1. leht 1-st

E34 535 käigukasti sobivus E32 5.0 V12 mootorile?

Postitatud: 29.09.2006 15:39 08
Postitas taimz
E34 535 käigukasti sobivus E32 5.0 V12 mootorile?

Oskab keegi kommenteerida?
Plaan siis E28 peale aretada V12 ja manuaalkast, kas 535 kast sobib üks-ühele?

Postitatud: 01.10.2006 22:14 47
Postitas taimz
oskab keegi vastata?

Postitatud: 02.10.2006 18:57 07
Postitas gert83
OT: 5.0 aretamine aiste vahele ei anna erilist võitu võrreldes 3,5 ga,lihtsalt kaalujaotus läheb per¤#e ja pensukulu suurem,saad rohkem kumme põletada lihtsalt :lol:

Postitatud: 04.10.2006 14:54 13
Postitas taimz
Kõik oleneb sellest, mida sa võiduks pead!
Ja küsimusele vastust pole veel saanud :(

Postitatud: 04.10.2006 15:42 52
Postitas raimo_r
peaks minema küll, siin on sellest juttu ka olnud.

Postitatud: 04.10.2006 18:38 52
Postitas gert83
tavaliselt pannakse suurem mootor et kiirendust parandada ja neil tuleb see ligilähedane,vääne ainuke positiivne asi...

Postitatud: 05.10.2006 18:02 41
Postitas taimz
Ma olen küll võhik, kuid tuginedes järgnevatele faktidele võib siiski arvata, et kiirendus peaks parem olema 5.0 mootoriga:

BMW 535i 163kw (tühimass 1390kg) 0-100 7,9 sec
BMW 750i 220kw (tühimass 1830kg) 0-100 7,4 sec (automaatkastiga)

+ 57kw


Selge on see, kui panna see 5.0 mootor e28 peale läheb kaalujaotus metsa, kuid hea pidamise korral ja manuaalkastiga (isegi automaadiga) ma kahtlen, et 535 midagi vastu suudab panna!

Parandage mind, kui eksin!

Postitatud: 06.10.2006 18:59 42
Postitas gert83
1. see järgi proovitud,võidad mõned kopikad...
2.sa lihtsalt põletad asfaldisse käigud ja ega see pidamise saamine nii kerge pole

Postitatud: 07.10.2006 11:59 14
Postitas sass85
on yks 635csi millel oli to v12 vahel ja nüüd on 3,5 tagasi........


ise olen m6elnud pigem v8 4,0

Postitatud: 07.10.2006 15:08 11
Postitas kapa
lae pigem see 3.5 korralikult üle.

Postitatud: 09.10.2006 09:10 18
Postitas raimo_r
Kui inimene tahab V12 panna, siis las ta paneb. Pidamist ei ole lihtne tekitada ühelgi sellisel suure mootori ja kerge tagaotsaga autol, olgu r6, v8 või v12. lihtsalt tihend rooli vahel päeb pädev olema.
see et keegi ei oska gaasipedaaliga ümber käia või 0-100 on tema jaoks elulise tähtsusega jäägu tema probleemiks.

v8 vastu räägib fakt, et üsna vanade mootorite eest küsitakse üle mõistuse kallist hinda. neid mootoreid ei saa niisama ei puurida ega hoonida ning aftermarket juppe otsid ka tikutulega taga.

lõpetuseks lihtlabane teadmine - töömahule pole vastast!

Postitatud: 09.10.2006 15:56 44
Postitas priitv8
raimo_r kirjutas:v8 vastu räägib fakt, .... neid mootoreid ei saa niisama ei puurida ega hoonida ning aftermarket juppe otsid ka tikutulega taga.
Moskvas nt. saab.

Postitatud: 09.10.2006 21:10 51
Postitas raimo_r
priitv8 kirjutas:
raimo_r kirjutas:v8 vastu räägib fakt, .... neid mootoreid ei saa niisama ei puurida ega hoonida ning aftermarket juppe otsid ka tikutulega taga.
Moskvas nt. saab.
Näiteks hülssida saab meil ka, pole probleemi. aga kes see tahab kaheksat uut kolbi sinna osta, rõngad ka veel otsa, kui kolvid on teises kaalus hakkad V8 vänta tasakaalustama ja ostad kaks plokikaane tihendit jne ...

mootori ostmisele ja tööle kuluva raha eest saab juba paar 5.0l V12 mootorit

Postitatud: 10.10.2006 00:03 49
Postitas priitv8
A Moskva mehed ei hülsi.

Postitatud: 10.10.2006 11:17 59
Postitas raimo_r
priitv8 kirjutas:A Moskva mehed ei hülsi.
Mõte jääb samaks, samamoodi tuleb kõik lahti lammutada ja uued pulgad osta, pluss see asi veel moskvasse saata ja tagasi tuua.

