1. leht 1-st

E34 93 automaat viivitus

Postitatud: 24.11.2006 02:01 27
Postitas Kaspar316
Kui pedaal põhja vajutada tekib vahel kiirendusel viivitus et nagu võtab tuurid üles mingi hetke pärast, millest siuke asi tekib?

Re: E34 93 automaat viivitus

Postitatud: 24.11.2006 03:11 53
Postitas Madis.
Kaspar316 kirjutas:Kui pedaal põhja vajutada tekib vahel kiirendusel viivitus et nagu võtab tuurid üles mingi hetke pärast, millest siuke asi tekib?
võtab käigu alla ehk teeb kickdowni

Postitatud: 24.11.2006 14:05 18
Postitas Kaspar316
miks see vajalik on? et madalama käigug saab siis pöörded kõrgemale lasta ja parema kiirenduse v?
Mis siis toimub kui gaasipedaaliga koos vajutatakse see nupp alla, mis pedaali taga on?

Postitatud: 24.11.2006 14:33 50
Postitas Ragnar
minuarust see selleks nii ethtud, et kui tahad 'rahulikult' põhjagaasiga kiirendada või vajutad korraks põhja, siis kiirendab hetkel sees oleva käiguga. Sujuva sõidu jaoks siis.
Kui aga hoiad kauem all siis vahetab käigu ära ja laseb ka pöörded tavalisest kõrgemale. Sellest tekib see mõtlemise efekt, kuigi see on nii taotluslikult tehtud.

Postitatud: 24.11.2006 14:42 14
Postitas Igor525
ehk natuke aja pärast saad ise hiljem juba sõita nii kui tahad, kas kickdouniga või ilma.

läheb õppimiseks aega..

Postitatud: 24.11.2006 15:04 16
Postitas Kaspar316
Igor525 kirjutas:ehk natuke aja pärast saad ise hiljem juba sõita nii kui tahad, kas kickdouniga või ilma.

läheb õppimiseks aega..
??

Postitatud: 24.11.2006 15:10 30
Postitas Igor525
kickdown tuleb tööle kui sa mingi kiirusega gaasi pedaali vajutad.

kui see kiirus selgeks siis tead ise nagu automaatselt vajutad nii et auto liiguks nagu vaja.

Postitatud: 24.11.2006 15:52 26
Postitas boob
Igor525 kirjutas:kickdown tuleb tööle kui sa mingi kiirusega gaasi pedaali vajutad.

kui see kiirus selgeks siis tead ise nagu automaatselt vajutad nii et auto liiguks nagu vaja.
Kas kickdown'i jaoks pole mitte nupp gaasipedaali all? 525TDS'il igatahes on... :roll:

Postitatud: 24.11.2006 15:57 11
Postitas Kaspar316
nupp on pedaali all jah

Postitatud: 24.11.2006 15:58 49
Postitas Igor525
ei uurinud eriti :)

kuid proovi aeglaselt mõhja pedaal lasta, kickdaun ei hakka tööle...

Postitatud: 24.11.2006 16:07 19
Postitas boob
Igor525 kirjutas:ei uurinud eriti :)

kuid proovi aeglaselt mõhja pedaal lasta, kickdaun ei hakka tööle...
No ära aja, mees :lol:

Ükskõik, kuidas mina oma masinal gaasi vajutan, peale kickdowni nupu vajutamist gaasipedaaliga lüüakse käik alla.

Postitatud: 24.11.2006 17:25 10
Postitas Igor525
lähen proovima :D

Postitatud: 24.11.2006 19:44 00
Postitas Igor525
tõesti... nupu vajatusega päris alati läheb... lihtsalt ei pandud ennem tähele :D


kuid nagu ma ennem ütlesin läheb kickdauni ka kuj lihtsalt kiiresti gaasile vajutada... mis mul tavalisetl on.. seda nuppuni mul tavaliselt gaasipedaal ei jõua...

