1. leht 2-st

E34 525Tdsa käivitusprobleem

Postitatud: 12.11.2006 12:40 38
Postitas amino
Tere nimelt asi siis selles, et ostsin Tdsa 95 aasta, elmine omanik ütles, et juhtivpihusti tuleb äravahetada, selleks ei taha kylmalt käivituda, asi toimiski nii et kylmana ei tahtnud käivituda ja täna ei läinud senam yldse käima ? Homme lasen juhtivapihusti ära vahetada, äkki keegi oskab veel yht teist n6u anda mida sisi kohe veel vaadata igaks juhuks.

Postitatud: 12.11.2006 13:26 11
Postitas Tommm
see juhtivpihusti on muide 3 tonnine lugu, aga soovitan ka ülejäänude otsad vahetada siis juba - endal sai ka just tehtud, ka 525tds. kui ainult kylmalt käivitus on vilets, siis ehk on viga tõesti selles pihustis ja eelsüüte küünlad tasuks ka üle kontrollida.
aga kas soe mootor läheb ilusasti käima?

Postitatud: 12.11.2006 13:57 46
Postitas Maiks
Diislikeskus pakkus seda pihustit 2300 krooniga. Kui see pihusti ei tööta, siis peaks sul jääma ka salongis tuluke põlema ja auto eri uimaseks.
Ise ostsin 800 krooniga selle pihusti kasutatult.

Re: 525TDSa käivitus probleem

Postitatud: 12.11.2006 19:06 21
Postitas Pirx
amino kirjutas:Tere nimelt asi siis selles, et ostsin Tdsa 95 aasta, elmine omanik ütles, et juhtivpihusti tuleb äravahetada, selleks ei taha kylmalt käivituda, asi toimiski nii et kylmana ei tahtnud käivituda ja täna ei läinud senam yldse käima ? Homme lasen juhtivapihusti ära vahetada, äkki keegi oskab veel yht teist n6u anda mida sisi kohe veel vaadata igaks juhuks.
Pane kõigepealt juhtmed taha ja vaata järgi mis tegelikult viga on.Mina küll ei usu, et juhtpihusti käivitumist segab-pigem eelsüüteküünlad-etteandepump-või õhk küttesüsteemis.

Postitatud: 12.11.2006 23:25 57
Postitas amino
Soemootor läheb ilusti käima, paar korda on ainult t6rkunud kui peale s6itu olen pooleks tunniks auto seisma umbes j2tnud ja siis tahtnud uuesti s6itma hakata. Kus juures eelmine omanik väitis, et ta on seda juhtivpihustit kakskorda vahetanud ja m6lemad korrad on pannud kasutatud pihusti. Aga ma vaatan homme siis äkki ostan eelsyyte kyynlad. alustuseks ja katsun masina tööle saada et juhtmeid taha toppima minna. Ja vee, et juhtiv pihusti olevat tal läbilasknud ja sealt 6hu vahele t6mmanud, et see olevatki p6hjus. Muidu viimasepeal meeldib auto k6ik on norm ja värki aga nüüd siis pyya käima panna raiska ...:D

Postitatud: 13.11.2006 11:50 36
Postitas Tommm
Üldiselt mina enda auto külge kasutatud juppe ei kruviks... :?

Postitatud: 14.11.2006 23:10 42
Postitas amino
Niisiis sai diagnostikas käidud. Aju mingit viga ei näidanud autol. Sai ka töömeestega suheldud nemad arvasid, et siiski tuleks eelsüüteküünlad üle vaadata. Aga kuna neid paras porno pidavat kontrollida olema sisi vist on targem juba uued kyynlad panna vms?

Postitatud: 16.11.2006 19:06 08
Postitas Viljar
eelsüüte küünalde kontroll ca 15 minutit, minuarust väga lihtne kontrollida.
elektrilise pihusti viga ma ei usu mingil juhul, kuna see ei mõjuta külmalt käivitamist. Süüdistada võiks tõesti eelsüüteküünlaid, etteandepumpa(kuid soojalt läheb ilsuti käima, siis see langeb välja), kütusesüsteem imeb kuskilt õhku vahele.

Postitatud: 22.11.2006 21:30 03
Postitas amino
kuidas neid kontrollin ?

Postitatud: 23.11.2006 07:31 53
Postitas truumu
Viljar kirjutas:eelsüüte küünalde kontroll ca 15 minutit
Vilts, võtad tõesti nii kiiresti kollektori maha ja paned tagasi? :roll:

Postitatud: 23.11.2006 07:55 57
Postitas Valdek
truumu kirjutas:
Viljar kirjutas:eelsüüte küünalde kontroll ca 15 minutit
Vilts, võtad tõesti nii kiiresti kollektori maha ja paned tagasi? :roll:
eelsüüteküünalde relee peal olev pistik on abiks...

Postitatud: 23.11.2006 10:29 03
Postitas amino
hmm...kollektor maha siis ikkagi?

Postitatud: 23.11.2006 19:05 46
Postitas Maiks
Üldiselt mina enda auto külge kasutatud juppe ei kruviks...
Kui tead millise masina pealt see jupp võetu on, siis miks mitte?

Postitatud: 03.12.2006 18:18 14
Postitas senka
amino kirjutas:hmm...kollektor maha siis ikkagi?
võta kyynalde releest pistik maha ja mõõda seal kyynlaid.minuarust kõige lihtsam ja kindlam

Postitatud: 03.12.2006 18:22 44
Postitas amino
kyynlad on korras.

Re: E34 525Tdsa käivitusprobleem

Postitatud: 04.12.2006 01:12 32
Postitas senka
amino kirjutas:Tere nimelt asi siis selles, et ostsin Tdsa 95 aasta, elmine omanik ütles, et juhtivpihusti tuleb äravahetada, selleks ei taha kylmalt käivituda, asi toimiski nii et kylmana ei tahtnud käivituda ja täna ei läinud senam yldse käima ? Homme lasen juhtivapihusti ära vahetada, äkki keegi oskab veel yht teist n6u anda mida sisi kohe veel vaadata igaks juhuks.
aa kuule kui pikalt seisnud ja ei käivitu siis võiks vaadata neid klappe mis on kõrgsurveosa otsas.kui need ei pea siis ööga vajub kytus alla ja hommikul tarvis pikalt käivitada

Postitatud: 04.12.2006 11:34 28
Postitas Sass525
mul jama selline,et saab kuskilt õhku tuleks nagu paagi poolt kas tdsil on mingid kohad välja ka kujunenud kus õhku võiks saada.Tagasivoolu voolikud vahetatud.

Postitatud: 04.12.2006 12:37 21
Postitas senka
Sass525 kirjutas:mul jama selline,et saab kuskilt õhku tuleks nagu paagi poolt kas tdsil on mingid kohad välja ka kujunenud kus õhku võiks saada.Tagasivoolu voolikud vahetatud.
muidugi on ja põhiliselt on see häda paagis etteande pumbast tulev voolik on murelaps,nende vanade klambrite pinge sureb ära ja need on tarvi välja vahetada

Postitatud: 04.12.2006 19:45 07
Postitas Veljo_V
truumu kirjutas:
Viljar kirjutas:eelsüüte küünalde kontroll ca 15 minutit
Vilts, võtad tõesti nii kiiresti kollektori maha ja paned tagasi? :roll:
Selleks pole vaja kollektorit maha võtta!
Saab ka teisiti! pistiku kaudu!

Postitatud: 09.12.2006 13:48 39
Postitas raits
M.P kirjutas.
Diislikeskus pakkus seda pihustit 2300 krooniga. Kui see pihusti ei tööta, siis peaks sul jääma ka salongis tuluke põlema ja auto eri uimaseks.
Ise ostsin 800 krooniga selle pihusti kasutatult

Milline diislikeskus pakkus sellise hinnaga, läheks võtaks ühe.

