1. leht 1-st

Õhulugeja juhtmed

Postitatud: 19.03.2007 09:37 45
Postitas Martin_S
Probleem selles et hakkasin igaks juhuks kontrollima õhulugeja juhtmeid ja avastasin et kokku oli joodetud valge ja pruun juhe (omavahel) milleks selline asi hea peaks olema??? :roll: ma ei kujuta ette sai nad lahti võetud üksteise küljest. kuid muutust küll masina töös ei olnud. mis selles ühenduses head on??? Ma ei tea kas selline ühendus rikub õhulugeja? + see ka et see ühendus dianostikas välja ei tulnud ja õhulugeja voga ei näidanud. kas see ühendus võib piltlikult näidate et lugeja töötab normaalselt?
Autoks siis 530 V8 - 93

ühesõnaga pilt siis selline (ma loodan et aru ikka saadakse) see must asi seal all on pistik :D

Pilt

sai tehtud algeline ühendus mis vist väga hea ei ole aga uue pistiku koos juhtmetega loodan leida siimu juurest varsti

Pilt

Postitatud: 19.03.2007 10:02 07
Postitas priitv8
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/07.jpg
Sketšile peale vaadates tunduvad need olema 1 ja 4, pruun võiks olla mass (nagu tavaliselt) aga nr 4 (GR/BL) on HLM mass (ECU siseselt).
BTW väga äge installatsioon!

Postitatud: 19.03.2007 10:09 07
Postitas Martin_S
kahjuks jah see installatsioon kõige parem ei ole aga tegu on ajutisega ;)
hmm aga kas see masside kokku keeramine oma vahel midagi ei muuda :roll: krt ilmselt peaks proovima peale teist õhulugejat. aju sisene
aga nr 4 (GR/BL) on HLM mass (ECU siseselt).
aga nende masside kokku ühendamine muudab ka midagi aju tegevuses??

Postitatud: 19.03.2007 10:46 41
Postitas Hans
Priidu antud joonist vaadates on tegemist ikka kahte erinevat ülesannet täitva juhtmega. See kui palju miski mida mõjutab ma ei tea aga teades sakslaste praktilisust siis niisama see ei ole.

Postitatud: 19.03.2007 11:41 41
Postitas Martin_S
Hans kirjutas:Priidu antud joonist vaadates on tegemist ikka kahte erinevat ülesannet täitva juhtmega. See kui palju miski mida mõjutab ma ei tea aga teades sakslaste praktilisust siis niisama see ei ole.
seda minagi mõtlen. kahtlane lugu sellega eks peab diagnostikasse nüüd minema äkki näitab nüüd õhulugeja viga. Samas siis kui ECU saaks vigast inffi kas ta siis ei peaks avriirežiimi aju lööma :roll:

kui need mõlemad massid on siis peaks saama kontrollida kontroll lambiga. kas mõlemale juhtmele tuleb mass peala. kas on see tegevus mõeldav. otsaselt sellega ei tohiks midagi rikkuda.. vist

Postitatud: 19.03.2007 12:28 58
Postitas priitv8
Oluline on ECU ots nr 41. See on õhulugeja signaal.
See, kas ja kus too HLM mass ECU sees ühendatud on, ma peast ju öelda ei oska. Täiesti reaalne võimalus on, et seal sees kõik massid ka kokku saavad.

Postitatud: 19.03.2007 18:06 39
Postitas Hans
Nüüd on midagi ikka sassi läinud.
Skeemile tuginedes
punane/sinine - vool
hall/kollane - õhulugeja signaal
pruun - maa
valge (skeemil gr/bl) - HLM mass siis vist

Skeemil see kolmnurk ikoon võimendi... see et kaks juhet oli omavahel kokku pandud, tehke omad järeldused ise.
Ja miks lahtiühendades midagi ei muutunud siis mina vastus ei tea.

Postitatud: 20.03.2007 00:04 06
Postitas priitv8
Hans kirjutas:Skeemil see kolmnurk ikoon võimendi...
See ei ole op-võimendi, vaid jätk teiselt lehelt (number kolmnurga sees).

Postitatud: 20.03.2007 00:49 08
Postitas Hans
Seda küll aga pidasin siiski silmas seda kolmnurka.

