E39 525td touring liiga jäik.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Metslane
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 28.07.2004 15:13 35
Asukoht: Viljandi

E39 525td touring liiga jäik.

Postitus Postitas Metslane »

Sai täna selline 1999a aparaat ostetud. Kõik on muidu hea aga tagumine ots on kuidagi kahtlaselt jäik. Sõites hakkab see tampimine lausa häirima. Altpoolt vaadates ei suuda nagu midagi tuvastada, kõik ilus ja amordid kuivad. Kas see peabki nii olema või on tegemist mingisuguse anomaaliaga mida annab kuidagi kõrvaldada. Igasugune abi probleemi lahendamisel teretulnud.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Re: 525td touring liiga jäik.

Postitus Postitas kimmo »

Metslane kirjutas:Sai täna selline 1999a aparaat ostetud. Kõik on muidu hea aga tagumine ots on kuidagi kahtlaselt jäik. Sõites hakkab see tampimine lausa häirima. Altpoolt vaadates ei suuda nagu midagi tuvastada, kõik ilus ja amordid kuivad. Kas see peabki nii olema või on tegemist mingisuguse anomaaliaga mida annab kuidagi kõrvaldada. Igasugune abi probleemi lahendamisel teretulnud.
Tampimine viitab tagasillapuksidele. Lisaks kontrolli silikoonpukside olukord üle.
Kasutaja avatar
Bmw525ix
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 27.10.2007 12:21 42
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Bmw525ix »

Endal 525ix aastaks 93 ja Samuti Touring
Endal tekitab seda tampimist...
1.Nivoo amordid mis on väga jäigad
2.Madalaprofiiliga rehvid(235/45/17)

Sul vast sama et madalaprofiiliga rehvid ja mingid jäigemad amordid(sport maby)

Loobumiseks vist armotide vahetus kõige efektiivsem.
Metslane
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 28.07.2004 15:13 35
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Metslane »

rehvides vast viga ei tohiks olla , tegu on originaal 15tollistega.Kuidas nivooamorte tuvastada saaks, on seal miskit suurt vahet visuaalselt vaadeldes. Mingid suuremat sorti 4 kummijullat mis eraldavad silda kerest andsid küll ennast mingi 5mm üles-alla liigutada,on see normaalne nähtus.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

amortide külges taga peaks olema õlitorud. mis jooksevad põhja alla tagasilla juurde. Seal peaks kusagil see pump olema mis reguleerib amortide kõrgust. Endal kah taga nivoo ja ees sport amordid..aga ei kurda eriti.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
joffe
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Ma ei tea, kas olid süüdi väsinud vedrud, aga minu auto tagaots oli ostes väga madalal ( rehv 1-1,5 cm koopas) ja jäigavõitu. Asjaolude kokkulangemise tõttu avastasin, et roolivõimu õli vähe, et all nivooamordid, mis selle õlivähesuse tõttu oma ülesannet ei täida. Kord sai maale sõidetud, auto puki peale ja tagaotsa tõstetud 6 cm võrra. Välimus kohe teine ja tookord linna sõites oli tunne, et tagasillas on toimunud olulised muutused (hästi pehmeks läks). Nüüd ta enam nii pehme ei tundu, aga see muutuse moment oli vinge... :)
Kasutaja avatar
pets555
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 12.07.2005 00:15 16
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas pets555 »

99.a. touringul võib olla taga õhkvedrustus, õhkpatjade ja kompressoriga. õliga ei ole siin midagi pistmist.
kompressor asub varuratta all. tagumise sillatala külge ühendatud anduriga reguleerib süsteem auto taguotsa kõrgust, kui masinat koormata, vajub auto taguots allapoole, andurilt saabuva signaali järgi pumpab kompressor õhkpatjadesse survet juurde ja kergitab taguotsa õigele kõrgusele.
võimalik, et kompressori, või anduritega on mingi rike, et kompressor on õhkpatjadesse liialt palju survet löönud. sellest ka vedrustuse jäikus.
kui õhkpadjad tühjad, samuti jäikus, kuid auto taguots vajub ka siis väga madalale.
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

Lõhnab tagasilla patjade järgi. Omal sai just vahetatud ja vaikus majas.
4x6=1x nädalas
Metslane
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 28.07.2004 15:13 35
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Metslane »

Tegemist on täitsa tavaliste amortide ja vedrudega masinaga, ei ole mingit nivoosüsteemi, ega õhkpatju.Hommikul TÜV-is käies ei olnud neil pukside seisukorra kohta midagi öelda-kõik pidi korras olema.Hakkas huvitama vedrude jäikus. Talvekumme alla pannes sai siis vaadatud- vedrud on kollase markeeringuga. On see originaal, või on vahetatud jäigemate vastu.
Vasta