E34 mootor ei pidanud vastu pööretele

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

E34 mootor ei pidanud vastu pööretele

Postitus Postitas Herli »

:( nonii sai siis mootor kotti lastud, keegi vähegi oskab aimata mis õhtale läks?
Autox E34 91a 110kw 2.0
Lugu järgmine: käisin diagnostis, sain teada, et pihustid lahjad(muu nagu ok), panin pihustite puhastit, sõitsin oma 50km kõik norm, aga siis sai "soovitusel" pöördesse aetud(et pihusteid puhastada), lasin tühikäigul üle 6000 pöörde käis krõbin/ragin ei oska kirjeldada, tagant viskas korralikult pahmaka heledat suitsu ja korras! Nüüd süüdet pannes, ei võta nagu mootorit taha! Ju siis ei pidanud 91a tehnika enam vastu! Aga jah lihtsalt huvitab, mis seal alla andis, ega vist täpset vastust saagi, aga noh äki siin targemaid mehi/naisi ja oskavad oma kogemusi kirja panna! Kett ribadex? Räägitaxe, et kui kett läheb, siis on ka kogu mootor õhtal, on see nii? Või klapid kõverad? Vänt poolex? Igatahes mina ei oska midagi arvata! kellelgi mootorit pole pakkuda?kellelgi reaalseid kogemusi kap.remondi suhtes? Mis numbrid tulevad? Liikur nagu tarbeasi, ei teagi mis teha, taksojuhi palkama isikliku!
truumu

Postitus Postitas truumu »

helista Patrikule
oleneb, kuidas tal tööd on, ehk võtab ette
kas pöördesse lasid seisva autoga või sõites?
(leidsin juba vastuse...üldiselt kohal seistes nii ei tehta :( , minu viga, et ei hoiatanud...)
lihtsalt sõidetakse kõrgemate pööretega, kui tavaliselt(mida sai ka Sulle öeldud...)
aga vahet pole, häda käes juba...
kui Patrikul aega vähe, et teha(nõu annab ikka)
helista:
56486614 Urmas
5014305 Georg
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

nini

Postitus Postitas Herli »

nooh jah mis teha, sain ka pärast teada, vähemalt elu õpetab! Ega see nutmine aita, aga jah krt vastuseid tuleb igast nurgast ja juba töötud mehhaanikud ka saadavad, et tööd oleks vaja, krt iga juurde ka ei raatsi minna, kes põlve peal nikerdavad! Vajaliku komponendid saan ise, oleks asjalikku inimest vaja, kes garantiid ei kardax anda! Pean selle õige siis otsima!
Diisel on ka auto!
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Herli »

Selline küsimus veel, et kui enne oli 2liitrine peal, aga kui tõenäoline oleks nüüd panna 2,5liitrine, kas üldse on teostatav. Siis tuleb ajud jv midagi vahetada? Heitgaasidetorustik jääb nõrgax? See mootori ostmine on vist ka põrsas kotis osta, võib juba peenestatud juustuviilu saada? Siis äki mõttekam ikkagi vana remontida!? Ootan reaalsete kogemustega vastuseid, mitte arvajate arvamusi! tänud ette!
Diisel on ka auto!
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

kui sa tahad rohkem jõudu siis oleks tegrem panna 2.5 ikkagi 141kw.eks see mootori ostmie ongi üks põrsas kotis.kõige parem on kui teed oma mootori algselt lahti ja vaatad mis kahjustused on siis löö arve kokku ja mõtle kumb kasulikum oleks.kahju kohe kui mõni BMW mootor lõpetab ühepoolselt töölepingu :(
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Herli »

Keegi mõnda asjalikku mootoritegijat ei oska soovitada tallinnas, kellel olemas riistad, koht, taip et kõik survestada ja häälestada ja kes garantiid ei põlga anda? Ei tahaks minna põlveotsas nokitsejate juurde, siis on tulemus teada, aga samas on ka kogemustega inimesi...
Diisel on ka auto!
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Üldiselt on neid tegijaid mehi küll Tallinnas kuid seal on üks aga küljes -> nimelt korraliku töö eest tahetakse ka korralikku raha saada. Olen ise mitu korda tuttavate palvel konkreetsete tööde a'la mootoriremont hindu küsinud ja hiljem nendesamade tuttavate käest kuulnud kui palju mõni mees ikka küsib, et nad leidsid 2 korda odavama koha jne. :evil: Ühesõnaga kui korralikult teha tahad on ka inimesed olemas kusjuures ka siit foorumist juba mitu korda läbi käinud nimed ...
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Herli »

nojaa sellest saan muidugi aru, maksan siis ühele mehele kes teeb asja korralikult, kui lähen mõne ajapärast uuesti mingi probleemiga kuhugi!
Diisel on ka auto!
pampkuri
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 24.03.2003 18:46 31
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pampkuri »

