525 TDS chip

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
raul740
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 18.11.2006 09:58 25

525 TDS chip

Postitus Postitas raul740 »

Tere!Palju võiks maksta E39 chip ja palju ta autole juurde annab?
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Re: 525 TDS chip

Postitus Postitas Kalm »

raul740 kirjutas:Tere!Palju võiks maksta E39 chip ja palju ta autole juurde annab?
ca ~ 15 kw vist oli(?)
525tds jõud
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

525tds
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Ise lasin suvel ühe mootori kotti nende chippide ja tuning boxidega. Niiet ei soovita. Pigem tee selle raha eest mootorile kooralik hooldus ja siis on muretud kilomeetrid kindlustatud.
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

äkki oli mootor juba mineku peal ja lisajõud aitas kiirelt kaasa.
525tds
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Loomulikult ei saa välistada seda, et mootor oli juba hingusele minemas. Aga niipalju kui selle auto kohta eelmise omaniku käest teada sain, siis autol oli juba Saksast tuues box peal ning sellega oli sõidetud juba oma 100 000 km enne seda, kui mootor minu käes laiali lendas. Kui mootor sai lahti võetud, siis ühes kolvis oli auk, teine oli pealt ära sulanud ( st. ka kohe-kohe läbi põlemas) ja ülejäänud 4-l kolvil olid suured mõrad sees. Mees kellega koos sai mootor lahti võetud ja kellel on suur kogemus diiselmootoritega ütles ise ka, et arvatavasti selle boxi viga on, et ta viimaste aastatega enne minu juhtumit ka kokku puutunud sarnaste juhtumitega (just enne minu autot oli üks chipitud 2003 Passat 1.9 tdi). Aga eks see ikka ole iga mehe enda teha, mida ja kuidas ta enda autole külge poogib. Enda autolt sai igatahes see vidin kohe vahelt välja võetud kui uus mootor sai peale pandud :) .
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

romm kirjutas:Loomulikult ei saa välistada seda, et mootor oli juba hingusele minemas. Aga niipalju kui selle auto kohta eelmise omaniku käest teada sain, siis autol oli juba Saksast tuues box peal ning sellega oli sõidetud juba oma 100 000 km enne seda, kui mootor minu käes laiali lendas. Kui mootor sai lahti võetud, siis ühes kolvis oli auk, teine oli pealt ära sulanud ( st. ka kohe-kohe läbi põlemas) ja ülejäänud 4-l kolvil olid suured mõrad sees. Mees kellega koos sai mootor lahti võetud ja kellel on suur kogemus diiselmootoritega ütles ise ka, et arvatavasti selle boxi viga on, et ta viimaste aastatega enne minu juhtumit ka kokku puutunud sarnaste juhtumitega (just enne minu autot oli üks chipitud 2003 Passat 1.9 tdi). Aga eks see ikka ole iga mehe enda teha, mida ja kuidas ta enda autole külge poogib. Enda autolt sai igatahes see vidin kohe vahelt välja võetud kui uus mootor sai peale pandud :) .
Box ja chip muidugi 2 eraldi teemat ka.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Seda muidugi, et nad on eraldi teemad, aga mõlemate asjade põhimõte on ju tõsta mootori võimsust. Erinevalt chip-tuuningust saavutatakse boxiga suurem võimsus ainult pikendatud sissepritseaja abil (tavaliselt), mitte aga turbolaadimisrõhu või sissepritserõhu suurendamise teel. samuti ei ole vaja boxiga tavaliselt midagi enam auto küljes reguleerida. Viskad asja külge ja olemas. Minu auto peal olnud box tõstis ka pöörete piirajat.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2002
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

romm kirjutas:(just enne minu autot oli üks chipitud 2003 Passat 1.9 tdi).
Mis selle Passati mootoriga siis juhtus?

Kuna siin foorumites pole chippidega arvestatavat läbisõitu kellelgi, küsisin ühest UK foorumist pikaajalist kogemust bemmi diislite chippimise ja mootorite vastupidavuse kohta. Üldine seisukoht oli see, et chipi terviseks - osadel juba 100+ kkm ilma kõrvalnähtudeta sõidetud.

Aga ma vist siiski kaldun sinnapoole, et ei lähe odavaid ja lõhkuvaid hobuseid oma õlipõletiga püüdma ;)
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Selle Passati mootoriga juhtus sama asi, mis minu bemmi mootoriga (kolvidest põlesid augud läbi). Aga üleüldiselt minuarust kogu see chippimine jne teema üks paras vaidlemine on, kas kahjustab mootorit või mitte :) Ise tunnen veel teadaolevalt kahte tuttavad, kelle diiselautod on chipitud (siinkohal siis tegu VW Bora-ga), nemad on sõitnud kah nendega juba omajagu ning pole midagi juhtunud. Mingi 2 kuud tagasi rääkisin ka ühe autoelektrikuga, kes on ka kokku puutunud chipimisega ja boxidega ning tema ütles, et see mootorite läbipõlemine on tingitud meil müügil olevast diiselkütusest (see siis chipitud auto korral). Et kui kallata autole paaki nt Saksamaal müüdavat diislit, siis ei juhtu midagi. Ise ei oska seda kuidagi kommenteerida, aga kui lugeda ka kasutaja Ilvese viimast postitust, kus ta küsis UK foorumitest infi ja sealsed diiselautod on koos püsinud kõik, siis äkki on sellel jutul isegi mingi tõepõhi all.
Vasta