Vajan veidi abiinfot kuna pole enne BMW-ga kokku puutunud!
Küsimus siis selline, et kui ehitada 91 aasta 520 manuaaliks, siis mida on vaja? Teist marki autol olen teinud ja sealt on meeles, et vaja oli: hooratast, sidurit, kasti, kardaani ja siis veel salongi poole pedaaliplokki, trossi ja käigukangi ümbrust!
Kui nüüd lisaks on midagi mis kirja ei saanud, siis äkki lisate.
Veel oleks huvitav teada millised üllatused ja ootamatused seal ees ootavad.
Kindlasti oleksin tänulik ka vihje eest, et kust seda kremplit kompleksena saaks ja mis hinnaga?
K: 520/91a./95kw automaat manuaaliks!?
K: 520/91a./95kw automaat manuaaliks!?
Saadaval tel.5535247
Suht populaarne teema siin igal juhul, nii üht- kui teistpidi vahetamine. Ega inimesed ei saa ju endale osta sellist autot nagu nad tahavad, vaid osta see mis saadaval on ja siis ümber ehitama hakata.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=41207
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=41207
Tavaline põhjus atmist manuaaliks ehitamine on siiski automaatkasti laiali jooksmine. Siin on ka päris palju teemasid sellest kuidas peale 10k eegust remonti kast kestab umbes nädal või kaks. Ma ise näiteks otsisin oma autole kasutatud sobivat automaatkasti kuskil kaks nädalat ja loobusin. Oleks küll saanud ühe kasti hinnaga umbes 7500 EEki aga eraisiku käest kasutatud kast, osta mis on samuti sõitnud üle 200000 km. ei pidanud eriti riskivääriliseks. Ise sain näiteks ametlikust lammutusest manuaalkasti koos kõige vajaminevaga kaasaarvatud hooratas, sidur, kardaan,kastitalad,pedaalid jne 3500EEkiga, kusjuures poldid lasin ka kõik kaasa panna. Muidugi hetkel foorumit lugedes tundub et kaste atm kaste praegu liigub, nii et ilmselt oleks samas hinnaklassis ma ise ka ostnud pigem kasutatud atm kasti.
BMW E34 525i touring