1. leht 1-st

Aku kodeerimine

Postitatud: 02.12.2021 19:47 10
Postitas derry456
Lugesin, et tuleb uus aku sisse kodeerida. Kas sama kehtib ka e61 lci kohta ja kas seda on võimalik teha delphi ds150e'ga. Justkui lugesin,et on võimalik aga täpset juhendit kusagilt ei leia.

Re: Aku kodeerimine

Postitatud: 02.12.2021 21:50 15
Postitas ttsys
Registreerida versus kodeerida.
Registreerida tähendab täpselt samade parameetritega uut akut ja kodeerida tähendab parameetrite muutmist/kodeerimist, millele järgneb uue aku registreerimine.

See, mis Delphi-sse puutub on tume maa, sest tarkvara, mida rahvas nende pooldunud seadmete juhtimiseks kasutab ei ole see, mis see päriselt olema peab.

Re: Aku kodeerimine

Postitatud: 04.12.2021 15:13 25
Postitas derry456
Mul ongi kodeerida vaja kuna vana on 90ah ja uus on 95ah

Re: Aku kodeerimine

Postitatud: 04.12.2021 17:57 25
Postitas ttsys
See E61 ei tea mitte midagi 95Ah AGM akudest ja seetõttu on vaja see programmeerida ja alles siis kodeerida + regada. Delphi seda ei võimalda.

Re: Aku kodeerimine

Postitatud: 04.12.2021 18:24 27
Postitas LEDBeam
95 ja 90 akul auto jaoks tehnilist vahet pole ja 95 võimalik määrata ka pole. Pärast aku paigaldust auto IBS ja mootori plokk tuvastavad koostöös aku tegeliku mahtuvuse. Näiteks võib mootori plokist PM-i alt pärast näha, et paigaldatud 90 Ah aku oli tegelikult hoopis 82 Ah.

Re: Aku kodeerimine

Postitatud: 04.12.2021 19:59 12
Postitas ttsys
See eeldab, et pardal on IBS. Muul juhul tapetakse vale Ah aku.

Re: Aku kodeerimine

Postitatud: 04.12.2021 20:14 45
Postitas fedja
Kuidas tapab?ma pole sellest kodeerimise vajalikkusest kunagi aru saanud,pole ise kordagi ka teinud.
Ei ole ükski vahetatud aku veel ennetähtaegselt otsa saanud.

Kunagi sai isegi ühel tuttava autol katsetatud ja mõõdetud laadimist enne ja peale uue aku kodeerimist pikema aja jooksul,mitte mingit erinevust polnud.

Re: Aku kodeerimine

Postitatud: 04.12.2021 21:01 20
Postitas ttsys
IBS juhib mängu, kui on aktiivne. Kui IBS ei ole siis ei tea süsteem mitte midagi ilma valideeritud algandmeteta, mis tüüpi aku on pardal ja kuidas on vaja sellega toime tulla. Lisaks veel asjaolu, et ilma IBS-ta sõidukid tulid tehasest reeglina küll happeakuga, aga mitte kõikides regioonides!
Happeaku ja AGM kõik funktsionaaltoimefaasid on erinevad ja ei pea olema raketiteadlane, et nende erinevusest aru saada.

Re: Aku kodeerimine

Postitatud: 04.12.2021 21:49 54
Postitas PeeterA
Eile käis üks E60 530d läbi, mis oli korralik raibe, aga märkimisväärne oli see, et küljes oli veel tehasepaigaldusega aku(miinusklemmil graveeritud 14/07). Tõsi, see oli ka omadega otsakorral. Ei taibanud vaadata, kui palju Ah alles oli jäänud IBS kohaselt. Küll aga veakoodimälu oli täis aku süvatühenemisest tingitud veakoode.
Aftermarket akuga kahtlen, et nii kaugele välja purjetab. Jättes aku parameetrid autole tutvustamata, kestab see heal juhul paar aastat.

Mingid ajuvabad juhtumid kah läbi käinud, kus nt. E65 peale on topitud mingi 70Ah starteraku, kuigi auto pardaelektroonika ootab 110Ah mahtuvusega akut. Kui süüde sees paar minutit, viskab hoiatust, et aku tühi jms. Aga noh, müügipillidele pannaksegi kõige juustumad akud peale :mrgreen: