2010a F10 CIC to NBT
- because
- Huviline
- Postitusi: 635
- Liitunud: 03.03.2013 16:26 22
- Peamine sõiduk: E36 328i M-pakett
- Asukoht: Tallinn
2010a F10 CIC to NBT
Tahaks uurida kui keeruline ja mida vaja CIC to NBT retrofitiks,
Oleks olemas ekraan, iDrive controller ja NBT süsteemplokk, miskit veel vaja ja millega võiks arvestada?
Oleks olemas ekraan, iDrive controller ja NBT süsteemplokk, miskit veel vaja ja millega võiks arvestada?
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Peast oskan öelda et cic puhul käigukangi konsooli nupud kävad läbi controlleri, nbt puhul aga otse vdm mooduli külge. Ka on nbt controller erineva can siini küljes (can2).
Antenni ja tcm ahelas oli ka midagi mis peaks üle jääma sest moodul nihkus nbt sisse.
Antenni ja tcm ahelas oli ka midagi mis peaks üle jääma sest moodul nihkus nbt sisse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Sisutu ettevõtmine, ei anna suurt midagi juurde. Lisandub probleem antennide juhtimisega jne. Kui asja põhjalikult ei lahenda, on suur fiasko stiilis: Näh, poldiaugud sobisid, aga ei käi peast ega p,,st, äkki keegi teeb sixpacki eest korda?
Kui tahta Carplayd, siis CIC-ile on ka karp saada. Orginaalnavid jätavad mõlemal tugevalt soovida.
Kui ikka soovid panna, siis võin vastavalt VIN-ile FSC-d genereerida ja sedaanile sobiv NBT antennivõimendi (lisaks TV toetus) on ka pakkuda.
Kui tahta Carplayd, siis CIC-ile on ka karp saada. Orginaalnavid jätavad mõlemal tugevalt soovida.
Kui ikka soovid panna, siis võin vastavalt VIN-ile FSC-d genereerida ja sedaanile sobiv NBT antennivõimendi (lisaks TV toetus) on ka pakkuda.
Viimati muutis LEDBeam, 13.03.2021 08:28 27, muudetud 1 kord kokku.
BMW without faults is not BMW
Re: 2010a F10 CIC to NBT
CIC-l on veel üks tore eelis - HDD saab häda korral välja vahetada ja huvi korral isegi SSD-ga asendada.
NBT on jube pipar kõvaketta suhtes ja ketas on veel kontrolleri tasemel blokeeritud ka. Palju jamamist, et midagi saada ja tööle hakkavat SSD mudelit pole veel minuteada leitud.
NBT on jube pipar kõvaketta suhtes ja ketas on veel kontrolleri tasemel blokeeritud ka. Palju jamamist, et midagi saada ja tööle hakkavat SSD mudelit pole veel minuteada leitud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- because
- Huviline
- Postitusi: 635
- Liitunud: 03.03.2013 16:26 22
- Peamine sõiduk: E36 328i M-pakett
- Asukoht: Tallinn
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Okei, lihtsalt oleks saanud hea hinnaga NBT kit-i ja mõtlesin et teeks kerge uuenduse, kuna NBT menüü välimus vähe uuem ja vägevam, aga kuna tundub et tekitab palju lisatööd ja küsimusi, et ei ole päris pistikute ühendamine ja kruvide keeramine.
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Kui täna hakkaks uuendama, skipiks nbt ja läheks otse nbt evo (ID5 või 6) peale. Too kuuldavasti ka ei piparda ketta osas.
Pistikud peaks omavahel sobima kõigil kolmel aga arhitektuuris on väikseid erinevusi. Evo puhul tuleb veel uus ethernet ühendus mängu.
Pistikud peaks omavahel sobima kõigil kolmel aga arhitektuuris on väikseid erinevusi. Evo puhul tuleb veel uus ethernet ühendus mängu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Adapterid on selleks olemas aga hind paraku on neil seal 400-500 euro juurde, täpselt ei tea, tuleb küsida.
Lisaks CIC-i puhul olenes seal midagi veel ka tootmise kuust.
