525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Pandicted kirjutas:Nii, võttes enda tdsi-lt terve mootori juhtmestik maha ja kõik ahelad skeemi järgi ilusti üle kontrollitud, selgus et mul oli kaks pistikut omavahel vahetuses ehk siis sisselaskekolde külge käiv õhu temp. andur ning esimene termo lüliti, juhtmestik õigesti peale ja auto liigub nagu peab, ei olnudki ksp elektroonika piixus mis kütusekoguse paigast ajas. (Mõnele äkki abiks)


Soojalt endiselt auto ei käivitu, kahtlustan järgmist:
Nimelt avastasin ka seda, et kui töötava mootoriga võtta lahti pistik kõrgsurvepumba nurga reguleerimis solenoidilt ehk injection timing device siis mootoritöös ega käivitamisel midagi ei muutu, konsulteerisin ka ühe teise tdsi omanikuga ning tema väitis, et kui pistik lahti võtta siis mootoritöö ebaühtlustub totaalselt.

Pilt

Detail nr 16 -Solenoid valve for injection adjuster - 13512244358

Kas nende rikked on tihedad?
Kui palju see mõjutab soekäivitust?

+ keegi äkki viitsib proovida kuidas nende auto pistik lahti olekus käitub?
spetsialistid pommitage! :)

EDIT: tegin ka stomp testi, ilmnesid:
5 - Start of Injection Transmitter
19 - ?
29 - Speed Signal

Spido ja taho töötavad, kuid see 5. kood on ilmselt juhtpihustiga mingisugune probleem?

Mainin ära, et auto tühikäigul "nõkerdab", sooja mootoriga kaob ära.
Kasutaja avatar
AZL
Huviline
Postitusi: 4477
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47
Peamine sõiduk: BMW

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas AZL »

veidi teemasse kuid ehk keegi siin kokku puutunud 320d e46 100kw nimelt kõrgsurvepumba vahetus käsil kas pump on täis elektriline ja pole vahet kuidas peale läheb ? võlli asendit mõtlen just kuna puudub kiil seal otsas nagu tdsil on
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Süütenurk tuleb ikka paika panna. Seal peaks olema sama tüüpi pump nagu v6 hitleritel.

Pilt

Siin pildil on kiil,imelik.

Pilt
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
AZL
Huviline
Postitusi: 4477
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47
Peamine sõiduk: BMW

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas AZL »

killer666 kirjutas:Süütenurk tuleb ikka paika panna. Seal peaks olema sama tüüpi pump nagu v6 hitleritel.

Pilt

Siin pildil on kiil,imelik.

Pilt

pumba võllil on kiilu soon kuid ketihammakal pole kiilu kohta täiesti sile koonus lihtsalt , mootor sai tagant pandud lukku ja vana pump maha võetud sai kohe pilt tehtud kuidas see kiilu koht oli ja keeran uuel pumbal samasse kohta kiilu ja läheb peale tundub hetkel
Viimati muutis AZL, 01.02.2015 00:06 09, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

Tõenäoliselt on sul jama koos hetkel.
Pump peaks õiges asendis lukus olema enne mahavõtmist, oleks pidanud "märgid" kokku keerama, võtma vahelt ära kahvli nr 2 ja poldi nr 4 kinni keerama, et pumba võll õiges asendis lukustada. Seda kõike oleks pidanud tegema selle "uue" pumba autolt maha võtja.
Arvatavasti saad auto käima kui umbes õigesse asendisse jääb kiilusoon, aga kindlasti oleks vajalik täpne reguleerimine indikaatorkellaga või arvutiga. Reguleerimiseks on vaja ketiratas iga kord uuesti lahti tõmmata võlli küljest.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
AZL
Huviline
Postitusi: 4477
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47
Peamine sõiduk: BMW

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas AZL »

selge asi selge selleks korraks , tänud info eest :)
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Nonii küsin siis teistpidi,

1993a. 525TDS ei lähe soojalt käima, kui mootor välja suretada ja koheselt uuesti starterit anda (Rõhutan). 20min seisab siis läheb umb 3 sekundiga.

