1. leht 1-st

e34 525td on uimasem peale mootori remonti.

Postitatud: 14.03.2007 13:16 01
Postitas zeck
Oli selline lugu et auto hakkas üle kuumenema ja puhunud sooja õhku salongi. Viisin auto kohaliku ''meistri'' juurde, ning too hakkas jahuma, et mul on plokikaane tihend läbi. Kuigi ise olin kindel, et veepump on läbi... Eks ta on meister ja peaks paremini teadma, lasin tal tihendi ära vahetada. Aga pärast oli ikka sama jama edasi ja mootor hakkas imelikult töötama (loe: valjemini ning ebaühtalsemalt) ning oli poole uimasen :? Viisin auto teisse kohta, öelda kohe et veepump on läbi, vahetati selle ja kõik on korras :) Aga auto ei lähe nii hästi edasi kui varem, mida mulle seal siis valesti tehti?
Muideks kui plokikaas maha võeti siis kõik kiitsid, et sellist korraliku diisel mootorit nad pole juba ammu näinud...

Postitatud: 14.03.2007 14:35 46
Postitas hanzvonkazak
süütenurk vale äkki?

Postitatud: 14.03.2007 15:09 27
Postitas romm
Kaldun ise ka arvama, et nurk vale. Lase mõnel teisel meistril see üle vaadata algatuseks!

Postitatud: 15.03.2007 09:33 04
Postitas zeck
romm kirjutas:Kaldun ise ka arvama, et nurk vale. Lase mõnel teisel meistril see üle vaadata algatuseks!
Ise arvan ka, et süütenurk vale. Aga kui keti veidi valesti paned siis peaks mootori töö täitsa halb olema ju :?:
Auto nagu töötab suht hästi kuid mitte nii nagu varem :? Ning kiirendades on selline tunne nagu turbot pole taga, 2000rpm juures peaks ju mõnus tõmme tulema, aga seda enam pole :? muidu turbo vilistab küll...
Et siis võib selline jama sest süüte nurk on vale, või äkki pandi vale tihend vahele?

Postitatud: 15.03.2007 10:25 39
Postitas raiks660
paksem tihend tömbab vist silindri surve maha

Postitatud: 16.03.2007 10:53 51
Postitas Tiit525
Kohalik meister seebiks!, kui auto remondi käigus vigu juurde sai mitte neist ei vabanenud! :D

Postitatud: 16.03.2007 12:33 45
Postitas zeck
Tiit525 kirjutas:Kohalik meister seebiks!, kui auto remondi käigus vigu juurde sai mitte neist ei vabanenud! :D


See kohalik meister oli küll paras tolgus. Tema pärast käisin ma ligi kuu aega jala, sest arvasin et plokikaas on läbi ei julgenud autoga sõita ning kogusin raha uue kaane jaoks...
Aga OK, see selleks.

Postitatud: 16.03.2007 13:48 16
Postitas Danil523
ei tea kuidas sul aga kui ma võtsin enda kaant maha - vaatasin ennem kuidas mehhaaniliselt veepump püsib ja ka termostaat, peale selle kiskusin juba kaane maha, (äkki sa oopis hoidsid kokku selle pealt et meister võtaks maha korra veepumba ja vaataks palju labasid järgi on) :D , ma arvan et ikka ei tasu töömehi nii süüdistada

Postitatud: 16.03.2007 16:49 03
Postitas veix2
Ma ju ütlesin sulle et veepump läbi aga sina ikka kohe kaane kallale :lol:

Postitatud: 17.03.2007 04:08 09
Postitas zeck
veix2 kirjutas:Ma ju ütlesin sulle et veepump läbi aga sina ikka kohe kaane kallale :lol:


Kusjuures ise naeran ka selle üle preagu, sorry et sind ei uskunud :)

Postitatud: 17.03.2007 10:38 45
Postitas romm
Ise oma silmaga sai nähtud, kuidas "meistrid" panid keti 4 hamba jagu valesti peale ja kusjuures mootor töötas suht ühtlaselt ja normaalselt endagi imestuseks. Ainult tagant ajas auto jubedalt musta ja halli suitsu välja :lol:

Postitatud: 17.03.2007 17:52 41
Postitas hanzvonkazak
4 hammast natukene paljvõitu ei ole? selle peale peaks juba kalpid peas ära käima ju.

Postitatud: 17.03.2007 18:17 38
Postitas Veljo_V
Minul oli ka kord selline juhus et tõmme kadus, tahtsin juba turbot vahetama hakata, aga selgus et sisselaske kollektori all oli üks pisike kummi voolik puruks ja siis panin uue aja asi toimis, see voolik tuli küttefiltri juurde ja seal läks mingi anduri külge!

Postitatud: 17.03.2007 18:31 36
Postitas romm
hanzvonkazak kirjutas:4 hammast natukene paljvõitu ei ole? selle peale peaks juba kalpid peas ära käima ju.
Sellel mootoril läksidki klapid pähe ning alles siis sai see "meister" aru, et midagi oli valesti. Hiljavõitu muidugi, väga korralik mootor lasti noomodi õhtale. Siit ka moraal, et meistril ja meistril on ikka suur vahe. Võõraste nägudega tuleks ikka väga ettevaatlik olla, enne kui auto kellegi kätte viia uurida ka maad natukene.

Postitatud: 18.03.2007 01:09 43
Postitas kopamees
Igaljuhul kui ma isegi 100% tean ,et ma panin rihma või keti õieti peale, keeran ma ikkagi esimesed kaks tiiru mootorile käsitsi vändaotsast peale. Alles siis starterit - justkui rituaal :D

Postitatud: 18.03.2007 23:18 40
Postitas Viljar
Tihendis ma viga ei usu, arvan, et siiski on ülevalt nukk paigast ära, kuna hammakas läheb nuka peale koonusega (ei ole kiilu), siis seal väga lihtne eksida.