E39 vedrustus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
pikk100
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 05.06.2006 23:15 33
Asukoht: Tartu

E39 vedrustus

Postitus Postitas pikk100 »

Probleem esivedrustusega , autoks 530d 99 aasta.
Probleem seisneb selles, et külmaga järsku esivedrud nagu alt ära kadunud.
Nina alla vajunud ja mingit vedrustust ei toimu. Äkki kellelgi veel selline probleem esinenud ja mis võiks viga olla. Seis umbes sama nagu tagavedrustusel siis kui õhkpadi katki. Ei usu hästi et korraga mõlemad vedrud järsku katki läinud. Lihtsalt mingi 6 tunni seismisega juhtunud see jama.Ei ole selle külmaga veel võimalust olnud auto alla ronida ja vaadata mis juhtunud.
Äkki kellelgi selle asjaga kogemus olemas?

Ette tänades
Andres
530dT ´99
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Külmaga amortidega mingi kala äkki? Olen kuulnud, et vahel teeb külm amortidega trikke...
pikk100
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 05.06.2006 23:15 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas pikk100 »

külm võib jah amortidega jamada , aga tunne on nagu oleks vedrud vahelt kadunud. Ega E39l pole mingil variandil äkki ka ees mingit reguleeringut?
530dT ´99
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

pikk100 kirjutas:Ega E39l pole mingil variandil äkki ka ees mingit reguleeringut?
paistab et on:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
pikk100
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 05.06.2006 23:15 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas pikk100 »

Ei saa mina sealt pildilt aru millega ja mis moodi ta seal seda kõrgust reguleerib. Äkki keegi targem selgitaks
530dT ´99
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

pikk100 kirjutas:Ei saa mina sealt pildilt aru millega ja mis moodi ta seal seda kõrgust reguleerib. Äkki keegi targem selgitaks
su autol võib olla see lisa:

FOR VEHICLES WITH
SPORTFAHRW.+TIEFERLEG.+NIVEAUREG

viimane sõna on nivoo reguleerimine, ühesõnaga reguleeritavad amordid.

vin koodiga peaksid saama UM´st järgi uurida kas on tehasest pandud.

edit: lisan veel nii palju, et kui juba 1 ära sureb siis teine läheb kiirelt järgi, kuna see teine peab 2 amordi tööd tegema.
pikk100
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 05.06.2006 23:15 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas pikk100 »

Sai siis hommikul enne tööle minekut autole soe garaaz otsitud ja töölt tulles olid amordid üles sulanud ja kõik töötas jälle. Tundus seekord siis nii , et amordid olid alumises asendis täiesti kinni külmunud. Esialgu töötab kuid ei tea kauaks, järelikult tuleb uusi amorte otsima hakata.
530dT ´99
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Viitab jah veele amordi sees.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Tüüpiline viga kulunud amortidega. Kah üle elatud (õnneks mitte enda autol). Sellisel kujul sõit võib päris ohtlik olla sest sisuliselt toimub vedrutamine õõtsoobade painduvuse arvelt ja see ei pruugi väga hästi lõppeda.

Soe (;)) soovitus mitte ringi sõita ja uued amordid kohe alla ajada.
Kasutaja avatar
Zalm
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 02.04.2006 16:23 29

Postitus Postitas Zalm »

530d-l on juba jah, nivoo amordid, ja nende vahetus on vist ikka vähe kulukam lõbu kui tavalistel...
Diesel Power
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Zalm kirjutas:530d-l on juba jah, nivoo amordid, ja nende vahetus on vist ikka vähe kulukam lõbu kui tavalistel...
Aga need on ju ainult taga!
Kahe telje õhkvedrustus on ainult X5-l.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

Mul mitmel autol sama pull...amort kinni külmanud. Ilmneb kusagil alla -20C juures. Väidetavalt külmub amortisaatoris mõni klapp sinna suve jooksul kogunenud kondensi tõttu kinni...ja siis sõidadki nagu puuhobusega.Aitab amordivahetus või soe garaazh.
Kasutaja avatar
Kalev_K
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 10.12.2006 22:08 27
Asukoht: järvamaa

nii

Postitus Postitas Kalev_K »

mul siuke teema just, et kui külma üle -20 c siis nagu amordid kaoks lihtsalt ära siin järvamaal siuksed lainelised teed ja auto esiots jääbki õõtsuma, ja kui külma alla -10 c siis jälle nagu kõik ok. Et milles nagu asi olla võib kas hakkavad ka amordid kustuma või ongi juba kustunud ????
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
pikk100
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 05.06.2006 23:15 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas pikk100 »

endal oli samamoodi, et just suurema külmaga, nüüdseks amordid vahetatud ja kõik korras.
530dT ´99
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

sama lugu...külmaga andsid amordid järgi, käisin veel igaks juhuks ka testimas ja sealt sain ainult kinnituse et seis nutune! Tänaseks uued amordid all ja sõit võib jätkuda :cool:
Vasta