525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuna selle auto kohta koguaeg palju küsimist ja eriti palju käivitamise kohta, siis tekkis mõte, et paneks mõned põhiasjad siia kirja.
Põhiline mure reeglina käivitamine.
Külmalt käivitub kehvalt, või üldse mitte.:
1. Kas on akus piisavalt voolu.
2. Kas on kütust.
3.Kas kindlasti ei ole autol mingit immot mis jamab.
4. Eelsüüte küünlad ei tööta.
5. Küünlad on korras, aga ei ole ikka eelsüüdet (kontrolli eelsüüte kaitset ja releed).
6. Paagisisene pump võib olla läbi. Reeglina annab märku vähese kütuse korral (alla 20 l) kui paned pool paaki ja käivitub oluliselt paremini, siis poodi uue etteandepumba järgi (maksab ca 1500 krooni).
7. Kontrolli ka kütesüsteemi torustiku, paagist kütusefiltrini, filtrist pumbani, pumpa ja samuti tagasijooksu voolikuid (tihtipeale on kütesüsteemis lekke ja kütus vajub alla).
8. Suretusklapp (asub peapumba küljes) võib samuti jamada, kuigi seda juhtub väga harva.
9. Kui käivitub ja alguses töötab mootor ebaühtlaselt (viskab tagant suitsupahmakaid), siis võib kahtlustada pihustiotste viga)
10. Kontrolli ka silindri surveid, need võiks jääda ikkagi 30 kanti.
11. Kui kõik need asjad on korras ja käivitub ikka vaevaliselt, siis võib arvata, et viga on hõredas peapumbas.
Soojalt käivitub kehvasti.
1. Kas akus on piisavalt voolu.
2. Kas starter veab piisava kiirusega, endal kogemus kehva starteriga ja kui ostsin uue, oli käivitamis probleem lahenenud.
3. Kas paagisisene pump töötab (täpsemalt "külmalt käivitamises" 6 punkt)
4. Liigselt kulunud mootorikett võib samuti soojalt käivitamist kehvemaks muuta.
5. Kuid reeglina kippub ikkagi soojalt kehva käivitumise korral, viga olema kulunud kütusepumbas.
Nii, algus tehtud, lähipäevil lisan siia veel mõningaid tarkusi.
Kui kellelgi veel on veel mingeid tarkusi lisada, siis teema on avatud
Põhiline mure reeglina käivitamine.
Külmalt käivitub kehvalt, või üldse mitte.:
1. Kas on akus piisavalt voolu.
2. Kas on kütust.
3.Kas kindlasti ei ole autol mingit immot mis jamab.
4. Eelsüüte küünlad ei tööta.
5. Küünlad on korras, aga ei ole ikka eelsüüdet (kontrolli eelsüüte kaitset ja releed).
6. Paagisisene pump võib olla läbi. Reeglina annab märku vähese kütuse korral (alla 20 l) kui paned pool paaki ja käivitub oluliselt paremini, siis poodi uue etteandepumba järgi (maksab ca 1500 krooni).
7. Kontrolli ka kütesüsteemi torustiku, paagist kütusefiltrini, filtrist pumbani, pumpa ja samuti tagasijooksu voolikuid (tihtipeale on kütesüsteemis lekke ja kütus vajub alla).
8. Suretusklapp (asub peapumba küljes) võib samuti jamada, kuigi seda juhtub väga harva.
9. Kui käivitub ja alguses töötab mootor ebaühtlaselt (viskab tagant suitsupahmakaid), siis võib kahtlustada pihustiotste viga)
10. Kontrolli ka silindri surveid, need võiks jääda ikkagi 30 kanti.
11. Kui kõik need asjad on korras ja käivitub ikka vaevaliselt, siis võib arvata, et viga on hõredas peapumbas.
Soojalt käivitub kehvasti.
1. Kas akus on piisavalt voolu.
2. Kas starter veab piisava kiirusega, endal kogemus kehva starteriga ja kui ostsin uue, oli käivitamis probleem lahenenud.
3. Kas paagisisene pump töötab (täpsemalt "külmalt käivitamises" 6 punkt)
4. Liigselt kulunud mootorikett võib samuti soojalt käivitamist kehvemaks muuta.
5. Kuid reeglina kippub ikkagi soojalt kehva käivitumise korral, viga olema kulunud kütusepumbas.
Nii, algus tehtud, lähipäevil lisan siia veel mõningaid tarkusi.
Kui kellelgi veel on veel mingeid tarkusi lisada, siis teema on avatud
Mercedes EQS 450+ 2022
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
E38 725 tds-i paagisisene pump maksab miskipärast ainult 3900 eeq6. Paagisisene pump võib olla läbi. Reeglina annab märku vähese kütuse korral (alla 20 l) kui paned pool paaki ja käivitub oluliselt paremini, siis poodi uue etteandepumba järgi (maksab ca 1500 krooni).
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Plokikaane salongipoolses otsas on see andur mis juhtme eemaldamisel annab ka sooja mootoriga eelsüüdet.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Pakun, et andur number 8 on see õige.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Pakun, et andur number 8 on see õige.
525 TDS´a EXECUTIVE
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Kas ta "külmaga" mitte süüdet ka varasemaks ei keera, või tuleb see signaal veel kuskilt mujalt. Kui keerab siis peaks paraja plaginaga kah käima??
