1. leht 1-st

E39 523i heitgaasid paigast

Postitatud: 24.11.2020 21:14 41
Postitas filter
Sai siis TÜV käidud ning heitgaasid olid 2x üle normi. Mootor töötab ühtlaselt ja summuti ei leki. Arvutiga sai kontrollitud ja sai lambda anduri näidu kätte. Erroreid ette ei viska, arvutiga jäi silma ainult "Engine load" ja "air use of the idle control valve" mis olid liiga kõrged. Ise liiga võhik, et aru saada mida need täpselt näitavad.
Ehk kellelgi mingit nõu anda mida järgmisena kontrollida? Ise kaldun arvama, et äkki õhulugeja lolliks läinud ja loeb väärtusi valesti ning segu läheb valeks.
Pilt

Mõõdetud heitgaasid:
Tühikäigul CO 0.498% ja CH 219ppm
Pööretel CO 0.545% ja CH 177ppm

Re: E39 523i heitgaasid paigast

Postitatud: 25.11.2020 10:24 21
Postitas soz
See pilt ei ütle midagi, INPAs võta järgmine leht "analog values 2", kust näed kütuseadaptsioone.

Kõrge HC tähendab pigem seda et kas katt ei olnud piisavalt kuum või katt läbi. ÜV punktis ikka piinati piisavalt ja ise lasid ka korralikult peeneks enne ülevaatust?

Re: E39 523i heitgaasid paigast

Postitatud: 25.11.2020 22:48 29
Postitas karl1
Ei imestaks üldse, kui see katt sealt üldse puudu on, maksab ju kokkuostus pea sama, mis auto.

Re: E39 523i heitgaasid paigast

Postitatud: 26.11.2020 08:06 56
Postitas mihkel.
Engine load'i ja air use'i ära üldse põe, mingil põhjusl INPA skaalad ei pea seal paika, ehk ongi äärmustes. Tühikäigul on muidu mõõdetud õhk täiesti okei. Heitgaasi paber anti kaasa ülevaatuselt?

Siin üks hea skeem mille järgi katalüsaatori töökorrast aimu saada koos diagnosti ja heitgaasi testiga.
https://www.walkerexhaust.com/support/t ... chart.html

Re: E39 523i heitgaasid paigast

Postitatud: 28.11.2020 20:13 35
Postitas filter
Kõige ilmselgem viga sai ikka kõige viimasena kontrollitud, katt oli seest tühjaks pekstud..
Sai vahepeal alkülaatbensiiniga korduval käidud, aga ei õnnestunud ikka. Tundub et muud varianti hetkel pole kui uut katti sebida.