Kulunud plunseriga on minu teada vastupidi?

kellelgi on sellist kogemust olnud?
Viimati muutis Pandicted, 03.02.2015 15:26 35, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Ei, see on kulunud pump.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Aga mis sa sellepeale ütled kui väidan, et see tekkis eelmise jaoturpeaga üleöö ning vahetades detailid uute vastu probleem täpselt sama?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

Pandicted kirjutas:ei lähe soojalt käima, kui mootor välja suretada ja koheselt uuesti starterit anda

Ja milles see probleem seisneb siis? Ise jätad seisma mootori või sureb välja? Ja kui ise jätad, siis milleks jätta üldse kui uuesti käima paned kohe? Auto on sõitmiseks.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Sinu jaoks on see normaalne kui lähed ala tanklasse või poodi ning peale seda ~ 20min auto käima ei lähe? Ja ära ütle mulle, et jäta auto käima.

Rääkisin probleelmist, et minu teada kulunud peaga peaks koheselt käivitades ikkagi minema, (kuna pead läbiv küte ju jahutab seda) kuid seistes 10min lõtkud idee poolest suurenevad kuna pumpa ei jahutata.
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.
´17 4Drive
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

Pandicted kirjutas:20min auto käima ei lähe
Palju mootor jahtuda jõuab selle 20 minutiga, kas näiteks eelsüütetuli põleb pikemalt jälle?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Oleneb välistemperatuurist, ülidselt on väike nõks alla keskmise triibu. Eelsüütetuli ei põle.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Riivo kirjutas:tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.
See on selline paras linnalegend. Tegelikult tuleb pumba jaoturpead jahutada ja mäletan omega aegadest kui ikka valasid kanistrist 20-40 liitrit peale, siis oli alles mõtet proovida. Seda ka siis ikka et veejuga otse pumbale. MIngi ämber vett mootori peale lahmata ei anna mingit tulemust.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Harri_K »

Ta pidaski silmas pumpa ju. Endal aitas 5l kankust peale valamine et paugupill oleks, 324td-ga oli tegu, Soojalt võisid aku tühjaks käiata, ei teinud piuksugi.
Kasutaja avatar
taytz
Huviline
Postitusi: 1714
Liitunud: 22.02.2008 13:19 32

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas taytz »

Mida loetakse veel norm surveteks 525TDS-il et moto ilusti käivituks.
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jass161 »

taytz kirjutas:Mida loetakse veel norm surveteks 525TDS-il et moto ilusti käivituks.
20bar
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

killer666 kirjutas:
Riivo kirjutas:tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.
See on selline paras linnalegend. Tegelikult tuleb pumba jaoturpead jahutada ja mäletan omega aegadest kui ikka valasid kanistrist 20-40 liitrit peale, siis oli alles mõtet proovida. Seda ka siis ikka et veejuga otse pumbale. MIngi ämber vett mootori peale lahmata ei anna mingit tulemust.
MA ainult vangutan pead ja ütlen et süvene teemasse...ma imestan et sa ei arvanud et juhiiste tuleb ämbritäie külma veega üle kallata kui jutt on kõrgsurvepumbast.
´17 4Drive
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Minu probleemi puhul piisab täiesti 0.5l -st veest kui otse jaoturile peale valada, käivitub ~2 sekundiga.

Kahtlustan, et probleem tekkis peale termostaadi vahetamist, enne püsis temp peale veerandi kriipsu, nüüd on stabiilselt keskel koguaeg. 300 - 400km sai vahetatud jaoturpea koos plunseriga 10mm (hiinast), midagi sitemaks ega paremaks ei läinud, ainult et pumba kaant pidi oluliselt maha lööma, et pööre normaalseks saaks.

Hiljem muidugi pandi arvutiga kaan paika, ka süütenurk kellaga.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas erikred »

Solenoidi vahetasid ära?

Terv
Erich
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Jah, midagu ei muutunud kardan, et see kolb on seal kinni mingisuguses asendis.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas erikred »

Varuosa teemas olid mingid teadmata olukorras ja vigadega pumbad müügis. Osta kommiraha eest ja komplekteeri töötav pump korralikest juppidest.

