1. leht 1-st

E39 525i käimamineku probleem-lukku korras

Postitatud: 25.11.2007 22:19 23
Postitas andu666
kui keeran süüte sisse ja proovin käivitada siis ei toimi ja armatuuris ka mootori ja õlirõhu jm. ei põle ja kui keeran edasi tagasi siis vahel viskab mingi pildi ette aga ei jää nõnda ja mingi relee ka plõksib. Kus üldse e 39 asuvad kaitsmed-ei leia mitte kohe või on mingi niiskuse viga. Pika jamamise peale ja juhtmeid ja releed togides tuleb pilt ikka ette aga nüüd ei võta starter vedu ei tea mis jama on. Kui süüte sisse sain siis vedades läks esimese meetriga käima aga kui seisma jätsin siis sama jama.
Äkki keegi teab või on sama viga olnud-olen kuulnud, et e 39 pidi elektroonika ikka vahest jamama.

Postitatud: 25.11.2007 22:23 52
Postitas priitv8
Lukupõhi on siin ju korduvalt ära mainitud.

Postitatud: 26.11.2007 08:25 46
Postitas andu666
lisan veel juurde et auto on seisnud umbes pool aastat

Postitatud: 27.11.2007 07:45 54
Postitas andu666
ei tea ei tohiks olla süüteluku põhja viga sest kui rooli juures alt vasakult mingist valgest blokist tõmban pistiku välja lähevad armatuuris näidukid tööle ja laseb käivitada kuid praegu ei vea starter ringi ainult plõksib nagu ei saaks massi või ühendust-vaatan massjuhtmed üle veel, aga mis otstarbeks see valge suurem blokk on seda ei tea.

Postitatud: 28.11.2007 15:33 23
Postitas andu666
akutuli eikustu ära kui auto sain käima(vedades) ja auto mootor töötas korralikult, kuid mõne aja pärast jäi ise seisma, kas sellel masinal on siis nii et kui näit aku nõrk siis suretab mootori ise välja?? autoks 525i e 39.
Ja veel seda et starterit ka ei vea ringi, kas viga võib olla nõrgas akus ja kas sellest oleks abi kui panen peale a4 2,8 aku, mõlemal masinal mootorivõimsused ju samad enamvähem audil isegi võimsam kuigi aku väiksem nii mahult kui võimsuselt.
_________________

akutuli

Postitatud: 28.11.2007 15:33 45
Postitas andu666
akutuli eikustu ära kui auto sain käima(vedades) ja auto mootor töötas korralikult, kuid mõne aja pärast jäi ise seisma, kas sellel masinal on siis nii et kui näit aku nõrk siis suretab mootori ise välja?? autoks 525i e 39.
Ja veel seda et starterit ka ei vea ringi, kas viga võib olla nõrgas akus ja kas sellest oleks abi kui panen peale a4 2,8 aku, mõlemal masinal mootorivõimsused ju samad enamvähem audil isegi võimsam kuigi aku väiksem nii mahult kui võimsuselt.
_________________

Postitatud: 28.11.2007 15:34 38
Postitas andu666
mis see on ja mis funktsioon bmw e39 525i asub roolist vasakul all katte taga valge saksakeelsete kirjadega blokk, on seotud sellega, et kui juhtme pistikust välja tõmbad ja siis armatuuris lähevad näidukid tööle ja laseb käivitada kuid starter ikka plõksib ja ei vea ringi kas äkki mingi immo blokk.

Postitatud: 28.11.2007 15:35 30
Postitas andu666
vaatasin ka massjuhtmed üle kere ja mootorivahel ning starteri võtsin maha ja ka selle massjuhtme puhastasin ära (oli oksüdeerunud küll)kuid ikka starter ei vea ringi kas AKU nõrk?? niipalju ju ikka peaks vedama et starter ringi käiks? Kuidas saaks ise mingi testriga akut kontrollida või aitaks see kui võtan aku a4 2,8 pealt siis ju ikka peaks toimima? kuigi see aku väiksem aga autode mootorid ju sama suured.

Postitatud: 28.11.2007 15:42 06
Postitas Indrek_M
No palju võib postitada. Rahune.

