1. leht 1-st

M51 to m57

Postitatud: 18.02.2019 22:50 31
Postitas indrekkaiste
Tuli siuke idee, et teha tds ümber 3.0diisliks ja seega ehk oskab keegi tark öelda mis hinna ringi see lõbu jääb? Vaja uut mootorit, juhtmestikku, aju midagi veel?

Re: M51 to m57

Postitatud: 18.02.2019 23:29 07
Postitas Mrko
Kuldseid käsi ja eelnev kogemus äkki?

Re: M51 to m57

Postitatud: 20.02.2019 12:20 59
Postitas Danel-
mis autost jutt käib?

Re: M51 to m57

Postitatud: 21.02.2019 20:49 04
Postitas iffiff
Afaik pane ka hooratas, sidur, käigukast, kardaan ja differ juurde ja peaks nagu hakkama saama,sest m57 on need erinevad tdsist.
Raha- ja närvikulu poole pealt on palju mõistlikum praegune auto maha müüa ja m57ga auto osta.

Re: M51 to m57

Postitatud: 22.02.2019 02:42 47
Postitas ads285
Asi tegelt väga lihtne, vahetasin m51-m57ks ja aega võttis 3päeva kui masin liikus m57ga ringi. Maksma läheb niipalju kui palju sa mootori eest välja käid mul läks 700 ringis, vaja sul e38 karterit ja see lasta ümber keevitada koos õlivõtturiga, siis e38 vasakut mootori käppa koos õlivardaga parem käpp jääb tdsi oma ja kõik. Kui sul on TDS siis on asi väga lihtne, tdsi hooratas ja m57 sidur koos korviga, ülejäänd tdsi oma, kast/kardaan jne. Ja siis keeruline osa juhtemstik mis tegelt väga lihtne, tööle saamiseks vaja ühendata 4 juhet, ideaalis et saada tahokas, õlisurve lamp jne amatuuris tööle kokku 8 juhet, tempi jaoks paned originaal tdsi anduri lõdviku külge ja vead juhtme otse blokki. Gaasipedaali jaoks e39 potekas 69x pistikust vead pedaali juhtmed ajusse, ja siis immo, ews2 pistikus tõstad juhtmeid ümber ja saad ews3 kasutada ews2 juhtmestikuga.

Re: M51 to m57

Postitatud: 22.02.2019 06:45 43
Postitas Indrek523
Miks neid e38 tükke vaja kui teemaalgatajal tundub e39 tds olema?

Re: M51 to m57

Postitatud: 22.02.2019 12:17 15
Postitas ads285
Indrek523 kirjutas:Miks neid e38 tükke vaja kui teemaalgatajal tundub e39 tds olema?
A minu viga sain aru et e34