E39 525 tds läheb keema

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

E39 525 tds läheb keema

Postitus Postitas Rakvererax22 »

võimalik et mingi taoline teema on juba olemas aga mina sellist ei leidnud. MUre järgmine et kui autoga korraks nii kohtalt kiirendada mingi muru või killustiku peal kus ta loha võtab, ja siis edasi sõita, saab mingi 1-2 km sõita kui mootori temp on põhjas ja tosool läind radikast, lööb lõdviku otsa radika küljest lahti lihtsalt. miks mootor keema läheb? ja mida peab laskma vahetada remontima? Ise täielik võhik sellise asja juures. Aitähh muuseas kui diagnostikas sai käija, siis öeldi et mootor täitsa korras.Keegi kusagil pakkus et võib olla mingi termostaat kuskil kinni või mis iganes.
Kasutaja avatar
cabrioboy
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 09.10.2006 18:47 44

Postitus Postitas cabrioboy »

vaata selle voolik väikse mis läheb tosooli baagi sisse see on korgi kõrval mul oli nii et see plstik junn oli katki ja osa oli sees nii et vesi ei saanud tsirkuleerida!
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

seal küljes on kolm voolikut kui ma ei eksi üks on see üle jooks vist hästi peenike ots suunatud paagi alla et jookseb maha kui vaja( ma arvan nii). teine on nii 3 cm läbimõõduga see jookseb kuhugi kas sellel peaks midagi kuskil ees olema? paagi sees? või siis see kõikse paksemn mis mootorisse jookseb kuhugi see mis radika küljest otsa lahti lõi?
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

vaata kas vabajooksu sidur ees korras, termostaat, veepump! Need asjad tuleks enne ära kontrollida, kui mootorit laiali kiskuma hakata!
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

ma ei tea mis asi see vabajooksu sidurgi on :oops: kus see asub ja milline see on?
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Ilmselt mõeldi selle all ventilaatori visko sidurit. Mina kontrolliks radiaatori korki - see peaks nii 1bar juures avanema.
Viimati muutis Andrez, 27.05.2007 00:26 50, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
cabrioboy
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 09.10.2006 18:47 44

Postitus Postitas cabrioboy »

3cm voolik
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ma arvan, et sa pead selle auto varosadeks müüma vist, ma võtan poolteljed hea hinnaga :D
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

aise kirjutas:ma arvan, et sa pead selle auto varosadeks müüma vist, ma võtan poolteljed hea hinnaga :D
veel mitte :lol: :D
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

muuseas küsimus et kui kiiresti läheb teie auto soojaks, st et mitu min läheb vaja et mootori temp oleks normis? minu autol kulub selleks nii kui käima panna ja sõitma minna siis ca 2 min. kas see ka selle keemisega seoses?
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Vii ta parem remonti kui sa ise teha ei mõika. Ära teda rohkem parem keeda....muidu saad varsti hakata uut kaant ka otsima.
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

viga oli oopis selles et asi oli kudagi umbe läind,pesti läbi ja oligi korras.
Vasta