1. leht 1-st

E39 m57 3.0 manual swap siduri libisemine

Postitatud: 12.03.2024 23:25 23
Postitas karlkostin
Tervist!
Tegin enda 142kw e39-l manual swapi, ning peale uue siduri, korvi, survelaagri ja töösilindri vahetust võtab mootor siiski siduri libisema. Kas asi võib olla hoorattas? Ideed otsas.
Kõike head!
Karl

Re: E39 m57 3.0 manual swap siduri libisemine

Postitatud: 13.03.2024 11:17 08
Postitas LEDBeam
Üldiselt sidurit koostades tuleb jälgida, et taldrikvedru jääks kenasti surutuks ja lamellide otsad õigele distantsile. Ja et ketas oleks õigetpidi vahel. Kui seda jälgida ei osanud, mine järgmistele ringidele, lõpuks ikka hakkab nupp nokkima.
Kindlasti kontrolli ära, et üldse õiged asjad hankisid ja tee selgeks, kas äkki on mootorit tuunitud.
Ja väga positiivselt mõjub kettale, kui teda käperdada õliste kätega ja siis paika panna.
Edu.

Re: E39 m57 3.0 manual swap siduri libisemine

Postitatud: 14.03.2024 10:19 34
Postitas karlkostin
Siduriketas sai õigetpidi sisse küll, aga kuna teema minu jaoks niivõrd võõras, siis jätsin teadmatusest korvi ja hooratta vahele natuke ruumi. Hetkel ainuke loogiline seletus. Vähemasti nüüd peaks juba kast natuke nobedamalt alla tulema. :D

Re: E39 m57 3.0 manual swap siduri libisemine

Postitatud: 14.03.2024 11:39 03
Postitas LEDBeam
jätsin teadmatusest korvi ja hooratta vahele natuke ruumi
Pilt Pilt

Re: E39 m57 3.0 manual swap siduri libisemine

Postitatud: 14.03.2024 12:00 38
Postitas patrik
loodan, et ei pingutanud korvi mutreid lihtsalt natuke peale, mitte lõpuni kinni?

Re: E39 m57 3.0 manual swap siduri libisemine

Postitatud: 14.03.2024 12:17 45
Postitas LEDBeam
Selliseid nalju saab teha inimesele, kes veidi ikka matsu jagab.

Re: E39 m57 3.0 manual swap siduri libisemine

Postitatud: 31.03.2024 09:25 05
Postitas kurikristjan
Ilmselt masin veel automaadi reziimis ja arvab, et väntvõlli otsas on turbiin, sellepärast libistab.


Alustaks sellest, et kas hooratas ja sidurikomplekt läksid sisse ikka 530d omad ja kas need olid kvaliteetsed uued tükid?