Postitatud: 29.11.2007 07:57 27
Postitas dantee
andu666 kirjutas:akutuli eikustu ära kui auto sain käima(vedades) ja auto mootor töötas korralikult, kuid mõne aja pärast jäi ise seisma, kas sellel masinal on siis nii et kui näit aku nõrk siis suretab mootori ise välja?? autoks 525i e 39.
Ja veel seda et starterit ka ei vea ringi, kas viga võib olla nõrgas akus ja kas sellest oleks abi kui panen peale a4 2,8 aku, mõlemal masinal mootorivõimsused ju samad enamvähem audil isegi võimsam kuigi aku väiksem nii mahult kui võimsuselt.
_________________
krt mida sa sogad ja hämad :lol: mõtle nüüd peaga, ei saa ju olla, et kui aku poolpehme siis sureb moto välja?! Millal ta siis akut laeb? Moto lõpeb ära see pärast, kui aku nii tühi, et enam süüteks vajalikku voolu pole. See mis aku peale paned on täitsa suva ja see, et ühel mehel on suurem ja lõdvem, teisel lühem ja kõvem, pole kah miski ime! ;)
Kui vähegi lugeda viitsid ja oskad ning otsingut kasutad, leiaks ka ilma oma teemata vastuse. Tundub, et sul tegu plussklemmide oksüdeerumisega vaheterminalides, millest üks pagassis(aku juures) ja teine käigukasti juures.
...ja tea, et auto pole hoidmiseks vaid sõitmiseks, siis esineb taolisi vigu vähem. :idea:

Postitatud: 29.11.2007 08:29 25
Postitas andu666
dantee kirjutas:
andu666 kirjutas:akutuli eikustu ära kui auto sain käima(vedades) ja auto mootor töötas korralikult, kuid mõne aja pärast jäi ise seisma, kas sellel masinal on siis nii et kui näit aku nõrk siis suretab mootori ise välja?? autoks 525i e 39.
Ja veel seda et starterit ka ei vea ringi, kas viga võib olla nõrgas akus ja kas sellest oleks abi kui panen peale a4 2,8 aku, mõlemal masinal mootorivõimsused ju samad enamvähem audil isegi võimsam kuigi aku väiksem nii mahult kui võimsuselt.
_________________
krt mida sa sogad ja hämad :lol: mõtle nüüd peaga, ei saa ju olla, et kui aku poolpehme siis sureb moto välja?! Millal ta siis akut laeb? Moto lõpeb ära see pärast, kui aku nii tühi, et enam süüteks vajalikku voolu pole. See mis aku peale paned on täitsa suva ja see, et ühel mehel on suurem ja lõdvem, teisel lühem ja kõvem, pole kah miski ime! ;)
Kui vähegi lugeda viitsid ja oskad ning otsingut kasutad, leiaks ka ilma oma teemata vastuse. Tundub, et sul tegu plussklemmide oksüdeerumisega vaheterminalides, millest üks pagassis(aku juures) ja teine käigukasti juures.
...ja tea, et auto pole hoidmiseks vaid sõitmiseks, siis esineb taolisi vigu vähem. :idea:
ok rahu nüüd, arvan ise ka et mootor suri välja sellepärast et ei saanud piisavalt voolu, sest kui mootor töötas (töötab) siis akutuli ka põleb ja kui pöördeid anda siis ikka põleb viga võib olla ka genekas aga vaatan järele

Postitatud: 03.12.2007 15:46 07
Postitas Danil523
mul juba kaks e39 sat ja m]lemal oli nii et kui ostsin siis signa jama oli(immo) ka. Ühel piisas signa kiskudes lahti probleemi lahendada teisel e39 - sal on asi keerulisem kuna Cobra alarm töötab ja originaal jamab :) , nii et arvatavasti on keegi käinud juhtmetega autot käivitamas...

Postitatud: 05.12.2007 07:52 28
Postitas andu666
no nii üks viga käes võtsin starteri maha, kuid jätsin juhtmed külge ja proovisin käivitada aga starter ikka plõksib kuid ei vea ringi-nüüd starteriga diagnostikasse siis selgub kas starteri viga või immo plokib hoopis starteri ära! aga täna selgub mis saab ja samaaegselt võtsin ka geneka maha lasen ära kontrollida, sest kui sain auto käima siis akutuli põleb ja ei lae ka akut!