Postitatud: 24.11.2006 19:56 18
Postitas Kaspar316
see on nagu jah mõeldud äkkkiirenduseks a mind huvitab, mis siis mootris ja käigukastis toimub see hetk

Postitatud: 24.11.2006 22:38 09
Postitas Trax
Endal vastupidine E39 (525TD)-ga. Ükskõik, kas mootor soe või külm, vajutad gaasipedaali põhja, mõtleb ca. 3-4-5sek. ja siis hakkab rapsima. Vahepeal töötab nii, nagu peab aga seda ka korraks. Peale mootori ja (vist ka aju) softi vahetust UM-s läks asi paremaks mingi ajani, mil hakkas uuesti jamama, kuigi nüüd veitsa parem. Õlid ja filtrid vahetatud. Misloom see kickdown on, ja kuidas see töötama peaks? Tegemist steptronic kastiga.

Postitatud: 24.11.2006 22:41 00
Postitas regaja1
Kaspar316 kirjutas:see on nagu jah mõeldud äkkkiirenduseks a mind huvitab, mis siis mootris ja käigukastis toimub see hetk
mind huvitab mis su peas toimub et nii lahedad küsimused tulevad

Postitatud: 24.11.2006 22:50 15
Postitas Kristjan_K
Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.

Postitatud: 24.11.2006 22:53 23
Postitas Trax
Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?

Postitatud: 24.11.2006 23:00 46
Postitas Kristjan_K
Trax kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?
"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.

Postitatud: 24.11.2006 23:10 35
Postitas Trax
Kristjan_K kirjutas:
Trax kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?
"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.
Automaadiga küllalt sõitnud juba. Situatsioon: foori tagant startimine.
Pedaal põhja, vahepeal jääb mõtlema nii 3-4-5sek ja siis rapsib, teine hetk jälle reageerib kohe, ning tunda on kohe see "tõmps". Keegi miskit tarka pole osanud öelda.
Vahepeal jääb jälle sõites nt 50km/h kinni. vajutad gaasi - midagi, lased lahti - midagi. Mõtleb natuke, ja siis hakkab reageerima. Müstika.

Postitatud: 25.11.2006 13:33 34
Postitas Kaspar316
njah, vanad autod, uued reageerivad kohe

Postitatud: 27.11.2006 00:57 10
Postitas siim_s
Kaspar316 kirjutas:see on nagu jah mõeldud äkkkiirenduseks a mind huvitab, mis siis mootris ja käigukastis toimub see hetk
Kui manuaaliga sõitnud oled siis tead et viienda käiguga mööda ei kiirenda nii efektiivselt kui kolmandaga. Nõnda teeb ka automaatkasti sinu eest.
Sealjuures ka mootoril lastakse pöörded kõrgemale, kuna kõrgematel pööretel on bensiinimootoril rohkem momenti.
Trax kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:
Trax kirjutas:Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?
"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.
Automaadiga küllalt sõitnud juba. Situatsioon: foori tagant startimine.
Pedaal põhja, vahepeal jääb mõtlema nii 3-4-5sek ja siis rapsib, teine hetk jälle reageerib kohe, ning tunda on kohe see "tõmps". Keegi miskit tarka pole osanud öelda.
Vahepeal jääb jälle sõites nt 50km/h kinni. vajutad gaasi - midagi, lased lahti - midagi. Mõtleb natuke, ja siis hakkab reageerima. Müstika.
Müstikat ei tohiks siin nüüd küll olla. Siin võib rohkem tegu olla probleemse kastiga.

Automaat vahetab tavaolukorras käiku kusil 2200 pöörde juures. Järsemate vajutuste korral - kõrgemalt. Et siis oleneb hetkelistest pööretest, kas ta nüüd reageerib kohe või mitte.
Sõidad vaba hooga 80ga - ökonomaiser näitab 0L/100km. Veered kuni ~60ni siis peaks veel neljas käik sees olema. Juhul kui nüüd vajutad gaasi, siis selle käiguga ei ole kohe nii erksat minekut oodata - hakkab enne käikudega toimetama.
Kui sõidad pideva veoga 50ga ja vajutad järsult gaasi siis on võimalik et on sees veel kolmas käik, selle juures on minek palju parem ja olenevalt kuidas gaasi vajutad - võibolla pole käiguvahetus antud olukorras kasti arust isegi vajalik.