Postitatud: 20.03.2007 09:40 23
Postitas priitv8
Hans kirjutas:Seda küll aga pidasin siiski silmas seda kolmnurka.
Selge. See on sel skeemil jah naljakas joonistus. BTW '94 aasta skeemil seda enam ei ole ja ECU sisendite kirjelduses on selgelt öeldud, et 14 on HLM Masse.

Postitatud: 20.03.2007 12:26 46
Postitas Martin_S
paganama segane on see värkk ikka :| ei oskagi mõelda hetkel mitte mingit pointti selles kokku ühenduses. huvitav jah et 94 on HLM mass ja sellel siis on ta teist moodi

ühesõnaga siis arvatavasti mul see üks siis mass ei ole hlm mass ecu oma
ja on hoopis midagi muud
Hans kirjutas:Skeemil see kolmnurk ikoon võimendi... see et kaks juhet oli omavahel kokku pandud, tehke omad järeldused ise.
Ja miks lahtiühendades midagi ei muutunud siis mina vastus ei tea.
samas kui see võimendi on läbi põlenud siis ... võib tekitada küll igast jamasid sellisel juhul on ju õhulugeja impulsid kõik häiritud
aga kust ma seda võimendit üldse otsida võin?

Postitatud: 20.03.2007 15:09 09
Postitas nemps
see võimendi on õhulugejasse sisse ehitatud nii et kui seal kala siis uut õhulugejat vaja.

Postitatud: 20.03.2007 15:49 18
Postitas priitv8
Martin530 kirjutas:paganama segane on see värkk ikka :| ei oskagi mõelda hetkel mitte mingit pointti selles kokku ühenduses. huvitav jah et 94 on HLM mass ja sellel siis on ta teist moodi

ühesõnaga siis arvatavasti mul see üks siis mass ei ole hlm mass ecu oma
ja on hoopis midagi muud

samas kui see võimendi on läbi põlenud siis ... võib tekitada küll igast jamasid sellisel juhul on ju õhulugeja impulsid kõik häiritud
aga kust ma seda võimendit üldse otsida võin?
1) Ei usu, et M60 DME pinout oma elu jooksul üldse muutus. Eriti, kui on 404-lõpuga ECU. Al. 1/95 tuli küll teise numbriga, sest EWS lisandus, aga kahtlen, et sealgi HLM kuidagi teistmoodi ühendatud on.

2) HLM kohta käib sama jutt - see on läbi aastate vist sama olnud. Vaata BMW ja Boschi numbrit seal peal.

3) Miks Sa üldse selle HLM üle pead murrad? Diagnostika on midagi öelnud selle kohta? Kuigi, omast kogemusest tean, et see HLM võib ka nii kalada, et diagnostika ei näita midagi.

Postitatud: 20.03.2007 16:00 39
Postitas Martin_S
priitv8 kirjutas:3) Miks Sa üldse selle HLM üle pead murrad? Diagnostika on midagi öelnud selle kohta? Kuigi, omast kogemusest tean, et see HLM võib ka nii kalada, et diagnostika ei näita midagi.
asi ongi selles et diagnost ei näidanud midagi aga eks see seletab ka selle miks ei näidanud ;)
eks ma lähen otsin samasuguse õhulugeja ja katsetan vaatan mis juhtub. Äkki on märgata mingit muutust mootori töös :roll:

Re: Õhulugeja juhtmed

Postitatud: 03.04.2010 22:24 36
Postitas bmwkas
natuke teemaväline küsimus. et kas õhulugeja numbritest on võimalik välja lugeda et kui suure mootori jaoks on mõeldud :?: (ise algaja)

Re: Õhulugeja juhtmed

Postitatud: 04.04.2010 11:00 35
Postitas Andrez
Oh oh, päris vana teema sulatasid üles :lol: Aga toksi oma varuosa number www.realoem.com ja sealt näed mis mootoritele see õhulugeja sobib.

Re: Õhulugeja juhtmed

Postitatud: 04.04.2010 19:18 17
Postitas bmwkas
mina hakkam ei saand. õhulugeja kood esimene 0280202090 teine kood 17105469 autoks siis 520i e28 86a.