1. leht 1-st

E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 11.11.2021 16:13 51
Postitas alexalex
Mureks järgmine, Autol kõrgsurve pump lekkis hullupööra, sai pandud peale lammutusest korralik töötav pump, pärast seda autol etteande rõhk 2.5bar MAX.
Alustasin siis paagipumbaga kuna etteande pump oli cirka 4kuud tagasi uus pandud. Paagipumba sõel oli täiesti umbes, puhastasin selle ära, siis panin uue korraliku paagi pumba ja ikka ette anne 2.5 bar. Vahetasin etteande pumba uuesti ära et akki Nö praak vmdagi, Ja ikka 2.5 bar etteande rõhk.
Vahetatud on:Kõrgsurvepump,kõrgsurvepumba taga olev rõhuregulaator. Etteandepump 2korda, Kütusefilter, paagipump.
Kõik pumbad teevad häält ja töötavad, auto käivitub, Sõidab,välja ei sure kuidagi. aga kickdownis oleks nagu 3500-4000 vahel nagu piirajas oleks.
kas filtri pealne andur ise ära või pihustites jama? , Tühikäigul lati rõhk 300bar.

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 11.11.2021 22:00 14
Postitas toivoku
tagasivoolu klapp ilmselt kapoti all.

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 12.11.2021 00:04 04
Postitas siim320
Filtri andur võib ka jah jamada,mitmeid kordi selle vahetus päeva päästnud.

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 12.11.2021 09:21 53
Postitas alexalex
Võtsin anduri pistiku lahti, rõhk hüppas arvutiga 4bar peale, ja auto sõidab ei kaku, saab kickdowni vajutada jne, et jah andur filtri peal, aga see on pre-fl, et seda andurit ei saa seal nagu vahetada et ainult terve kopsikuga, originaal koodi ei leiea sellele kuskilt.

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 12.11.2021 15:05 11
Postitas siim320
13327785354
Võiks olla

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 12.11.2021 15:44 48
Postitas toivoku
alexalex kirjutas: 12.11.2021 09:21 53 Võtsin anduri pistiku lahti, rõhk hüppas arvutiga 4bar peale, ja auto sõidab ei kaku, saab kickdowni vajutada jne, et jah andur filtri peal, aga see on pre-fl, et seda andurit ei saa seal nagu vahetada et ainult terve kopsikuga, originaal koodi ei leiea sellele kuskilt.
no see tegelikult tähendab lihtsalt,et rõhk on 4bar arvuti jaoks kui puudub yhendus anduriga, palju reaalne rõhk on endiselt sa eitea :D

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 14.11.2021 20:00 19
Postitas alexalex
toivoku kirjutas: 12.11.2021 15:44 48
alexalex kirjutas: 12.11.2021 09:21 53 Võtsin anduri pistiku lahti, rõhk hüppas arvutiga 4bar peale, ja auto sõidab ei kaku, saab kickdowni vajutada jne, et jah andur filtri peal, aga see on pre-fl, et seda andurit ei saa seal nagu vahetada et ainult terve kopsikuga, originaal koodi ei leiea sellele kuskilt.
no see tegelikult tähendab lihtsalt,et rõhk on 4bar arvuti jaoks kui puudub yhendus anduriga, palju reaalne rõhk on endiselt sa eitea :D
No ilmselt on andur kui järelt ära võtta siis auto liigub väga hästi. Kui ükskõik mis pumba ära vahetad ja kõrgsurve pumbal 2 erinevat andurit proovitud, ja latirõhk on normaalne. aga mõistlik jah oleks kell vahelepanna.

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 14.11.2021 20:02 30
Postitas alexalex
siim320 kirjutas: 12.11.2021 15:05 11 13327785354
Võiks olla
See on faceliftil, unustasin mainida ilmselt e39 530D 1999 sellel koos terve kupatusega see andur, ümar pistik.

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 27.03.2022 12:39 59
Postitas alexalex
Ikka jagelen selle murega, mõistus otsas, Pandud ka uus originaal Pierburgi etteande pump, ja arvuti näitab ikka 2.6bari ette ande rõhku, sai mõõdetud ka kellaga, pumba eest lõi 2.6bari siis sai mingi 2 pumpa (maxgear ja marelli) jada ühendatud ja lõi kellast mööda 5 bari aga andurini ikka 2.6bari. Mõistus otsas ja ei leia veale lahendust. Lati rõhk tühikäigul 300-350bar. ükski kütuse voolik ei leki rabedad voolikud uutega vahetatud. Lisaks vahetatud Tagasivoolu klapp KSP taga ja tagasivoolu voolikus klapp.
vahetatud osad: Kõrgsurvepump, KSP taga klapp, tagasivoolu vooliku klapp, kütuse filtri korpus (töötav andur, pre fl andur mitte vahetatav) 3 ernievat põhjaalust pumpa, nuud originaal pierburg, paagisisene pump(sõel puhastatud) kütuse voolikuid vahetatud, pihustitest tagasivoolu voolik vahetatud.
Mõistus otsas oleks abi vaja :D

Auto eelsüütega 2.6bari ja töötava mootoriga sama. Pistik filtri korpuselt lahti võtta sõidab auto ilusti ja jõudu korras.

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 27.03.2022 12:41 12
Postitas alexalex
Pilt

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 15.05.2022 18:08 37
Postitas hayakamaya
Kas oled midagi targemaks saanud. Endal sama jama, kõik võimalikud pumbad ja andurid vahetatud aga rõhk ikka madal. Vahe selles et kui filtri andur lahti siis sureb kickdowni andes välja

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 20.05.2022 12:23 59
Postitas alexalex
Ei ole targemaks saand, filtri korpuselt anduri ma lahti võtan saab kickdowni vajutada ja nagu sõidab hästi, aga asi pole ju tegelikult õige, kõike vahetand, mõtted otsas ja paistab et keegi aidata ei oska. Aga kui targemaks saan või korda kindlasti postitan et kellelgi kergem oleks :D

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 01.05.2023 11:00 55
Postitas alexalex
Kui kellelgi sarnane mure, siis kõrgsurvepump oli vigane, latirõhk hakkas hiljem kõikuma tühikäigul 300-270 vahel pidevalt, tagasivoolu voolik KSP-st kinni pigistades tõusis etteanderõhk normaali, sai uus KSP peale pandud ja kõik korras.

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 02.05.2023 16:40 45
Postitas LEDBeam
Koos pumbaga vahetasid etteande reduktsiooniklapi ka?

Re: E39 530D madal etteande surve.

Postitatud: 05.05.2023 21:49 12
Postitas alexalex
LEDBeam kirjutas: 02.05.2023 16:40 45 Koos pumbaga vahetasid etteande reduktsiooniklapi ka?
KSP taga oleva klapiga koos vahetasin ara, aga neid sai 3tk proovitud vanal pumbal ja viga polnud seal.