Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere. Mure selline, et ühekorraga enam ei töötanud spidomeeter, ABS tuli läks põlema, veojõukontrolli tuli läks põlema, püsikiirus ei tööta....ainuke näidik mis töötab on mootori pöörete näitaja.... äkki kellelgi on olnud ka selline probleem ja oskab head nõu anda mis teha tuleks...
russe kirjutas:Tere. Mure selline, et ühekorraga enam ei töötanud spidomeeter, ABS tuli läks põlema, veojõukontrolli tuli läks põlema, püsikiirus ei tööta....ainuke näidik mis töötab on mootori pöörete näitaja.... äkki kellelgi on olnud ka selline probleem ja oskab head nõu anda mis teha tuleks...
Kontrolli ABS-i andurid üle ... tagumine vasakpoolene esmajärjekorras. Kiirusesignaal tuleb ABS-i andurilt.
kui on tegemist uue tüübi ajuga siis tuleks kiirelt tegutseda, muidu maksad veel aju remondi eest, pistik lahti ja diagnostikasse/ remondikohta.
aju remont maksab 4000.-
andur 1400
Mul e39 1999 aasta sama lugu, vasak tagumine andur andis saba ja muidugi oma viga, et kohe ei vahetanud, nüüd ABS-i plokk tuksis. Remont 3 tuhat. Diagnostis väitis et kuni 2001 läheb plokk tuksi kui andurit kiiresti ära ei vaheta ja 2001 ja sealt ülesse, et neil ei pidanud enam plokk läbi minema.
patrik kirjutas:kui on tegemist uue tüübi ajuga siis tuleks kiirelt tegutseda, muidu maksad veel aju remondi eest, pistik lahti ja diagnostikasse/ remondikohta.
aju remont maksab 4000.-
andur 1400
Nii...kuid probleem on iseenesest natuke teistsugune. Veokontroll ja abs lylitub mingil hetkel välja kui mootor soojaks läheb(siis hommikul startides töötab)... teinekord töötab kuni esimese väljasuretamiseni ja vahetatud on nii laager, kui absi andur - midagi ei ole muutunud. Kast(autom) töötab ok ja pysikiiruse hoidja samamoodi. Pugi on tekkinud raadioga...see ei tunne ära, et mootor töötab ja lylitab end ise välja mingi teatud aja pärast, kuigi roolilt juhtimine toimib.