1. leht 1-st

E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus

Postitatud: 01.09.2007 08:59 16
Postitas tanel25
Rihm suht nutuses seisus. Kas vahetuseks peab midagi laiali ka kakuma ninas ?

Postitatud: 01.09.2007 23:15 10
Postitas Viljar
Pealkiri korda !!!
Palun tutvuda selle teemaga ja paranda pealkiri: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=15189
Muidu läheb teema kustutamisele!

Postitatud: 01.09.2007 23:16 25
Postitas Viljar
BMW ei tootnud ainult ühte diiselmootorit E39-le, nii nagu väga raske üelda kuidas see käib.
Ühesõnaga pealkiri korda ja teema informatiivsemaks.

Postitatud: 02.09.2007 09:04 20
Postitas tanel25
No kui sa nii sügeled siis kustuta ära.

Re: E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus

Postitatud: 03.06.2010 07:48 13
Postitas tanel25
Tahaks rihma ise vahetada. Ülevalt tean kuidas juppideks võtta. Viimase seibi pealt ei saa rihma kätte, kuna seal on kondipumba(vist) rihm ees. Vahetaks mõlemad. Kas ilma tõstukita nii öelda maa peal on võimalik vahetada.Ülevalt poolt vadates ei näinud kohta, kust saaks lasta kondipumba rihma lõdvaks.

Re: E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus

Postitatud: 03.06.2010 08:27 01
Postitas sander k
Kondipumba rullikul on kaan peal. Selle võtad ära ja seal olla on polt. 13 padruniga saad ligi. Keerad lahti ja rihm läheb lõdvaks. Pärast pingutamiseks on sel samal rullikul ka auk kuuskantvõtme jaoks, millega saad rihma pingule tõmmata. Geneka rihma peale saad siis see metallist latt mille külge rullik läheb, see on ühe 13 võtmega keeratava poldiga kinni plokikaane küljes. Keerad selle poldi peaaegu lõpuni, aga päris ära ei pinguta. Siis otsi mõni pikem kruvikeeraja või heebel ja pinguta rihm ära. Kui rihm pinges siis alles paned 15 võtmega keeratav poldi, mis fikseerib rihmapinguti ära. Teisiti tehes võid alumiiniumist kronsteini pekku keerata.

Re: E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus

Postitatud: 04.06.2010 18:53 13
Postitas tanel25
sander k kirjutas:Kondipumba rullikul on kaan peal. Selle võtad ära ja seal olla on polt. 13 padruniga saad ligi. Keerad lahti ja rihm läheb lõdvaks. Pärast pingutamiseks on sel samal rullikul ka auk kuuskantvõtme jaoks, millega saad rihma pingule tõmmata. Geneka rihma peale saad siis see metallist latt mille külge rullik läheb, see on ühe 13 võtmega keeratava poldiga kinni plokikaane küljes. Keerad selle poldi peaaegu lõpuni, aga päris ära ei pinguta. Siis otsi mõni pikem kruvikeeraja või heebel ja pinguta rihm ära. Kui rihm pinges siis alles paned 15 võtmega keeratav poldi, mis fikseerib rihmapinguti ära. Teisiti tehes võid alumiiniumist kronsteini pekku keerata.
Ja vahetatud nad ongi :)