E39 523 veojõud põleb ja 5es käik kadunud KORRAS
E39 523 veojõud põleb ja 5es käik kadunud KORRAS
tere, automaat 523, kohapeal käies lihtsalt kõigutas korraks pöördeid ja veojõukontroll hakkas ning jäi põlema. koju sõites avastasin et ka viies käik on tänu sellele järsku kadunud. auto seisis paar tundi pärast oli korras , siis jälle käis kohapeal ja sama pull. Kohapeal minema sõites tundus ühekorra nagu ta võtaks käiku maha veel, umbes nagu oleks läinud teisega ja võttis esimese peale.
Käigukastis endas ei tohiks viga olla kui ta kohapeal niimoodi tegi järsku.
Oskab keegi midagi öelda?
Käigukastis endas ei tohiks viga olla kui ta kohapeal niimoodi tegi järsku.
Oskab keegi midagi öelda?
Viimati muutis Andres523, 19.11.2007 10:45 23, muudetud 1 kord kokku.
5 käik ikkagi tuleb aga kõrgemal pöördel.
ja kui s2 sisse lülitada , siis pöörete tõustes nii umbes 4 tuhande peale tahab nagu käiku ära vahetada võtab eelmise välja aga järgmist ei saa panna kuna s2 asendis on .
kellelgi on õrna aimu, peaks ólema mingisuguse anduri jama, sest kohapeal hakkab lambist pöörded kõikuma ja viskab veojõu põlema ja asi muutub imelikuks.
tõsine mure igastahes
ja kui s2 sisse lülitada , siis pöörete tõustes nii umbes 4 tuhande peale tahab nagu käiku ära vahetada võtab eelmise välja aga järgmist ei saa panna kuna s2 asendis on .
kellelgi on õrna aimu, peaks ólema mingisuguse anduri jama, sest kohapeal hakkab lambist pöörded kõikuma ja viskab veojõu põlema ja asi muutub imelikuks.
tõsine mure igastahes
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
rehvimõõt sama.
aga millest küll võib olla see et veojõukontroll kohapeal põlema hakkab lambist ja jääb. pöörded jäävad ka siis kõikuma.
aga õli kohapealt niipalju et um-i sai meil saadetud kunagi siis nad vin koodi järgi arvasid et peaks eluaegne õli olema. aga kuidas seda kontrollida saab palju õli on , kõrva on jäänud midagi et täitmiseks tuleb tagurpidi käik sisse panna ja siis täis valada kuskilt.
oskab keegi kommenteerida kuidas õlitaset kontrollida?
aga millest küll võib olla see et veojõukontroll kohapeal põlema hakkab lambist ja jääb. pöörded jäävad ka siis kõikuma.
aga õli kohapealt niipalju et um-i sai meil saadetud kunagi siis nad vin koodi järgi arvasid et peaks eluaegne õli olema. aga kuidas seda kontrollida saab palju õli on , kõrva on jäänud midagi et täitmiseks tuleb tagurpidi käik sisse panna ja siis täis valada kuskilt.
oskab keegi kommenteerida kuidas õlitaset kontrollida?
Mis Sa leiutad. Mine diagnostikasse ja Sulle öeldakse, mis ASC/DSC-le ei meeldi. Põhjusi võib olla mitu. Alates vigasest andurist kuni CAN-Busi veani. Juhul kui on DSC, on sageli põhjuseks ka roolinurga andur. Kui on ADS-mootoriga (lisatross seguklapi küljes) võimsust piirav ASC+T, siis võid kontrollida, kas see tross ikka tuleb kõrist täitsa välja tagasi (omal oli sama häda E34-l):
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-13_0413/
Üks märkus siiski: kui oleks ratta-anduri viga, põleks ka ABS veatuli, mitte ainult veojõukontrolli.
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-13_0413/
Üks märkus siiski: kui oleks ratta-anduri viga, põleks ka ABS veatuli, mitte ainult veojõukontrolli.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mõte uurida ennem välja kõik variandid kui patrikut diagnostikaga vaevama hakkan.
Aga kõik sümptomid tekkisid koos. Kui hakkas põlema veojõukontroll hakkas ka käigu jama. ASC on mul. Kui masin seisab , paned käima pole alguses midagi, poole tunnipärast hakkavad pöörded kohapeal tühikäigul käies natuke kõikuma ja kargab veojõud põlema ja hakkab käiguvahetuse pull.
On mingit pidi seotud asc ja käigukast?
Aga kõik sümptomid tekkisid koos. Kui hakkas põlema veojõukontroll hakkas ka käigu jama. ASC on mul. Kui masin seisab , paned käima pole alguses midagi, poole tunnipärast hakkavad pöörded kohapeal tühikäigul käies natuke kõikuma ja kargab veojõud põlema ja hakkab käiguvahetuse pull.
On mingit pidi seotud asc ja käigukast?