Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
E39 kas termostaat otsad andnud, otsisin ka sellise probleemiga postitusi aga ei leidnud,asi nimelt selles et auto temperatuur ei tõuse sõidu ajal õigele tasemele (ehk siis keskele).Korra nagu läheb ja siis kukub uuesti alla,Autoks siis 96,528
Ette tänades!
Kuna enda autol kah termostaadi vahetus ees, siis küsiks kas keegi kes on seda ise vahetanud võiks näpunäiteid jagada? Kas üldse tasub hakata ise jamama, või on lihtsam lasta UM-is töö ära teha?
Oleneb täitsa masina mudelist. Oma autol läks termostaadi vahetamiseks kodustes tingimustes 30 minutit, millest 20 minutit kulus plastikkatete maha ja tagasi keeramiseks. Üldjuhul lihtne töö, hiljem tuleb kindlasti meeles pidada, et kogu õhk jahutussüsteemist välja saab.
termostaat vahetatud,aga süsteemist õhu väljasaamisega jama.kuidas see õhutus käib,kaks niplit(torustikupeal ja radika peal) lahti tühikäigul sealt juba oma 4 korda kuum õhk aur välja lastud.
,:-( mõistus otsas.
Kui ventilaatori lahti saad, siis ruumi rohkem ja lihtsam teha. Ise olen ilma ventikat eest võtmata vahetanud, nikerdamist on ja aega natuke läheb aga töö on täitsa võimalik ära teha.
Mul selline mure siinkohal, et autol oli jahutusvedeliku süsteem kõik tühi jne, kuna plokikaan oli maas.
Kui juba kõik peale sai pandud ja tosool sisse ja õhutatud ka jne, siis sain sõita oma 1200km, kuni lambist temperatuur üles läks.
Siis jahtus, sõitsin edasi , sain kuskil aja jooksul veel 600km sõita, kuni jlle läks üle keskmise näidik.
Ja ma ei tea, ainult sooja puhub, külma ei puhu üldse, kas viga võib olla termostaadis või milleski muus?
Autoks siis 93.a 525i.