E39 pidurivõim kaob ära
E39 pidurivõim kaob ära
Niisiis, külmade ilmade tulekuga on kaks korda pidurivõim sõites ära kadunud. Juhtnud on see täiesti suvalistel hetkedel ja mõlemal korral olen paar km juba sõita saanud.
Praegu töötab tip-top, seega vaakumpumbas ja vaakumklapis viga olla ei tohiks. Viiks ta kuhugi läbivaatamisele aga ennem võiks siiski mingi selgus asjas olla.
Praegu töötab tip-top, seega vaakumpumbas ja vaakumklapis viga olla ei tohiks. Viiks ta kuhugi läbivaatamisele aga ennem võiks siiski mingi selgus asjas olla.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
arvan, et vaakumiga on siiski kõik OK. võtsin juhipoolse salongiõhufiltri ja selle kopsiku maha ja pidurivõimu alt vaatas vastu tükk jääd. ilmselt on selle peidiku drenaaž sodi täis, vesi on seal aegamisi kogunenud ja nüüd on kuskil võimendis või peasilindris.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Mul oli näiteks pidurivõim ääreni vett täis, täpselt samamoodi niikui külmaks läks oli pidur kange.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Huvitavalt täis vettib, loodan, et sinna paaki sai hulgim mingit õli ka valatud. Karta on, et ta peagi sedasi läbi roostetab. Vaakum kollektorist peaks ju kogu aeg seda pauna vaakumis hoidma, miks siis vesi välja ei aurustu?
Loogiline variant vee sisse sattumisest oleks see sama kummilutiga ühendus, mis võib läbi lasta ja iga kord kui mootori seisma jätad, siis imeb välisõhku sealt sisse. Võiks selle luti igaks juhuks uue osta ja vajadusel kuram teab millega kinni liimida, moment liim näiteks, saab hiljem maha kah.
Loogiline variant vee sisse sattumisest oleks see sama kummilutiga ühendus, mis võib läbi lasta ja iga kord kui mootori seisma jätad, siis imeb välisõhku sealt sisse. Võiks selle luti igaks juhuks uue osta ja vajadusel kuram teab millega kinni liimida, moment liim näiteks, saab hiljem maha kah.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vee intensiivseks aurustumiseks on päris ägedat vaakumit vaja,ei usu et seal sellist on. Endal analoogne probleem(E34 525 TDS 92a). Esimesed paar vajutust peale sõitma hakkamist on üsna kanged aga külmumises ei saa asi olla kuna temp väljas 3 kraadi sooja ja tihti ka poolsooja mootoriga selline häda. Muidu probleeme pole. Välja arvata see,et taga hakkas midagi ühtlaselt nõksuma sõidu ajal.Pidurile vajutades kaob ära. Ehk midagi klotsides vms. Ja see asi ka ainult sõidu alguses. Hiljem kaob,veider...