1. leht 1-st

Käivitumise probleem (525tds,e34)

Postitatud: 29.12.2006 20:59 27
Postitas nisu_uno
Tere!

Kirjeldan siis lühidalt probleemide olemust:

1)Soojast peast auto tahab pikka käiamist aegajalt, aga ainult siis kui vähemalt 20-30 min seisnud, siis läheb pikema käiamise( 5-10sekundit) peale käima, sellise naljaka kõrinaga mootoris(millega kaasneb mustjas pahmakas suitsu tagant). Probleem esineb hooti ja ei ole igapäevane.
(kui juba natuke pikemalt seisab...nii tundi kaks-kolm, et küünlaid pihustite kütmiseks juba vaja, läheb poolest pöördest)

2)Külmast peast käivitub kohe, aga korra puterdades ja longates ning pahvab sinakashalli suitsu sekundi-paar ja siis käib kenasti tuhande pöörde juures mõnikümmend sekundit....ja seejärel langeb normi.

3)Olen tähele pannud veel asjaolu, et paaru andes on hakanud viskama tagant sinakashalli...ning teinekord asfaldil ka must saba lausa maas.



Mootor muidu nurrub nagu vanaema kass süles... on lekkevaba ja õlikulu on samuti olematu.

Tänan ette kui keegi oskab miskit arvata....ise kardan kõrgsurvepumpa, aga ehk on lootust lihtsamale (loe:odavamale) veale? :)
Lähiajal muidugi plaan nii-ehk naa asja uurima minna, aga teretulnud on ikkagi erinevad arvamused asjast.

Postitatud: 29.12.2006 21:23 04
Postitas STG44
kõrgsurve pump on kulunud, palju kütust võtab ?

Postitatud: 29.12.2006 21:27 09
Postitas Kristjan_K
Kui tallinna kandist oled, siis tule meile, vaatab üle, ehk oskab midagi öelda.
Helista Valdekule, tööajal (tööpäeviti 10-18): 51900031

Postitatud: 29.12.2006 21:27 58
Postitas nisu_uno
palju kütust võtab

Oluliselt suurenemist täheldanud pole...kulu on 9 - 13l/100km, oleneb siis sõidumaneerist. 100% linnatsükkel.

Postitatud: 29.12.2006 21:37 40
Postitas nisu_uno
kõrgsurve pump on kulunud
Tundub jah endalegi, et pumbake vististi väsima hakkab. :(

Oskab keegi nõu anda või omab kogemustki ehk, annab pumpa ka taastada või värskendada?
Või on siiski, ikka ja ainuke kindel ning garantiiga tee uus pump?
...nii 15K muidu kõige parem pakkumine oli. :)

Kasutatu ost on ju mõttetu vast...või samas, seda on võimalik testida ka ilmselt, ilma et auto peal oleks? :roll:

Re: Käivitumise probleem (525tds,e34)

Postitatud: 30.12.2006 02:43 18
Postitas senka
nisu_uno kirjutas:Tere!

Kirjeldan siis lühidalt probleemide olemust:

1)Soojast peast auto tahab pikka käiamist aegajalt, aga ainult siis kui vähemalt 20-30 min seisnud, siis läheb pikema käiamise( 5-10sekundit) peale käima, sellise naljaka kõrinaga mootoris(millega kaasneb mustjas pahmakas suitsu tagant). Probleem esineb hooti ja ei ole igapäevane.
(kui juba natuke pikemalt seisab...nii tundi kaks-kolm, et küünlaid pihustite kütmiseks juba vaja, läheb poolest pöördest)

2)Külmast peast käivitub kohe, aga korra puterdades ja longates ning pahvab sinakashalli suitsu sekundi-paar ja siis käib kenasti tuhande pöörde juures mõnikümmend sekundit....ja seejärel langeb normi.

3)Olen tähele pannud veel asjaolu, et paaru andes on hakanud viskama tagant sinakashalli...ning teinekord asfaldil ka must saba lausa maas.



Mootor muidu nurrub nagu vanaema kass süles... on lekkevaba ja õlikulu on samuti olematu.

Tänan ette kui keegi oskab miskit arvata....ise kardan kõrgsurvepumpa, aga ehk on lootust lihtsamale (loe:odavamale) veale? :)
Lähiajal muidugi plaan nii-ehk naa asja uurima minna, aga teretulnud on ikkagi erinevad arvamused asjast.


vaata ikke enne uue pumba ostmist pumbanurk yle ja pihustid.sinine suic viitab hilisele pumbanurgale või kulunud pihustiotstele.võid proovida veel nii et kui mootor soe võta lahti eelsyyte kyynalde temperatuuri anduri pistik ja vaata kas läheb paremini käima

Postitatud: 30.12.2006 12:21 22
Postitas pedalos
minul oli soojalt käivitamisega sama probleem- nõudis pikka käiamist ja siis kui käima läks, viskas mõnusa suitsukatte taha, külmalt läks poolest pöördest. Mõned nädalad tagasi käisin diislikeskuses pumba kaanetihendeid vahetamas, kuna need olid väsinud ja hakkasid kütust välja ajama. Tihendite vahetamise käigus puhastati ka aja jooksul pumpa kogunenud sodi ja puhuti läbi ka mitte just kõige puhtamas olukorras mingi poldi sarnane vigur (meistri sõnul on see tagasivoolu reguleeriv kuul-vedru jms junn). Pärast seda on soojalt käivitamine hulga paremaks läinud, noh, ütleme, et päris poolest pöördest ei lähe, aga täispöördest käib.

Postitatud: 30.12.2006 12:31 30
Postitas piachotti
Kontrolli ka starterit kõik tarkpead ütlesid minulegi et kõrgsurve pump aga viga seisnes ainult starteris

Postitatud: 30.12.2006 15:12 13
Postitas nisu_uno
Tänud vastanuile...sain mingi ettekujutuse, mida kontrollida veel peale pumba.