E34 Mure sisesoendusega

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kaidop
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 16.12.2003 20:07 35
Asukoht: Linna lähedal maal
Kontakt:

E34 Mure sisesoendusega

Postitus Postitas Kaidop »

ehk oskab keegi aidata või on kogenud sama lugu.
Asi siis järgmine.. sisesoenduse ventikas lihtsalt ykspäev ütles töölepingu üles.. neljast võimalikust kiirusastmest jäi järgi ainult kõige kiirem ehk siis neljas aste.. teistel kiirustel on täiesti vait. Oskab ehk keegi nõu anda mida täpsemalt vaatama peaks või kuidas asjast jagu saada?
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

kaks võimalust:

- Lüliti ise katki. Ebatõenäolisem, kuid täiesti võimalik. Mu viimasel 525-el oli nii - 400 krooni ja korras

- mingi takisti (või kuidas seda nimetatakse) on katki. Asub ta kõrvalistuja poolel jalgade juures keskkonsooli vaipkatte taga. Vahetada lihtne - maksab vist 250 krooni (lammaris muidugi).
E32 750i (1994)
waltz
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 06.01.2004 01:05 16
Asukoht: tlnas

Postitus Postitas waltz »

mu 520 oli sama probleem, mille tekitas mingi ventika relee (rooli all) elektik tegi 140 eeki ja 0,5h korda
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Mure e34 sisesoendusega

Postitus Postitas priitv8 »

patune kirjutas:neljast võimalikust kiirusastmest jäi järgi ainult kõige kiirem ehk siis neljas aste.. teistel kiirustel on täiesti vait.
See on selle takistipaketi täiesti tüüpiline viga. Kunagi kirjutasin sellest pika jutu >>siia<<. Vaata kõige viimast postitust.
Seda võiks lisada, et see needi paikamine pidas mõned kuud, siis puurisin ta lihtsalt välja ja panin poldi. Siiani muret pole! Ühel tuttaval tegin samamoodi. Ja selle takisti juurde pääseb gaasipedaali kõrval oleva katte eemaldamise järel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

osadel paremal(st.kõrvalistuja) pool
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Mul selline kala ,et on ainult 2 kiirust järgi... kõige aeglasem ja kõig kiirem... ja ventikat täitsa kinni panna ei saa.. kui raadio ei mängi siis häirib jubedalt....
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

See, kas asjale juhi- või kõrvalistuja poolt läheneda, sõltub auto väljalaskeaastast.. Kogu asi ilusti ära seletatud siin:

http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm


Jõudu lammutamisel :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Asi selles, et see "mõõk" aka sword on ainult neil, kel kliimaautomaatika (kolm rullikut ja all rida nuppe õhujaotuse reguleerimiseks). Neil, kel tavaline ahi või konditsioneer (kolm lükatavat liugurit õhujaotuseks pluss kolm "gaasipliidinuppu" temperatuuri/ventika kiiruse jaoks), neil pole ka seda mõõka vaid on traattakistite pakett.
Kas ta on paremal või vasakul, võib ka sellest sõltuda, kas on Behri või Siemensi ahi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Omal autos nii konditsioneer ja ka "mõõk" kõrvalistuja pool küljes olemas..
Siis mingi aretatud värk?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

sorts kirjutas:Omal autos nii konditsioneer ja ka "mõõk" kõrvalistuja pool küljes olemas..
Siis mingi aretatud värk?
Aga kumb kliima juhtplokk on?
Kas tavaline kliimaseade (IHKR)
Pilt
või kliimaautomaatika (IHKA)?
Pilt
BTW IHKA-l on alati konditsioneer olemas!
Mõõk on vajalik selleks, et ventika kiirust sujuvalt reguleerida, mida oskab teha IHKA. IHKR-l ja ilma kondita kütteseadmel on ventika kiirused fikseeritud (4tk).
A mine sa ullu tea, äkki on ka mõni fikseeritud kiirustega ventikas tehtud mõõga ja mitte takistite peal? :shock:
Neid erinevaid kütteseadmeid jõuti E32/E34 eluaja jooksul mitmeid peale panna.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Selline nagu näha ülemisel pildil.
IHKR siis ja ventika kiirused on fikseeritud (4tk).
Samuti pole salongiõhu mikrofiltrit seal mõõga juures :shock:
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

mul sama probleem mis üleval pool 525 räägib. Äkki keegi oskab midagi kosta??
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Emm mul on kliimaautomaatika.. täpselt nagu sel 750'l alumisel pildil! Kuid jah kiiruseid on 2 aeglane ja kõige kiirem.. ja ventikat täitsa kinni panna ei saa.. undab...
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

kuule 525 kui sa kunagi asjasse selgust saad siis anna ikka mulle ka teada, mul ju sama mure. Kui ise midagi kuskilt abi saan siis annan teada!
Aga üks tark ütles, et seda kliimasüsteemi juhib ka mingi aju, mis pidi tuksi minema ja siis veel seesama rullikute plokk pidi ka üks nörk koht olema, aga kes teab võibolla on hoopis nn.mõõga viga. Aga ütle kas sul temp. saab reguleerida???
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Ailer kirjutas:kuule 525 kui sa kunagi asjasse selgust saad siis anna ikka mulle ka teada, mul ju sama mure. Kui ise midagi kuskilt abi saan siis annan teada!
Aga üks tark ütles, et seda kliimasüsteemi juhib ka mingi aju, mis pidi tuksi minema ja siis veel seesama rullikute plokk pidi ka üks nörk koht olema, aga kes teab võibolla on hoopis nn.mõõga viga. Aga ütle kas sul temp. saab reguleerida???
Emm seal rullikutel on jah need temperatuurid kirjas.. kuid täpselt nüüd ei oska öelda kas ettteantud temperatuuri süsteem ka tekitada/hoida suudab.. kuid kui 16 kraadi peale panna.. siis minig aja jooksul hakkab jahedamat õhku puhuma küll. Kliima võin ära unustada.. sest vaevalet ,et asi vaid puuduvas freoonis on kardan ,et süsteem on juba õhtul ,samas mine tea... :idea:
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

huvitav kas ma tätisa loll aga gaasi pedaali juurest ma seda vidinat küll ei leia, autos 524td :) . 89 aasta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

89 aasta autol võib ka "sword" ehk mõõk olla. See asub paremal pool, seal kus tavaliselt mikrofilter.
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

okei otsin seda mõõka aga mitte kuidagi ei leia, vbla ma pime, otsin nimelt kõrvlaistujapoolelt seda. midagi ma leidsin, aga ei saa seda kuidagi kätte, seal mingi karbikest ja mittekumbagi ma kätte ei saa pean pool konsooli laiali lammutama, et seda kätte saada? :S


leidsin mõõga :P


äkki keegi oskaks tõlkida, et mida mul vaja ja kuidas parandada seda mõõka, või lihtsam uus osta?
Vasta