1. leht 1-st

E61 530d 170kw õlikulu.

Postitatud: 20.08.2022 18:27 59
Postitas Avota
Tervist.

Sai ostetud üks E61 530d 170kw mootoriga,kuid ilmnenud on, et mootor tarbib õli, umbes 1l 2000km peale.
Vahetatud sai turbo(renoveeritud vastu) ja karterituulutusklapp,kuid õlikulu jäi püsima.
Väliseid lekkeid mootoril ei ole.
Silindrites surveid mõõdetud ei ole,kuid auto liigub kenasti.
Kerge hetkeline sinakas suits vaid kohapeal mootori pöörded piiridesse ajades.
Tahmafiltrit ei ole kuid see on välja kirjutamata,mis aga ei tohiks õlikulule lugeda.

Kas õlikulu on antud mootoril levinud probleem?
Kas peale alumise otsa vea(rõngad), karterituulutuse probleemi ja turbo võib miski veel antud juhul sellel mootoril suurt õlikulu tekitada?

Re: E61 530d 170kw õlikulu.

Postitatud: 20.08.2022 21:20 39
Postitas LEDBeam
Tehase norm on kuni 0,7 liitrit 1000 km kohta. Seega pole ju ülemäärast kulu.
Edit. Täpsustasin tehase andmetest lubatud õlikulu.

Re: E61 530d 170kw õlikulu.

Postitatud: 20.08.2022 23:19 03
Postitas Avota
LEDBeam kirjutas: 20.08.2022 21:20 39 Tehase norm on kuni 1kg või 1 liiter 1000 km kohta. Seega pole ju ülemäärast kulu. Pool on veel puudu, et tõmblema hakata. :D Kui väga vaja ja viitsin, võin vastava tehase dokumendi välja otsida.
Tänud vastamast.

Kas antud 170kw mootorile on taoline õlikulu seega omane ja tuleks pidada selle mootori juures normaalseks?

Foorumi kasutajad, kes omavad või on omanud sama mootoriga Bmw-d, kui suur on teie autol olnud õlikulu?

Olen ise varasemalt omanud ka 160kw isendit ja õlivahetuste vahelisel perioodil õli juurde valama ei pidanud.

Re: E61 530d 170kw õlikulu.

Postitatud: 21.08.2022 00:44 53
Postitas Kert11
Olen omanud 2006 530xd 170kw, talle ei pidanud midagi juurde valama, ehk õli ei võtnud.

Kas see tehase norm pole mitte uue auto puhul? Ses suhtes et kui ostad tutika, siis on normaalne, et alguses õlikulu suur kui mootor pole veel sisse töötatud