Kas see on hammasrihmaga mootor?kui on siis Vaata kas nukkvõll kaib ringi kui ei siis téad kust viga otsida.
2xAudi Quattro BMW530I
stinger
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 16.05.2004 13:49 45

Postitus Postitas stinger »

2,0 110kw on ketiga... see niilihtsalt ei tohiks ikka minna
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Tõenäoliselt on lihtsalt klapid kõverad ja kogu lugu.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

hetkel siis lammutan seda mootorit...nüüd viimane aeg veel panuste tegemiseks...aga vihjeks niipalju, et sisselaske kollektor on alumiinimui tükikesi täis...karterituulutus toru ja tühikäigu mootor jahutusvedelikuga täidetud ja õlitase mootoris kõvasti ülenormi...
Arno
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 28.02.2004 21:13 09

Postitus Postitas Arno »

1miis kirjutas:Keegi mõnda asjalikku mootoritegijat ei oska soovitada tallinnas, kellel olemas riistad, koht, taip et kõik survestada ja häälestada ja kes garantiid ei põlga anda? Ei tahaks minna põlveotsas nokitsejate juurde, siis on tulemus teada, aga samas on ka kogemustega inimesi...
Soovitan isiklikult Speedster OU asjalikud mehed ja teavad mida teevad, ehitavad ka ringraja golfidele mootoreid. Bmw foorumist on püsiklendiks kujunenud seal Ain ja vist ka Cardo ja Silwer (küsin nende käest kui asjalikud mehed on). Asub ta siis Tallinna ARK majas( külje peal) Tel: 56565458 küsi näiteks Arvot või Marvinit, nemad tegelevad Bmw mootoritega ja omavad ise ka bmw-sid
truumu

Postitus Postitas truumu »

Arno kirjutas:Soovitan isiklikult Speedster OU asjalikud mehed ja teavad mida teevad, ehitavad ka ringraja golfidele mootoreid. Bmw foorumist on püsiklendiks kujunenud seal Ain ja vist ka Cardo ja Silwer (küsin nende käest kui asjalikud mehed on). Asub ta siis Tallinna ARK majas( külje peal) Tel: 56565458 küsi näiteks Arvot või Marvinit, nemad tegelevad Bmw mootoritega ja omavad ise ka bmw-sid
natuke hilja soovitad vist, masin ju Valdeku käes, keda on nii mõnigi foorumlane sooja sõnaga meenutanud :D
arvan, see parem valik
truumu

Postitus Postitas truumu »

Valdek kirjutas:hetkel siis lammutan seda mootorit...nüüd viimane aeg veel panuste tegemiseks...aga vihjeks niipalju, et sisselaske kollektor on alumiinimui tükikesi täis...karterituulutus toru ja tühikäigu mootor jahutusvedelikuga täidetud ja õlitase mootoris kõvasti ülenormi...
klapitaldrik ära murdunud ja plokikaanel augu sisse teinud?
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

üldiselt siis seis selline, et terve mootor läheb vahetusse...teise silindri kolb on kaduma läinud, ainult keps ja kolvisõrm alles...need tegelased kahekesi suutsid silindri seinad korralikult nahka keerata. teise silindri üks klapp murdunud, ülejäänud kõverad. Põlemiskamber segi pekstud, sisselaske kanalis korralik auk, mille kaudu siis jahutus vedelik mööda mootorit laiali tuiskas...tegin mõne pildi ka...riputan varsti kuskile üles, loodan, et omanik ei pahanda...
truumu

Postitus Postitas truumu »

võib siis oletada sellist stsenaariumi:
klapp ei jõudnud kolvi eest ära minna, sai pihta, kõveraks, teise löögiga murdus küljest, siis risti kolvi sisse kinni, paar korda vastu kaant, kuni kaanel auk sees, kus kohast ta jehhat tõmbas
samas ei pidanud kolvi silm vastu ja kolv tuli kepsu küljest lahti ning lamab tükkidena kuskil karteris?
nutune lugu, :cry:
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

njah

Postitus Postitas Herli »