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
küsimus kas siis on kah see etteande pump peeses kui näitab kuskil 15 lira paagis siis ei lähe käima enam korralikult ja on ka juhus kus jääb sõiduajal seisma ja tahab 3 korda pikka käivitust siis läheb uuesti käima kas siis kah viga selles pumbas või mis ta nüüd oligi ja kas sellest tleb see efekt kah sisi nagu küte oleks otsas tegelt 15 litra vähemalt sees
buumerid on parimad e65 on hea,mugav :)
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kõige litsam vaatad kapoti all seda läbipaistvat voolikut .ghettoerx kirjutas:küsimus kas siis on kah see etteande pump peeses kui näitab kuskil 15 lira paagis siis ei lähe käima enam korralikult ja on ka juhus kus jääb sõiduajal seisma ja tahab 3 korda pikka käivitust siis läheb uuesti käima kas siis kah viga selles pumbas või mis ta nüüd oligi ja kas sellest tleb see efekt kah sisi nagu küte oleks otsas tegelt 15 litra vähemalt sees
kui suured õhumullid sees selle 15L juures käimisel siis paagipump arvatavasti õhtal. Endal sama probleem üle elatud.
Abiks on uus paagi pump või renoveeritud pump härra R. denissovi poolt.
tõõrahaks küsib ta 1200 eesti krooni.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
kõige litsam vaatad kapoti all seda läbipaistvat voolikut .
kui suured õhumullid sees selle 15L juures käimisel siis paagipump arvatavasti õhtal. Endal sama probleem üle elatud.
Abiks on uus paagi pump või renoveeritud pump härra R. denissovi poolt.
tõõrahaks küsib ta 1200 eesti krooni.
kui palju see pump maksab uus????????
kui suured õhumullid sees selle 15L juures käimisel siis paagipump arvatavasti õhtal. Endal sama probleem üle elatud.
Abiks on uus paagi pump või renoveeritud pump härra R. denissovi poolt.
tõõrahaks küsib ta 1200 eesti krooni.
kui palju see pump maksab uus????????
buumerid on parimad e65 on hea,mugav :)
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Kas pumba "suretusklapile" tuleb vool peale?
Kui ei tule siis pole lootustki autot käima saada.
terv
erich
Kui ei tule siis pole lootustki autot käima saada.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
üks vigadest mittekäivitumisel võib olla ka etteandepump- kõrgsurvepumbas. kunagi jamasin ühega, kallasin lehtrist juba kütet peale aga mitte ei võtnud kütet ülesse, panin teise pumba ja kohe läks. ka kasutatud pumpa ostes on see üks põhiliseimaid asju, mis läbi võib olla
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
525 tds '93 ei saa kütust kätte
olen jäänud autoga metsa, ja paar korda maja ette, kuna masin ei võtnud häält sisse. kusjuures metsas sai mingi X- trikiga (lihtsalt ei saanudki aru, mille pärast siis) lõpuks masin tööle pandud. n.ö. aku viimasest hingetõmbest. iga kord on olnud sama jama- see läbipaistev toru, mis peale kütusefiltrit tuleb, on diislist tühi. kusjuures paak on olnud erinevatel juhtudel nii täis, kui peaaegu tühi. kütusepump töötab. käivitades teeb matsu ära (niipalju, kui voolikutes on, siis käiab tühja.
mingit immobilaiserit ka oma autol kohanud pole.
mispärast selline viga kord tuleb, kord kaob ise? ise elad veel üle,
aga kui abikaasa pisiperega kusagilt minema ei saa, kirud selle jama maapõhja.
mingit immobilaiserit ka oma autol kohanud pole.
mispärast selline viga kord tuleb, kord kaob ise? ise elad veel üle,
aga kui abikaasa pisiperega kusagilt minema ei saa, kirud selle jama maapõhja.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Kui aku peab siis lõpuks ta ikka tõmbab ennast käima.
Probleem on selles et tõmbab õhu vahele, oled sa ka tähele pannud mispidi sa auto pargid, nina üles?
Esmalt vaata ega kuskilt diislit tilgu, kui tilgub siis suur tõenäosus et sealtsamast tõmbab ka seistes õhju vahele.
Kõige tõenäolisemad kohad on:
Ülevoolu voolikud
Anduriga pihusti (juhtmega, eestpoolt neljas)
Kõrgsurve pump
Kütusetorustik täies pikkuses üle kontrollida
On ka juhtumeid kus paagisisese pumba juures rõngastihendid läbi ja laseb selat kütuse paaki tagasi = õhk süsteemis.
Samas on need teemad siin foorumis juba kõik ammu läbi käidud ja esimesel lehel ka päris palju seletatud.
Otsinguga on küll raskusi aga peaks hakkama saama
terv
erich
Probleem on selles et tõmbab õhu vahele, oled sa ka tähele pannud mispidi sa auto pargid, nina üles?
Esmalt vaata ega kuskilt diislit tilgu, kui tilgub siis suur tõenäosus et sealtsamast tõmbab ka seistes õhju vahele.
Kõige tõenäolisemad kohad on:
Ülevoolu voolikud
Anduriga pihusti (juhtmega, eestpoolt neljas)
Kõrgsurve pump
Kütusetorustik täies pikkuses üle kontrollida
On ka juhtumeid kus paagisisese pumba juures rõngastihendid läbi ja laseb selat kütuse paaki tagasi = õhk süsteemis.
Samas on need teemad siin foorumis juba kõik ammu läbi käidud ja esimesel lehel ka päris palju seletatud.
Otsinguga on küll raskusi aga peaks hakkama saama
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
torustik on hermeetiline. eks siis jah mõni tihendiraisk äkki. praegu ongi see jama, et autot pole siin. näpiks teda hea meelega ja hakkaks foorumis teemasid läbi lappama.
pagan, mul on ikka mingi kahtlus, et mingine elektroonikakamm..
aga selle leidmiseks läheb vastavaid spetsialiste vaja.
igatahes tänud vastamast!
pagan, mul on ikka mingi kahtlus, et mingine elektroonikakamm..
aga selle leidmiseks läheb vastavaid spetsialiste vaja.
igatahes tänud vastamast!
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!