Mure 525td e34 aut.kastiga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Mure 525td e34 aut.kastiga

Postitus Postitas raivo01 »

Asi siis selline, et maanteel umbes 90km/h rekkast mööda minnes tõmbas käigu alla ja jõud justkui kadus. Pöörded "tõmblesid" ka 2500-3500 vahemikus. Sai siis rekkast mööda ja muidu 90km/h lastes olid pöörded alla 2000, aga peale seda olid 2000 ja natuke üle justkui oleks viimane käik kadunud. Hiljem teisele teele keerates kuskil 30km/h ja gaasi vajutades auto suri välja. Uuesti käima pannes olid kõik käigud jälle olemas, aga asi oli ikka kuidagi uimase võitu.

Oskab keegi öelda mis seal juhtuda võis? Kas tegu mingisuguse kasti jamaga või on midagi muud?
Soojalt kaovad ka armatuurilt käigu tähed, seega ei oska öelda kas äkki läks ka hammasratta märk põlema.
hardi
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 20.12.2006 16:26 49
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas hardi »

jõudu. kaks soovitust: käigukasti kohapealt pead tõenäoliselt stendi minema ja seal peaks tulema välja aju poolt fikseeritud veateated , kas läbilibisemine vms, et jõud on kadunud ja töötab suuremate pööretega siis asi võib olla turbo õhtale minekus - välja surra ta küll ei tohiks aga mine tea - arvan et näidiktulede kadumine ei ole asjaga otseselt seotud
525 TDS 95 autom, universaal
www.rinardi.ee
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Vahepeal töötas auto korralikult ja nüüd tekkis sama jama. Möödasõidul lõi pöörded 2500-3000 vahel tõmblema ja jõud kadus. Hetkeks lõi põlema ka pihusti märgiga tule aga see kustus suht kiiresti ära. Peale seda tundus, et kast ei lülitanud enam 4-ndat käiku, 90-ga sõites pöörded üle 2000 nagu 3nda käiguga ikka. Sai siis korra auto seisma jäetud ja uuesti tööle pandud ja pärast seda oli kõik ok.
Kasutaja avatar
mikk1984
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 20.11.2006 14:47 38

Postitus Postitas mikk1984 »

asi võib küttefiltris olla. et olenevat temperatuurist seal leiduv muutub vähe tahkemaks ja ummistabki süsteemi ära, suuremate pööretega kui ktust rohkem äheb ei saa pump enam vajaminevat kogust kätte...
minu autol oli täppselt sama probleem....
teadud kiirusel lihtsalt tõmbas hingest kinni ja kõik....
vahetasin küttefiltri ära ja peale seda oli asi ok
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

mikk1984 kirjutas:asi võib küttefiltris olla. et olenevat temperatuurist seal leiduv muutub vähe tahkemaks ja ummistabki süsteemi ära, suuremate pööretega kui ktust rohkem äheb ei saa pump enam vajaminevat kogust kätte...
minu autol oli täppselt sama probleem....
teadud kiirusel lihtsalt tõmbas hingest kinni ja kõik....
vahetasin küttefiltri ära ja peale seda oli asi ok
kütuse ja õhufilter on vahetatud max 1000km tagasi.
amarko
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 14.12.2004 14:28 58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas amarko »

Usu mind - mõttekam on käia UM-s ja lasta teha see minitest 125 krooni eest ja oledki targem. Ise pole pidand otsust kahetsema.
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

Ei usu kasti veasse! Pigem ei jätku mootoril tõmmet- vajutasid rohkem pedalile ja pidi ju käigu alla vahetama- ise käskisid. Kasti puhul oleksid pöörded mitte tõmmelnud vaid lihtsalt "lakke jooksnud" ning välja ka ei sure.
E34 520A ; E34 524TDA
KALEV27
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 31.10.2006 20:54 37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas KALEV27 »

Kas oled vea leidnud.Endalgi sarnane mure ainult et välja pole veel surnud.
Vasta