Postitatud: 05.12.2007 14:23 42
Postitas andu666
käidud sai nii starteriga kui ka genekaga diagnostikas ja oh imet küll mõlemad töötavad ülihästi ja ei ole tibagi kulunud kõik suurepärane, nii et ainus viga mis olla saab on kas kaitsmed? halb ühendus kere ja mootori vahel? või siis siin paljuräägitud immobilaiser? ja lisaks sellele ostsin täna ka uue VARTA(Blue dynamic) aku 80-nese käivitusvooluga 720A see peaks kärama küll!

Postitatud: 05.12.2007 16:27 31
Postitas priitv8
Kui immo (tehase oma ma mõtlen) blokib, siis ei tee starter piuksugi. Isegi ei klõpsi. Pealegi, starter kui juba klõpsib, siis on käimaminemiseks kõik eeldused olemas. Sul ei ühenda selle peale aga starteri mootori jõuahelat ära (et ta tööle hakkaks). Loodetavasti hammasratas ise liigub väljapoole? Seega ikka pendiksi probleem vist.

Postitatud: 06.12.2007 07:53 20
Postitas andu666
priitv8 kirjutas:Kui immo (tehase oma ma mõtlen) blokib, siis ei tee starter piuksugi. Isegi ei klõpsi. Pealegi, starter kui juba klõpsib, siis on käimaminemiseks kõik eeldused olemas. Sul ei ühenda selle peale aga starteri mootori jõuahelat ära (et ta tööle hakkaks). Loodetavasti hammasratas ise liigub väljapoole? Seega ikka pendiksi probleem vist.
Pendiksi probleem ei saa olla kuna starter kontrolliti ära nii tehniliselt kui ka füüsiliselt-kõik toimib ülihästi ja ka harjad ei ole kulunud üldse ja pendiks ja hammasratas liiguvad ja liigutavad!

Postitatud: 06.12.2007 08:21 00
Postitas Danil523
siis pane mingiksajaks korralik mass mootori ja kere vahele...

Ah jaa tuli meelde-- minu touringul oli siuke pull - et aku juures on selline mehhannilise kaitse moodi nagu suur pistik-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=29
seal nr 17 ja 1 kus kokku käivad- vaata üle. Ükspäev sikutasin väiksema aku välja ja kontaktid olid sellised et kui starterile anda siis kõik kustus mõneks ajaks(täis laetud akuga)

Veel vaata hoolega klemmid üle- mõnel akul on need väiksema läbimõõduga ja nii ongi et käima ei saagi.

Mina tavaliselt sellises olukorras võtan ära käivitamis juhtma starterilt( et ei tekiks mingit tagasivoolu) ja siis süüde sisse ja hea kruvikeeraja vahele- tavaliselt siis saabki aru kus viga on.

Postitatud: 07.12.2007 12:14 08
Postitas priitv8
Danil523 kirjutas:Ah jaa tuli meelde-- minu touringul oli siuke pull - et aku juures on selline mehhannilise kaitse moodi nagu suur pistik-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=29
seal nr 17 ja 1 kus kokku käivad- vaata üle.
Sa mõtled seda pürotehnilist akuklemmi? Mis koos airbagi(de)ga lahti lendab?

Postitatud: 10.12.2007 09:20 16
Postitas andu666
priitv8 kirjutas:
Danil523 kirjutas:Ah jaa tuli meelde-- minu touringul oli siuke pull - et aku juures on selline mehhannilise kaitse moodi nagu suur pistik-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=29
seal nr 17 ja 1 kus kokku käivad- vaata üle.
Sa mõtled seda pürotehnilist akuklemmi? Mis koos airbagi(de)ga lahti lendab?
oligi see viga vist sest kui nüüd uue aku peale panin ja selle akuklemmi sissepoole lükkasin(loksus nii edasi tagasi seal pistiku sees) läks kohe võtmest auto käima (enne muidugi pidin jälle immo blokist (valge blokk rooli kõrval vasakul all) pistiku korraks välja tõmbama ja siis uuesti sisse (nii lähevad näidukid tööle) nüüd siis ainult diagnostikasse

Postitatud: 18.12.2007 08:40 22
Postitas andu666
no nii teema lukku nüüd sest viga käes oli hoopiski immo viga-aga huvitav küll kuidas masin küll nöörist vedades käima läks?? aga noh nüüd korras väike viga oli tehase ja ka lisa immos!!-see vist tüüpviga e-39 kui väikese kõksu masin saab!