1. leht 1-st

E34 524td pihustipesa vint rikutud

Postitatud: 17.10.2007 19:03 08
Postitas markx
Nonii.....õnnestus siis plokikaanest 6da silindri rikkis pihustit välja keerates ka pesa vint siledaks saada. Ja loomulikult juhtus see peale seda kui olin kaane ära lihvinud.....ära survestanud......nuka simmeri vahetanud ja klapid reguleerinud. Kõik oli valmis plokile paigaldamiseks. Aga keegi tainas oli ju enne mind looma jõuga pihustid sisse keeranud, nii et nende kätte saamiseks pidi rakendama 1.5m jõuõlga. Kas üldse tuleb kõne alla mingi lappimisvariant või on selle kaanega nüüd ühel pool?

Postitatud: 17.10.2007 19:19 48
Postitas Maiks
Bensukatele tehakse puks sisse rikutud küünlapessa, ehk toimib sama asi ka diisli puhul.

Postitatud: 17.10.2007 19:20 32
Postitas joffe
Kui oskajale treialile asjast räägid, teab ta, mida teha! ;)

Postitatud: 17.10.2007 21:09 17
Postitas markx
Mõlgutasin isegi seda puksiteemat. Aga põhiküsimus on selles, kas sinna saab ilma veesärki läbistamata nii jämedat auku puurida, et puksi saaks paigaldada. Pihusti ise juba 24mm vindiga pesas......seega peab umbes 30mm ringis augu tegema. Kardan et see lõpeb veesärgi lõhkumisega.

Suht koht varuga õnnestuks ehk väänata 27mm keere sinna pessa.....ja siis modifitseerida pihusti korpuse alumist poolt......vana 24mm keere maha treida......puks TIG abil pihusti peale keevitada......sinna 27mm väliskeere tekitada. Kas sellest ka midagi asjalikku välja tuleb ei tea.

Masendav igastahes....alati peab miskit ikka viltu kiskuma :cry:

Postitatud: 17.10.2007 22:00 09
Postitas redline
Aga keegi tainas oli ju enne mind looma jõuga pihustid sisse keeranud, nii et nende kätte saamiseks pidi rakendama 1.5m jõuõlga.
need pihustid jäävad mu meelest ise sinna nii kõvasti kinni, ise pidin lahti keeramiseks samuti rakendama 1m jõuõlga :lol:

Postitatud: 17.10.2007 22:40 45
Postitas hanzvonkazak
tavaliselt keeratakse pihusteid lahti sooja kaanega, kas siis töösoojalt või kui kaan maas siis seda soojendades.

Postitatud: 18.10.2007 00:05 24
Postitas margsu
kui sa kaant enam korda ei saa siis mul üks kaan vedeleb

Postitatud: 18.10.2007 22:57 33
Postitas plõnks
Olen ise sama asja läbi teinud, küll 2,5 tds mootoril, kus 1 silindri pihusti oli pandud keerme liimiga kinni ja kui mina seda lahti keerama hakkasin, siis muidugi sai keere rikutud või oli see juba enne mind rikutud. Minul oli muidugi kaan maas, nii et viisin kaane treiali juurde, kes puuris selle ava suuremaks ja pani 4...5mm seinaga puksi, millel oli eelnevalt aetud sisse ka pihusti M24x1,5 keere sinna sisse, puks läks uuesti keermeliimiga tagasi, et ta pihusti maha võttes uuesti oma pesast välja ei keeraks.
Ja uus pihusti loomulikult sinna asemele, sest vanaga sa rikud momentaanselt keerme uuesti ära, siiamaani on jäänud see pihusti toimima. Edu sulle.

Postitatud: 23.10.2007 10:08 14
Postitas markx
Mul on ka kaan maas.....kogu auto on laiali tegelikult, sest tegu on taastamisprojektiga. Ega sa Plõnks juhuslikult Tartu inime ei ole? Muidu küsiks su käest selle treiali kontakti. Käisin uurisin Astromotost aga seal hakati ju kohe kirvega vehkima. Sama raha eest mis seal puksi tegemise eest küsiti, võiks juba teise kaane osta :(

Postitatud: 24.10.2007 13:53 23
Postitas plõnks
Ei ole kahjuks Tartu inimene hoopis Saarest olen, aga eks minulgi vehiti teistes kohtades kirvega ja öeldi et see taastamine maksab terve uue kaane raha jne. , aga sa pead ise uurima ja kontakti saama inimesega kes sellise töö ette võtaks. Edu sulle.

Postitatud: 26.10.2007 20:00 42
Postitas alts20
kui jõgevale viitsid sõita siis võin hea kontakti anda

Vajadusel PS!

Postitatud: 26.10.2007 22:36 43
Postitas rt23
kui mässata viitsid siis ma või kaane anda alumiiniumi hinnaga, klappe sees enam pole ja ilmselt tahab ka lihvi saada, aga pihustipesad peaks korras olema, vedeleb mul siin kusagil :D

Postitatud: 01.11.2007 18:12 23
Postitas markx
Tänud kõigile kes abiks olid :)
Leidsin siiski Tartust ühe meistri kes lubas kaane ette võtta ja selle puksi valmis nokitseda.