Postitatud: 09.12.2006 16:06 29
Postitas Maiks
Laagris oleva diislikeskuse kodulehe hinnakirjas oli sellise hinnaga.
Ei vastuta ma muidugi selle pihusti päritolu maa eest ja ei tea mis aegne see hind seal oli. Pihusti otste hinnapätingule vastasid nad ka mulle, et üks ots maksab ~190 krooni. Tõenäoliselt need mingid hiinakad, mis ei pruugi pikalt käia :roll:

ANDURIGA PIHUSTI BMW
KCA21S91 0430211100 2 389 kr 129,61 €
http://www.diislikeskus.ee/pihustiotsad.html
http://www.diislikeskus.ee/myykjuhtmegapihustid.html
Sellel lehel näidatud ka taastatud pihusti hind.

Postitatud: 27.12.2006 23:01 57
Postitas amino
pihusti ise töötab, aga ta laseb läbi.

Postitatud: 28.12.2006 11:06 44
Postitas Maiks
Ise sain pidama mingiks ajaks kui võtsin pihustilt maha plastkaane, kuhu juhtmed sisse jooksevad ja puhastasin ära ning täitsin hermetsiga ära. Need kaks tihvti saab väikse kruvikaga välja koputada ja siis on kaan käes ka.
Aga mul see lekkimine käivitumist küll ei seganud, lihtsalt mootori külje leemendas täis ja seepärast sa ära vahetatud.

Postitatud: 28.12.2006 11:26 47
Postitas hardi
omal oli sama jama - huvitav oli seegi et käivitamise jama tekkis kui parkisin auto selliselt et tagaots jäi allapoole - kui esiots allapoole siis probleeme polnud. sain vea kätte tänu läbipaistvale küttetorule filtri ja pumba vahel. ühesõnaga kütus valgus ühendatud anumate seaduse kohaselt öösel paaki tagasi ja läbipaistvast torust nägin kuidas õhk liikus, käima sain - mitte käiamisega vaid süüded kolm kuni neli korta sisse keerates. paagi pump lööb nii 10-15 seki ja siis jääb vait . kolm sellist tsüklit ja masin käis - viga õhuleke kütusefiltri juures e. kummtihend - silmaga ei näinud midagi-pärast filtri vahetust ok

Postitatud: 28.12.2006 11:54 23
Postitas amino
hardi kirjutas:omal oli sama jama - huvitav oli seegi et käivitamise jama tekkis kui parkisin auto selliselt et tagaots jäi allapoole - kui esiots allapoole siis probleeme polnud. sain vea kätte tänu läbipaistvale küttetorule filtri ja pumba vahel. ühesõnaga kütus valgus ühendatud anumate seaduse kohaselt öösel paaki tagasi ja läbipaistvast torust nägin kuidas õhk liikus, käima sain - mitte käiamisega vaid süüded kolm kuni neli korta sisse keerates. paagi pump lööb nii 10-15 seki ja siis jääb vait . kolm sellist tsüklit ja masin käis - viga õhuleke kütusefiltri juures e. kummtihend - silmaga ei näinud midagi-pärast filtri vahetust ok
Mul on juhtivpihusti täiesti märg ymbert. ja sealt kytusevoolikust on näha ka kuidas 6hk liigub, Tahtsin kytusefiltrit ka vahetada aga ei saa kätte raiska :S
Ja käivitub ka nii et panen mingi 5 - 6 laksu syydet ennem ja siis matsti nagu paugupill läheb käima :S

Postitatud: 28.12.2006 18:02 54
Postitas Veljo_V
Mul on juhtivpihusti täiesti märg ymbert. ja sealt kytusevoolikust on näha ka kuidas 6hk liigub, Tahtsin kytusefiltrit ka vahetada aga ei saa kätte raiska :S
Ja käivitub ka nii et panen mingi 5 - 6 laksu syydet ennem ja siis matsti nagu paugupill läheb käima :S[/quote]

Ikkagi etteandepump ja kusilt tõmbaba õhu vahele!
Ehk pole sul viga anduriga pihustis vaid on pihusti ülevoolu voolikud katki!