Terv
Erich
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Paar nädalat tagasi ostsin juba ühe kommiraha eest, panin täna peale ja soekäivituse probleem on kadunud ning auto liigub ka oluliselt paremini. Lõpp kokkuvõteks arvan siiski, et viga oli hiina päritolu uue jaoturpea ebatiheduses.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas PeeterA »

Täiesti kindel, et kehv jaoturpea. Ise soetasin kunagi aastaid tagasi väidetavalt Itaalias tehtud uue jaoturpea Tartu Stikke nimelisest ettevõttest. Ühtegi firmatunnust jaoturpeal polnud. Ilmselt ikkagi hiinakas.
Soe käivitus oli pärast seda isegi kehvem kui algupärasega. Pärast läksin Bosch'i esinduses renoveeritud pumba teed ning käivitusprobleemid kadusid. Imelik, et seda sodi müüakse siiamaani. Aga noh, odav hind peibutab.
tel. 51 949 859
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Samas, enne pumba vahetust sai proovitud niimoodi, et sõitsin auto kuumaks, seejärel proovisin käivitada. Ei käivitunud, voolikust ~ klaasi täis vett jaoturpea otsas olevatele "düüsidele" ja auto käivitus koheselt. Täpselt ei saagi aru kuidas see tõrts vett siis suutis jaoturi maha jahutada ja selle tihedamaks teha !?
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

2.5 TD Sõidu pealt hakkas rapsima, suri välja, läks tööle, suri välja(käik oli sees sõites muidugui) okei, jäin seisma. Proovisin käivitada, 1-2 sekki käiamist, läheb tööle ja sureb välja. Nii iga kord. Sai auto ära lohistatud. Külmast peast proovisin uuesti. Täpselt sama jama, käivitad, läheb tööle, 1 sek töötab, peeglist paistab kooralikult musta ja sureb välja. Autocom andis veaks kood 64 - Fuel Quantity Control Out of Range. Pump on omadega paigas, küll aga on kunagi enne minu kätte jõudmist suti peale koputatud elektroonilise pea kulumise tõttu. Kuna 50-60km enne oli mooto läbinud 90% ulatuse kap remondi, siis kahtlustasin et äkki vända andur sai liiga sügavale. Vahetasin selle ära, aga nali on sama. Googlest miskit vastust ka ei tule. Omal mõistus otsas.
Süda on BMW.
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jass161 »

WhoIsTheMaster kirjutas:2.5 TD Sõidu pealt hakkas rapsima, suri välja, läks tööle, suri välja(käik oli sees sõites muidugui) okei, jäin seisma. Proovisin käivitada, 1-2 sekki käiamist, läheb tööle ja sureb välja. Nii iga kord. Sai auto ära lohistatud. Külmast peast proovisin uuesti. Täpselt sama jama, käivitad, läheb tööle, 1 sek töötab, peeglist paistab kooralikult musta ja sureb välja. Autocom andis veaks kood 64 - Fuel Quantity Control Out of Range. Pump on omadega paigas, küll aga on kunagi enne minu kätte jõudmist suti peale koputatud elektroonilise pea kulumise tõttu. Kuna 50-60km enne oli mooto läbinud 90% ulatuse kap remondi, siis kahtlustasin et äkki vända andur sai liiga sügavale. Vahetasin selle ära, aga nali on sama. Googlest miskit vastust ka ei tule. Omal mõistus otsas.
Kas kütet on alla 30L paagis? Kütet ei saa kätte tõenäoliselt. Kas etteandepumba juures kamm, filter kinni jne
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas KristjanK »

" onclick="window.open(this.href);return false;
kellelgi ideid?
Viga hakkas ilmnema pärast umbes 25 km läbimist, üsna lampi.
Kapoti all olid 3 tagumist pihustit täiesti läbimärjad ja kõik see kolin tuli ikka mootorist.

Ette tänades,
Kristjan
Arz18
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03.02.2011 23:37 15

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Arz18 »

318 1995. a Tdsil mure siis selline.

Aeglasel sõidul lõi klõbina sisse mootorisse. Välistatud said klapid(kontrollitud ja korras) ja ka ketipingutid ning kett. Tunni aja pärast , kui puksiir kohale jõudis, siis veel käivitus poolest pöördest. Järgnevatel päevadel ainult lubas, kuid tööle ei hakanud. Pärast Aku laadimist( aku sai maha võetud ja laadima pandud) ei tee üldse enam häält. Lisan ka siia video, millist häält teeb pärast aku peale panemist.

Mureks ongi siis see, et enam üldse ei käivitu, kas pihustite rike võib tekitada sellise sümptomi või on ka midagi muud töölepingu lõpetanud, näiteks starter?

https://www.youtube.com/watch?v=GKUqXdbnGp8
Vasta