530d 2002 mootor väriseb aega ajalt. Milles viga?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
taisto2004
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 05.01.2007 16:39 27

530d 2002 mootor väriseb aega ajalt. Milles viga?

Postitus Postitas taisto2004 »

Käisin UM teostati mootori diagnostika midagi ei leitud, seal öeldi et mootori padjad võivad olla läbi lasin ära vahetada kuid ikka sama teema.(vahel väriseb vahel jätab järgi)Väristeb just tühikäigul.Kas võib olla ka kusagil mingi andur mis kord töötab kord mitte.Kui pihustites oleks asi siis peaks koguaeg olema see värin.
Ette tänades
Madis399
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 09.10.2005 21:01 30
Asukoht: Tallinn/Koluvere

Postitus Postitas Madis399 »

äkki see "nõme" hooratas süüdi?!?
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Kas see värin on nõrk või tugev, nõrk värin on disla puhul normaalne.
Kasutaja avatar
Avu
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 23.04.2006 21:16 21
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas Avu »

kuidas peapihustiga on?
äkki hakkab "kusema" ja sellest viga..
Bmw E39 525Tds. Evert. 5135042
Aitan rõõmsasti küsimustega ,mis puudutavad Bosch'i autotooteid!
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Avu kirjutas:kuidas peapihustiga on?
äkki hakkab "kusema" ja sellest viga..
Kas pumppihustitel on ka peapihusti :?:
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mootoripatjade vaakumsüsteem on ka korras?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
taisto2004
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 05.01.2007 16:39 27

Postitus Postitas taisto2004 »

aga kas diagnostika ei peaks näitama ära kui mõni pihusti korralikult ei tööta..Värin on ika suhteliselt tugev,vahel paneb terve auto vappuma
oskab keegi äkki veel aidata
Provokaator
Huviline
Postitusi: 187
Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
Peamine sõiduk: ZX14R

Postitus Postitas Provokaator »

Pihusti otsad on tõenäoliselt kulunud. Minuteada on need vahetatavad (karlaauto). UM-i test näitab suuures osas el osa ja mehaaniline pool jääb subjektiivse tulemuse poolele. Kui päris tuksi otsad lähevad, siis ei saa enam ülevaatuseslt läbi.
Pihusti ise terves tükis on suht kallis lõbu. Otsad, kui on vahetatavad, siis lase ikka kõik vahetada.
Ei saa võimalust välistada, et taas on mootoril mingi nipsasjakese probleem vaid mille kõrvaldamine maksab olematu summa.
Vasta