septembri lõpus sai koos summutiga lastud vahetada ka käigukasti ja kardaani vahel muhv leevendi.
nüüd u 5000km hiljem on see ribadeks.(niidid väljas)
vahelduva eduga tekib vibratsioon, teatud kiirusel ja teatud pööretel(60km/h 2500-3000rpm).
vibra läheb nii tugevaks et kogu auto väriseb.
ja siis kõrgemal kiirusel jälle kaob.
iga kord ei teki ka.
tekkis küsimus, kas on vahet ka kumba pidi paari kaupa ülekanne toimub?
http://www.schmiedmann.com/ProductPictu ... 01_big.jpg
kas need kõrgema profiiliga "paarid" on tugevamad?
kas käigukast peab peab kardaani lükkama või tõmbama?
kui madalamal ja kõrgemal profiilil vahet ei ole.
siis toimib tõmbele ja tõukele üle ühe.
kui aga on vahe, et madalam osa on nõrgemast kummist ja kõrgem osa ikkagi mõeldud tõukele töötama, ning nüüd panna tõmbele tööle siis tõmbabki puruks kummi?
kumba pidi käigukast ja kardaan pöörlevad sõites?
priitv8 kirjutas:Ega sellest käikari taga olevast leevendist mingit vibra saa tulla, kardaan on ju otsapidi laagerdatud käigukasti võlli sisse. See ei saa loperdada.
Kardaani tugilaagrist aga väga vabalt.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=21654