Selles osas nõustun, et NBT on kuidagi juba iganenud, kui hakata retrofit-i tegema, kuid sõltub hinnast ja tahtmisest.
https://carsystems.com.ua/bmw-products-en
Odavamalt saab Rasperry Pi peale ehitada, nõuab rohkem oskusi ja tahtmist asjaga tegeleda: https://www.bimmerforums.com/forum/show ... 53/page106
Lisaks CIC-i puhul olenes seal midagi veel ka tootmise kuust.
Selles osas nõustun, et NBT on kuidagi juba iganenud, kui hakata retrofit-i tegema, kuid sõltub hinnast ja tahtmisest.
https://carsystems.com.ua/bmw-products-en
Odavamalt saab Rasperry Pi peale ehitada, nõuab rohkem oskusi ja tahtmist asjaga tegeleda: https://www.bimmerforums.com/forum/show ... 53/page106
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Kokkuvõttes tuleb kõige odavam raha aja ja vaeva mõttes cic ekraani asemele mingi androidi ekraan panna ja ülejäänud cic funktsionaalsus alles jätta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- because
- Huviline
- Postitusi: 635
- Liitunud: 03.03.2013 16:26 22
- Peamine sõiduk: E36 328i M-pakett
- Asukoht: Tallinn
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Paraku pole kunagi mulle need androidid meeldinud, isegi E46 ja selle generatsiooni käigu autodel eelistaksin originaal 16:9 ekraani kuna nad on lihtsalt klassika, mis sest et kasutud
Aga sellegipoolest tänud info eest, siis tean et kriipsutan selle oma plaanidest maha sõidukil. Mõtlesin et 150€ eest oleks saanud ekraani, kontrollernupu ja makisüsteemi, googeldades näitab et vaja vahetükki ka kuna kaablid erinevad. Et saab lihtsalt plug n play ja võibolla korra arvutiga üle kirjutades asja toimima, lihtsalt kuna mulle musta taustaga ja selle NBT menüüga osa meeldib rohkem.
http://www.bimmerretrofit.com/store/ind ... duct_id=71
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Bimmerretrofit-i toode on sama asi millest ma kirjutasin, erinevus on selles saad kaablid ka tellida ja peale seda... Üldiselt on liiga palju kriitikat bimmerretrofit-i kohta. Vigaseid tooteid ei asendata ja tõenäoliselt oled ise süüdi.
Androidi osas- seal saab omale sobivaid taustasi valida ja CIC funktsionaalsus jääb alles. Heli vist küll tuleb ainult androidi poole pealt siis? Ei ole kindel, siin vastav teema ka foorumis olemas.
Ma olen NBT retrofiti läbi teinud E53-le ja ütleks, et kui nüüd oleks valida, läheksin androidi teed. Miks, just selle Waze-i või google mapsi pärast. Kaadid uuenevad kõige kiiremini, kiiruskaamerad on olemas. Mis muud sellest multimeediast soovida.
Androidi osas- seal saab omale sobivaid taustasi valida ja CIC funktsionaalsus jääb alles. Heli vist küll tuleb ainult androidi poole pealt siis? Ei ole kindel, siin vastav teema ka foorumis olemas.
Ma olen NBT retrofiti läbi teinud E53-le ja ütleks, et kui nüüd oleks valida, läheksin androidi teed. Miks, just selle Waze-i või google mapsi pärast. Kaadid uuenevad kõige kiiremini, kiiruskaamerad on olemas. Mis muud sellest multimeediast soovida.
Re: 2010a F10 CIC to NBT
E53 ja NBT, kas selline asi tõesti eksisteerib?
Mis puutub androidi, siis senimaani nähtud järelpaigaldised on kõik kasutanud tehase "raadiot" heli, parkimise jms jaoks.
Mis puutub androidi, siis senimaani nähtud järelpaigaldised on kõik kasutanud tehase "raadiot" heli, parkimise jms jaoks.
Re: 2010a F10 CIC to NBT
Eksisteerib ka E38 ja isegi ühele E32 vist pandi peale, lisaks veel E39 jne.
Venemaal ka üks hästi kajastatud projekt: https://www.drive2.com/r/bmw/x5/1664616/logbook/
Instagramis tal rohkem pilte. Pani omale E53-le EVO peale hiljem.
EVO-ga peaks paigutus olema isegi lihtsam, peaks mahtuma armatuuri alla. NBT puhul tuleb pagasiruumi paigutada.