tõsta.

Laadimispinget mõõtsin tühikäigul aku klemmidelt ning sõidu ajal siis jah,varjatud menüüst.
r4unooo
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07.01.2014 17:46 44
Peamine sõiduk: BMW 530D e39

Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Postitus Postitas r4unooo »

Vana teema küll kuid kas jõudsid järeldusele milles viga?
Minul teeb sama moodi aga kahtlen et asi madalas pinges. Enamus kordi asi toimib laitmatult kuid vahel läheb paugust käima ja paari sekundi möödudes sureb välja. Mõned korrad ei ole üldse käima läinud, siis mängin süütega ja käib nagu kellavärk. Milles võib veel viga olla?
kenwo22
Huviline
Postitusi: 1153
Liitunud: 04.08.2009 16:32 22
Peamine sõiduk: E61 530d

Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Postitus Postitas kenwo22 »

Ei jõudnud. Omalegi suure üllatusena kõik siiamaani toimib. Ei teagi mis sellise anomaalia tekitas,
muidu arvaksin et mul oli kaks vigast akut(üks neist siis pool aastat vana excide), aga kuna klemmidelt oleks pidanud ka vigase aku puhul näitama töötava mootoriga aku laadimispinget,siis laadimist ei toimunud.

Võta nüüd kinni milles viga oli.sai võetud kolmas uus excide aku kasutusele ja siiamaani toimib. :roll:
r4unooo
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07.01.2014 17:46 44
Peamine sõiduk: BMW 530D e39

Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?

Postitus Postitas r4unooo »

Üsna kahtlane et see error oli akust põhjustatud.
Vasta