Tere kõigile klubilistele
MUre järgnev, sai ostetud 1999 a bmw e39 523 i 125 kw bentsukas. Masinal põles airbag ja oli hunnik veakoode. Ühel ilusal päeval sõites juhtus aga nii, et korraga tõmbas vööd pingule ja laks sain rooli padjaga kümpi. Küsimus oleks nüüd selline, et mida kõike vaja teha, et uus bag hakkaks kenasti tööle ja koodid kustuksid. Vahetatud sai srs moodul, sain ka infot , et aku juhe kus oli laeng sees on vaja välja vahetada. Vb keegi rohkem kokku puutunud SRS asjadega, teab nõu anda. Hetkel o järgnevad koodid sees 01, 1a, 11, F0, 02
Tänud vastajatele.
SRS Probleem
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 27.06.2014 17:27 52
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: SRS Probleem
oot mis asja, airbagi tuli põles ja ikka lõi padjad lahti? keegi seal normaalselt soperdanud miskit.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 27.06.2014 17:27 52
Re: SRS Probleem
JAh, kahjuks küll,,vahetasin ka spidoploki kuna dioodid olid lihtsalt välja murtud. srs tule oma ja seal veel mõningad.
Re: SRS Probleem
Enamasti avaneb padi ka siis kui rikketuli põleb. Vaja uut aju uut patja ja eelpinguteid. Turvapadja tule põlemine ei tähenda automaatselt nende mittetöötamist.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega