E34 525tdsa pöörded liiga kõrged

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
F45
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 28.09.2006 09:41 19
Asukoht: Rakvere

E34 525tdsa pöörded liiga kõrged

Postitus Postitas F45 »

Tere,
selline mure on siis, et maanteel sõites on pöörded liiga kõrged. 90km/h sõites on 2500rpm ja 100km/h sõites on kuskil 2800rpmi.
Muidu käike vahetab ilusti.
Kui kohapealt liikuma hakkasin, siis kokku tegi ta 5 jõnksu(st viiel korral langes tahhokal pööre)
Viimane pöörde langus toimus 70-80km/h vahel.
Otsisin siit foorumist ka, aga ei leidnud kedagi, kellel sama mure oleks olnud. Nii et äkki keegi oskab aidata
Viimati muutis F45, 23.01.2008 20:30 19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Äkki pole tagadiffer õige? Muud ei oska küll soovitada hetkel.
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
F45
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 28.09.2006 09:41 19
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas F45 »

kas rohkem ideid pole?
Kasutaja avatar
mel76
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 22.10.2006 14:03 16
Asukoht: Jyväskylä

Postitus Postitas mel76 »

kõigi eelduste kohaselt pakuks ka tagatihvrit .omal bensakas ja sel diisli tihver all ning mul pöörded 90 juures kriips alla 2000-e.kuigi norm peaks olema ~2400
Bmw 520 i 110kw
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Egas siin vist muud võimalust erilist jää jah, kui differ. Peaksid sealt lugema ülekande arvu maha.

Sest, kui 5-l korral pöörded langesid, peaks nagu 5-s käik sees olema ja hüdromuhv ka lukus. Kui pole ka differ, siis jääb ainult kusagil läbilibisemise võimalus.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
F45
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 28.09.2006 09:41 19
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas F45 »

vist viga ongi reduktoris, sest panin vin koodi järgi otsingusse ja andis margiks 525i ja siis avastasid dokumentidest veel, et on väljastatud ümberehituse luba.
Seega hakkan uut reduktorit otsima :)
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

no mul oleks pakkuda TDS-i oma ja automaadi oma ka veel :) kui huvi siis PS
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
F45
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 28.09.2006 09:41 19
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas F45 »

kas difritel on ka mingi erinevus, kui auto on automaatkastiga või siis manuaal?
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

F45 kirjutas:kas difritel on ka mingi erinevus, kui auto on automaatkastiga või siis manuaal?
ei tohiks olla.
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
F45
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 28.09.2006 09:41 19
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas F45 »

ja mida ma sealt täpsemalt vaatan?
annan igakjuhuks vin koodi lõpu:BG21197, äkki mõni targem viitsib ise vaadata.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Sinu vin koodi järgi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05

Diisli oma:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05

Automaadile ja manuaalile erinevust ei näita!
525 TDS´a EXECUTIVE
F45
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 28.09.2006 09:41 19
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas F45 »

ühesõnaga sobib siis manuaali oma ka jah?
suured tänud kiire vastuse eest :)
Vasta