Postitatud: 28.12.2006 18:33 27
Postitas Mario153
Kui juht pihusti on märg siis vajub küte paaki tagasi. Vaheta pihusti ära.....ajutiselt võid panna klapi vahele, et küte alla ei vajuks.

Siit saad tutika juht pihusti 2500.- (esinduses ~4500.-)

Oisu Diisel OÜ
Pikk 1 Järvamaa Türi vald Oisu
tel:3871070

Postitatud: 28.12.2006 19:41 59
Postitas teet3
amino kirjutas:
Mul on juhtivpihusti täiesti märg ymbert. ja sealt kytusevoolikust on näha ka kuidas 6hk liigub, Tahtsin kytusefiltrit ka vahetada aga ei saa kätte raiska :S
Õhk selles voolikus võib olla vabalt tingitud kütusefiltrist. Kas sul tagasivooluvoolikud on kõik ok? Sealt kipub kah lekkima ja siis pihustid upuvad diisli sees.

Postitatud: 28.12.2006 20:14 22
Postitas erikred
süsteemine defekteerimine käib vist sellises järjekorras
1. Vahetad ära ülevoolu voolikud, need ei maksa palju ja kui vanad siis mingi hetk hakkavad nad nii või naa läbi laskma. Nagu siin varem mainiti on ka näha kust õhu sisse tõmbab, ehk samast kohast kust kütust välja pritsib.
Kui juhtivpihusti laseb kütust läbi siis tähendab see seda et sealt tuleb ka seistes õhku sisse, aitab nina allapoole parkimine või pihusti vahetus. Minu arust see ei olnud esinduses ka koos vahetusega nii kallis kui eespool mainitud.
2. Vahetad kütusefiltri
3. Sukeldud kütusepaaki, võtad sealt pumba välja ja vahetad paar rõngastihendit ära. Õigete detailide leidmiseks abiks realoem.com, ETK või siis väikese otsimisega leiab ka siit foorumist õige teema koos õpetusega üles,
4.Kui õigesti mäletan oli ka kõrgsurvepumbas tagasivooluklapp, selle hinda koos vahetusega ilmselt ei tea keegi sest lihtsam on osta odav klapp ja panna see lihtsalt voolikule külge.

Kui küünlad korras siis ei tulegi hetkel rohkem meelde külmalt käivituse probleemide lahendusi.
Kõik eelnev muidugi ei pruugi olla 100% tõsi vaid on minu arusaam ja kogutud teadmised siit foorumist ja muudest allikatest.

Loodan et minust oli abi

terv
erich

Postitatud: 28.12.2006 22:09 45
Postitas Maiks
No oled sa proovinud mõne klambri vahetada või pingutada ka mõne vooliku pealt? Naiteks tagasivoolu klapp pumbal on tal väikese auguga(ei tea mispärast), nii et see ei ole kuidagi süüdlane.
Mina maadlesin eelmine sügis selle probleemiga ja lõpuks aitas tagasivoolu klapist paaki mineva vooliku klambri vahetus + enne seda sai ka pandud uued tagasivoolud pihustitele ja samuti lekkis mul anduriga pihusti ja see lekkis mul selle suveni veel kuid ei põhjustanud käivitusprobleeme.
Arvatavasti ei mõjuks tagasivool survelangusele mingit moodi kui tal ei oleks klapi sees seda k*ramuse väikest auku, sest siis oleks süsteem tihe ja küte võiks joosta kasvõi ämbrisse nagu belarussil.