E39 523 veojõud põleb ja 5es käik kadunud KORRAS

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Andres523
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 29.08.2005 21:46 04

E39 523 veojõud põleb ja 5es käik kadunud KORRAS

Postitus Postitas Andres523 »

tere, automaat 523, kohapeal käies lihtsalt kõigutas korraks pöördeid ja veojõukontroll hakkas ning jäi põlema. koju sõites avastasin et ka viies käik on tänu sellele järsku kadunud. auto seisis paar tundi pärast oli korras , siis jälle käis kohapeal ja sama pull. Kohapeal minema sõites tundus ühekorra nagu ta võtaks käiku maha veel, umbes nagu oleks läinud teisega ja võttis esimese peale.
Käigukastis endas ei tohiks viga olla kui ta kohapeal niimoodi tegi järsku.
Oskab keegi midagi öelda?
Viimati muutis Andres523, 19.11.2007 10:45 23, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Andres523
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 29.08.2005 21:46 04

Postitus Postitas Andres523 »

5 käik ikkagi tuleb aga kõrgemal pöördel.
ja kui s2 sisse lülitada , siis pöörete tõustes nii umbes 4 tuhande peale tahab nagu käiku ära vahetada võtab eelmise välja aga järgmist ei saa panna kuna s2 asendis on .
kellelgi on õrna aimu, peaks ólema mingisuguse anduri jama, sest kohapeal hakkab lambist pöörded kõikuma ja viskab veojõu põlema ja asi muutub imelikuks.
tõsine mure igastahes
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

diagnostika
kastiõli võiks ka ära kontrollida.
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Postitus Postitas Hornet »

Kas kõik rattad on samasuured mis all? Rehvid samas mõõdus? Protirehvide puhul, alati ei saa isegi neid numbreid usaldada mis rehviküljel kirjas, -kui üks ratas teise läbimõõduga, siis see võib veojõukontrolli ja kasti lolliks ajada.
`93 525i M50
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

kui ühel teljel on erinevad rehvid siis automaat käigukast 5-ndat käigu sisse ei vaheta kuna ta arvab et auto sõidab kurvis ja ta hoiab kõrgemat käiku.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Andres523
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 29.08.2005 21:46 04

Postitus Postitas Andres523 »

rehvimõõt sama.
aga millest küll võib olla see et veojõukontroll kohapeal põlema hakkab lambist ja jääb. pöörded jäävad ka siis kõikuma.
aga õli kohapealt niipalju et um-i sai meil saadetud kunagi siis nad vin koodi järgi arvasid et peaks eluaegne õli olema. aga kuidas seda kontrollida saab palju õli on , kõrva on jäänud midagi et täitmiseks tuleb tagurpidi käik sisse panna ja siis täis valada kuskilt.
oskab keegi kommenteerida kuidas õlitaset kontrollida?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mis Sa leiutad. Mine diagnostikasse ja Sulle öeldakse, mis ASC/DSC-le ei meeldi. Põhjusi võib olla mitu. Alates vigasest andurist kuni CAN-Busi veani. Juhul kui on DSC, on sageli põhjuseks ka roolinurga andur. Kui on ADS-mootoriga (lisatross seguklapi küljes) võimsust piirav ASC+T, siis võid kontrollida, kas see tross ikka tuleb kõrist täitsa välja tagasi (omal oli sama häda E34-l):
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-13_0413/

Üks märkus siiski: kui oleks ratta-anduri viga, põleks ka ABS veatuli, mitte ainult veojõukontrolli.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

trossi viga arvatavasti, jah
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Andres523
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 29.08.2005 21:46 04

Postitus Postitas Andres523 »

Mõte uurida ennem välja kõik variandid kui patrikut diagnostikaga vaevama hakkan.
Aga kõik sümptomid tekkisid koos. Kui hakkas põlema veojõukontroll hakkas ka käigu jama. ASC on mul. Kui masin seisab , paned käima pole alguses midagi, poole tunnipärast hakkavad pöörded kohapeal tühikäigul käies natuke kõikuma ja kargab veojõud põlema ja hakkab käiguvahetuse pull.
On mingit pidi seotud asc ja käigukast?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Omavahel nad suhtlevad kindlasti. Näiteks sel ajal, kui ASC parajasti autot stabiliseerib, keelatakse ka kastil käiku vahetada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kui m52 tu siis on tavaliselt elektrilise gaasiklapi viga
kui m52 ja tross on terve siis mujalt kui arvutist abi ei saa
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

ja jällegi tuleb inimestelt välja kista mis autoga ja mis mootoriga tegu
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Andres523
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 29.08.2005 21:46 04

Postitus Postitas Andres523 »

no nagu pealkirjasgi mainitud e39 523.
nii palju võin täpsustada veel et 95 aasta
Kasutaja avatar
Andres523
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 29.08.2005 21:46 04

Postitus Postitas Andres523 »

suurimad tänud kõigile, õhulugeja küljest oli üks pistik natuke pesast väljas , ei olnud lõpuni sees ,sellest ka kõik need jamad.
Pistik korralikult pesasse pandud ja kõik ok!
Vasta