Taimz, siin kasutaja Erik_G tegi samasugust asja, jõudis isegi mootori pealepanekuni, nii et temalt peaksid infot saama.
http://www.zone.ee/bluepower2/550/

Postitatud: 10.10.2006 16:51 06
Postitas Ragnar
priitv8 kirjutas:Moskvas nt. saab.
jutt käib m60 mootorist ikka? mis läbimõõdu peale neid siis puuritakse ka?

Postitatud: 10.10.2006 17:16 23
Postitas UrMas.L
V12 ON hea, ilusa häälega mootor ja miks ei võiks selle peale paigutamisega vaeva näha!?

Postitatud: 11.10.2006 11:46 11
Postitas Charly
Siinsamas foorumis ju leiad kasutajate autode alt mehed, kes on 3.5 mootoreid järgi aidanud. Igati tip-top mootor, võrreldes mitte nii hea vanema v12-ga, aga eks ise tea

Postitatud: 11.10.2006 15:20 18
Postitas Ragnar
kui sa Aaret mõtled siis ta sai ju dünos nitroga 256,5 hj ja 407,5 Nm
mis on vähem kui v12 pidevalt välja annab.

Postitatud: 11.10.2006 16:34 17
Postitas Silwer
Mitut V12 mootoriga isendit on seal dünos testitud?

Postitatud: 11.10.2006 16:48 08
Postitas Cardo
Fantasitline mõttelõng, pigem ikka anda 3,5-le pisut fööni, kasvõi õige pisut ja tulemus ongi võrdne. Aga miks mitte v12, ma oleks peaaegu uue auto omanik, kui keegi kohe selle v12 sealt ära ostaks õiglase hinnaga, 850 näiteks ??

Postitatud: 11.10.2006 16:56 49
Postitas Ragnar
Silwer kirjutas:Mitut V12 mootoriga isendit on seal dünos testitud?
minukäest küsid? loomulikult ma ei tea aga wirxi tulemused võid ju vastava teema alt üles otsida kui tahad võrrelda.
Cardo kirjutas:Fantasitline mõttelõng, pigem ikka anda 3,5-le pisut fööni
siin ju ka oli müüa üks 'odavalt' tehtud 535 turbo. ei olevat sugugi paremini käinud kui ilma turbota. Loomulikult saab teha ka teisiti ja võibolla on tulemus ka parem kui ainult stopperit vaadata pärast aga...
nagu taimz ütles kõik oleneb sellest, mida sa võiduks pead!

v12'ga on kogu asjal ikkagi omamoodi eriline aura juures.

Postitatud: 11.10.2006 19:23 33
Postitas aivo28
siin ju ka oli müüa üks 'odavalt' tehtud 535 turbo. ei olevat sugugi paremini käinud kui ilma turbota
natuke OT`d
sesama 535T ajas mul ka pea segamini,õigemini on siiamaani suht segamini... :D
ma ei tea,mis sellega siis tehti,et edasi ei käi.paar päeva tagasi ühe sõbraga tuhlasime kuskil sommide foorumis,kus oli juttu e34 535T`st,mis chipitud originaalajuga :shock: ja 0,4baariba pidi väidetavalt 6,x sajani liikuma :roll:

Postitatud: 27.10.2006 01:06 42
Postitas taimz
http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... blatt.html

Pilt

Natuke inspiratsiooni - BMW 350 4.0 sec 0-100

Postitatud: 27.10.2006 10:00 36
Postitas Aare
Nu kirjutas:kui sa Aaret mõtled siis ta sai ju dünos nitroga 256,5 hj ja 407,5 Nm
mis on vähem kui v12 pidevalt välja annab.
Üldiselt olen siin tähendanud kahte asja

1. Kes küsivad küsimusi stiilis "a kas 750 mootor mahub 316 kapotialla" ei ole kunagi võimelised midagi sellist reaalselt ära tegema. Kui nad oleks, siis on nad ammu need asjad ära mõõtnud/teinud, mitte ei mulise siin

2. Kes käivad ja arvustavad niisama ning annavad hinnanguid, ei oska ise enamasti midagi ligilähedastki valmis ehitada.

Neid laki düno näite ei hakka siin enam kommentaarima, sellest on juba küllalt juttu olnud.

Postitatud: 30.10.2006 15:19 57
Postitas Martin_S
see 535 turbo peaks suht pekkis olema. enne oli see masin mu sõbra käes ja ilma turbota liikus vaata et paremini :?

Postitatud: 30.10.2006 22:15 15
Postitas raimo_r
teemaks siiski 535 manuaalkasti sobivus V12 otsa, huvitab juba ennastki. uuematel R6 ja V8 ainult sidurikoda erinev.

Postitatud: 01.11.2006 19:22 45
Postitas gert83
1:1 ei sobi