:cool: Valdek ,pane muidugi pildid üles,ei pahanda ikka, elu õpetab! Asja tuleb huumoriga võtta, s..tt lugu muidugi, aga ehk nüüd läbi minu sai veel keegi targemax! Krt muidu lükkax asja varuosadex, aga liiga palju teisi asju ära vahetatud ja hooldatud, et kergem oleks see mootor korda teha kui hakata uude kasutatud autosse raha matma. Pärast vähemalt tean, et mootor ka timmis teiste asjade kõrval! Summa muidugi läheb nutusex, aga ex tuleb siis ületunde teha rohkem :) Njah tegelt kui juba terve mootor vahetusse läheb, siis võiks sinna 2,5 peale istutada, aga kui sul juba olemas 2ne siis jätab nii! Vahepeal mõtlesin isegi, et kuldses börsis müüaxe 4000.- mootorit, et panex selle tiksuma sinna ja müüx auto maha, aga nagu eelnevalt rääkisin, pole asjal vist mõtet. Valdek võid ka kerge ümmarguse summa siia panna palju üritus maksma läheb.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kui töö tehtud, siis panen siia kulutused kirja...piltidega läheb moment aega...
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Herli »

selline asi tuli veel meelde, et tühikäigul olid co ja ppm väga kõrged(ülevaatusel ja diagnostis), kas see näitas ka siis, et midagi oli juba mootoris hapu?
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

kas mynda pilti kaa saab siit?
mul kaa selline asi....alles sain autu r...sk laks umbes Samuti...aga mul oli nii,et kiirendusel 4 kaigu asemel laks sisse 2 :oops: :evil: :cry:
nüüd 4 silinder ei toota yldse,5-6 kompression pool normist,esimesed 3 OK.
muide auto 325i e36....
kardan et remont laheb maksma yle 10k :(((
see ei ole good... :cry:
marxxx
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 18.11.2003 09:53 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marxxx »

ootame siis huviga kalkulatsiooni koos pildiseeriaga :o
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8456
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

kas masin ikka veel Valdeku juures???

Kaua võib ühte pisikest mootorit kokku panna???
:D
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Tarmo kirjutas:kas masin ikka veel Valdeku juures???

Kaua võib ühte pisikest mootorit kokku panna???
:D
seni kuni kõik tihendid ja vajalikud mutrikesed kohale jõuavad...mootori alumise poole tihndid jõudsid kohale alles see kolmapäev...eks see auto hakkab järgmine nädal siis elama ka...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

:shock:

Vilets mootor see M50, kui klapp sellise asja tekitas. Mul lendasid M30-l kunagi 6000 pöörde pealt klapid pähe. Viga said ainukt klapipesad, klapupuksid ja 2 nookurit. Kõik klapid käisid peas. Üks keps tuli aasta pärast kõverana välja, kas oli see enne või pärast (oli propelleris) - on 50:50.

Kui oleks klapipesi viitsinud vahetada, siis oli kaan täiesti kõlbulik, kolbides olid väikesed täksud. Seal on muidugi 4 cm paksu põhjaga sepistatud kolvid ka sees, mida M50-l pole. Nähtavasti on sellel valukolvid, mis lendavad hästi tükkideks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Seal on muidugi 4 cm paksu põhjaga sepistatud kolvid ka sees, mida M50-l pole
:roll:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

värskeima tööplaani järgi peaks omanik auto saama kolmapäeva õhtul uuesti enda valdusesse...

Planeeritud remondi kalkulatsioon: (täpne tuleb peale töö lõppu)

plokikaas koos klappidega + mootori alumine pool 7000.-

tööraha 6000.- ( vana mootori lahti võtmine, maha tõstmine auto pealt, uue mootori komplekteerimine, klappide sooveldus, hüdrotõukurite puhastus, uue mootori peale tõstmine, mootori häälestus)

tihendid+filtrid 2500 - 3000.- (summa sõltub sellest, mis hinnaga omaniku vend vajalikud tihendid, poldid mutrid sebib)

Et kokku peaks minema maksma siis pihstite puhastamine umbes 16 000.-ja pihustid on vist ikkagi umbes... :oops:
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

noh millal siis pildid tulevad?
ja RESULT mootori kokkupanemisest? kuda tootab praegu? mis maksis kyik kokku?
........mul sama mure mootoriga.......... :cry: :cry:
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

mootor kokku pandud kolmapäeva õhtuks... käivitamise jaoks on puudu veel leegitoru tihendid ja mutrid, plokikaane otsatihend...pildid saab ka lähiajal üles...tegime uued ja kenad... ;)
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

KUS PILDID????? :!: :!: :!: :) laupaev juba...... :idea:
Vasta